رنگ ساختمان نیوکالر  
 
 

اعطای نمایندگی به شهرهایی که فاقد نمایندگی هستند.
 

تلفن: 88435359 - 88432639

 

 

فقط در سه روز بدون جمع آوری اساس خانه، منزل شما را رنگ می کنیم

 

برای استفاده از نیو کالر
1) نیازی به جمع آوری اسباب منزل نیست
2) نیازی به حضور نقاش نیست ( خودتان هم می توانید منزلتان را رنگ کنید )
3)  این رنگ مشکلی برای سلامت خانم های باردار و بیمارانی که مشکل ریه دارند و همچنین بیماران قلبی و کودکان بوجود نمی آورد

از مزیت رنگ های ترکیبی می توان به قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح پتینه ( چوب ، سیمان ، گچ و غیره ) اشاره کرد .


آیا می دانید فقط با رنگ کردن بعضی از قسمتهای کلیدی منزلتان چقدر دکوراسیون شما تغییر می کند


شرکت نورنگ پوشش با پشتیبانی فنی شرکت cps color آلمان فعالیت خود را در زمینه تولید رنگهای واتربیس ساختمانی و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و ماشین آلات پیشرفته آغاز نموده است.
.:
برتری ویژه
محصولات نیوکالر علاوه بر سازگاری با محیط زیست دارای تفاوت فاحش نسبت به رنگهای ساختمانی روغنی - پلاستیک و کنیتکس های رایج می باشد که از آن جمله می توان به آب پایه بودن و مقاومت به شستشوی بسیار بالا و مقاومت جوی عالی در برابر نور فرابنفش و بدون بوی نامطبوع بودن آن اشاره کرد.

.: خصوصیات بارز
1- آب پایه ولی پس از تشکیل فیلم و خشک شدن سطحی و عمقی بسیار مقاوم در برابر رطوبت و قابل شستشو با انواع شوینده های خانگی و بعضا صنعتی.
2- پوشش فراوان به صورتی که هر گالن از رنگ دی کالر مساحتی حدود 20 تا 30 متر مربع را روی سطوح گچی پوشش می دهد.
3- کاملا سازگار با محیط زیست می باشند و به دلیل نداشتن حلالهای آلی هیچ گونه سمیتی برای انسان ندارند.
4- با توجه به زمان خشک شدن سریع این نوع رنگها اجرا و رنگ آمیزی سریع از مشخصات بارز آن می باشند.
5- بدون بو بودن از مشخصات دیگر آن می باشد به صورتی که اماکنی مانند منازل مسکونی – بیمارستانها و هتل ها که امکان تخلیه آن نمی باشد پس از 3 ساعت، رنگ آمیزی قابل استفاده می باشد.
6- مقاومت و دوام بسیار بالا در برابر عوامل فرسایشی جوی از قبیل نور خورشید و بارانهای اسیدی و همچنین حفظ ماهیت رنگ نما از 10 الی 15 سال
7- تنوع بیش از 20000 شید رنگی و تکرار پذیری آن بدون خطا بوسیله سیستم ترکیب رنگ کامپیوتری cps color آلمان
8- غبارگریز بودن و آب گریز بودن رنگهای نما این امکان را به شما می دهد که نمای شما همیشه در مقابل باران و دود و غبارات شهری مقاوم و تمیز بماند.


 

 

Day colour (دی کالر)
رنگ آب پایه دی کالر در دو نوع براق و نیمه براق و با استفاده از مرغوبترین رزینهای اکریلیک خالص طراحی و تولید شده است. این محصول دارای مقاومت شستشو و مقاومت جوی بسیار بالا می باشد که این خصوصیات دی کالر را جهت رنگ آمیزی و تزئین سطوح داخلی ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین مراکز بهداشتی درمانی با توجه به بوی نامطبوع بودن مناسب کرده است.

 

 

Sun colour (سان کالر)
رنگ اکریلیک نما جهت سطوح سیمانی و بتنی داخل و خارج ساختمان در شرایط معتدل جوی می باشد که دارای خاصیت آب گریزی و غبارگریزی می باشد. این محصول نیز با توجه به سیلیکونایز بودن جهت رنگ آمیزی نمای ساختمانهایی که در معرض دود و غبارهای شهری می باشند مناسب است.

برخی از نمونه های رنگ شده نمای ساختمان توسط نیوکالر


ضمناً CD آموزشی رنگ آمیزی به صورت رایگان در فروشگاه تحویل داده می شود


 

 

Rain colour (رین کالر)
رین کالر رنگ اکریلیک مخصوص نما می باشد که بر پایه رزین های امولسیونی و با استفاده از افزودنیهای سیلیکونی جهت آب گریز و غبارگریز شدن سطح رنگ تولید شده است. این رنگ با توجه به سیلیکونایز بودن اجازه تنفس را به سطح رنگ شده می دهد و جهت مناطق جوی بحرانی مانند شمال و جنوب کشور قرار دارند و همچنین سقف سونا و استخر مناسب می باشد. از خصوصیات بارز این رنگ مقاومت جوی بسیار بالا و خاصیت آب گریزی و غبارگریزی و همچنین مقاومت شستشوی بالا می باشد.

 

 

Moon colour (مون کالر)
رنگ امولسیونی (آب پایه) می باشد و جهت رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان که در معرض جو قرار ندارد و همچنین سقف مکانهای مسکونی و اداری کاربرد دارد. این رنگ با توجه به آب پایه بودن به عنوان آستری مناسب روی سطوح سیمانی کاربرد دارد که پس از استفاده مون کالر توسط یکی از رنگ های سان کالر – رین کالر و یا دی کالر پوشش نهایی اجرا می گردد.

   

Acrilic Primer (آستر اکریلیک)
آستر مناسب جهت تثبیت و آماده سازی سطوح مختلف سیمانی و گچی قبل از رنگ آمیزی می باشد. این آستر که جایگزین روغن الیف می باشد ضمن آماده سازی سطح چسبندگی، نفوذ رنگ را در مصالح ساختمانی بیشتر می کند.

 

 

New Seal (خمیر آبندی نیوسل)
جهت آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت در داخل و خارج ساختمان به روش سردو حلال با آب می باشد که پس از خشک شدن عمل ایزولاسیون را به خوبی انجام می دهد. این خمیر جهت آب بندی سطوح سیمانی مانند کف و دیوار سرویسهای بهداشتی و پشت بام قابل استفاده است.
خمیر نیوسیل به دلیل الاستیک بودن به همراه نوارهای kobau جهت پوشاندن ترکهای سطحی در نما و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

 

 

Sicilon Coat (سیلیکون کوت)
پوششی است جهت آب گریزی و غبارگریزی سطوح ساختمانی مانند آجر – سنگ – سیمان و بناهای تاریخی بدون هیچ گونه تغییر ظاهری از قبیل مات یا براق شدن. این محصول به عنوان آستری جهت آب بندی سطوح بارانگیر در نما نیز استفاده می گردد و با ایجاد چترهای سیلیکونی، جذب آب مصالح ساختمانی و همچنین جذب گرد و غبار و آلودگی های شهری را بر روی سطوح مختلف به حداقل می رساند.

   

Acrilic Lacquer (لاک اکریلیک)
این پوشش شفاف و براق جهت براق کردن و آب بندی سطوح مختلف قابل استفاده است که بر پایه رزین های اکریلیک با مقاومت های بالا تولید شده است. این لاک جهت لمبه های چوبی در نما و همچنین آجر و سایر مصالح به منظور آب بندی کردن کاربرد دارد.
 

ضمناً CD آموزشی رنگ آمیزی به صورت رایگان در فروشگاه تحویل داده می شود

 

اعطای نمایندگی به شهرهایی که فاقد نمایندگی هستند.

تهران – شریعتی – بالاتر از ملک – روبروی آتش نشانی – پلاک 623
 

تلفن: 88400481 88435359 – 88432639      

مرکز مشاوره فنی شرکت نیوکالر با کادر متخصص در ارتباط با طراحی و
انتخاب رنگ ساختمان
شما آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما می باشد

اعزام کادر مجرب و متعهد برای نقاشی


 
 
  Copyright © 2013 Bartarinha. All rights reserved.