گروه کالا و خدمات

آتلیه آونگ

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

نازی آباد، خیابان رجایی، بین خیابان مدائن و عراقی، کوچه ندیمی

توضیحات

با توجه به در خواست و تقاضای مشتريان عزيز و محترم، استوديو عكاسی آونگ در نظر دارد پكيجی را جهت فيلمبرداری و عكسبرداری از كودكان دلبندتان بصورت قرارداد يكساله و با تخفيف های بی نظير شامل مجالس: تولد های ٣، ٦، ٩ و ١٢ ماهگی و زايمان و حمام چهل روزگی و استفاده از دكورها و تمهای فصلی آتليه و... تدارک ببيند.
جهت مشاوره و اطلاع از قيمت ها و نمونه كارها لطفا با شماره های آتليه ٥٥٣٣٥٣٣٤ ، ٥٥٠٧٥٦٥٩ و يا با شماره موبايل و تلگرام ادمينهای كانال آتليه آونگ در ميان بگذاريد.
جا دارد از رادين عزيز و خانواده محترم محجوب تشكر و قدردانی داشته باشيم. انشالله مراسم فارغ التحصيلی دانشگاه و داماديش

استودیو عکاسی آونگ با مدیریت غلامرضا عالی پور دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران با کد شناسه صنفی ۰۴۳۴۱۵۳۴۲۲ در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردید و در منطقه نازی آباد تهران مشغول به فعالیت شد، این استودیو با بهره مندی از بهترین تجهیزات و امکانات خاص و کادری مجرب توانسته تا به امروز همگام با پیشگامان صنعت فیلم و عکس همراه باشد.
همواره معتقد هستیم در عین داشتن خلاقیت و سطح تکنیک بالا و استفاده از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، چاپ و صحافی عکسها در لوکس ترین و زیباترین آلبوم های روز دنیا و همچنین عمارت و آتلیه ی ۳ بعدی مجزا، با قیمتهای مناسب و تخفیفهای ویژه زیباترین و به یادماندنی ترین لحظات را برای شما ماندگار و جاویدان نماییم. باغ ها و لوکیشنهای اختصاصی، ایده های متفاوت در سبک فیلمبرداری و عکاسی می تواند کارهای شما را از دیگران متفاوت کند، آنچه که امروز در اختیار مخاطبان ما قرار می گیرد تجربیات گذشته ی ماست مهمترین هدف اصلی آتلیه آونگ داشتن کیفیت بالای کاری همراه با ارتباط صمیمانه با مشتریان می باشد، زمانی که شما از نتیجه کار خوشحال و راضی باشید ما نیز خوشحالیم. «عکاسی برای من به معنای نگاه کردن نیست و من آن را حس کردن می‌دانم. اگر نتوانید آنچه که می‌ بینید را حس کنید، هرگز بینندگان از دیدن عکستان حس نخواهند داشت.»
این یعنی چه
ثبت احساسات در عکاسی به معنای عاطفی یا رمانتیک بودن عکس شما نیست بلکه به معنای داخل کردن سلایق و درکتان از سوژه یا هم حسیتان با آن در عکس است. همچنین ثبت احساسات می‌تواند به معنای نشان دادن حس و حال سوژه یا خودتان در آن روز ‌باشد.

پنجشنبه ها و جمعه ها با هماهنگی قبلی

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...