مرکز زیبایی وارسته
   
  دکتر شمس  
 
 
 

 خدمات ارائه شده در این مرکز :

1- هایفوتراپی ، بهترین و جدیدترین و موثر ترین روش لیفتینگ صورت( بدون جراحی، بیهوشی و درد ) برای اولین بار در ایران
2- رفع موهای زائد با استفاده از لیزر الکساندرایت ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا
3- برداشتن خال و زائده های پوستی با RF سرجیکال بدون درد و خونریزی و بخیه
4- مزوتراپی و PRP جهت جلوگیری از ریزش موهای سر و جوانسازی پوست
5- تزریق فیلر و بوتاکس و برجسته کردن لب و گونه، رفع خط خنده و اخم در یک جلسه
6- رفع غبغب و چاقی موضعی و جوانسازی پوست با جدیدترین دستگاه
RF -7 رفع اسکارهای جراحی، جای جوش و منافذ پوستی
8- کاهش سایز بازوها و ران و شکم و پهلو
9- درمان پف و تیرگی دور چشم
10- درمان ترک های حاملگی یا ترک های ناشی از چاقی لاغری ، درمان پوست مرغی ، درمان جای آکنه و جوش و منافذ باز پوست


لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی وارسته

امروزه لیزر آلکس به عنوان بهترین ، موثرترین وسریعترین روش از بین بردن موهای زائـد جای خود را در سراسردنیا باز کــرده اسـت. اشــعه لیزربدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست می شود و جذب فولیکول های مو می گردد. در طول درمان با لیزر، پوست توسط یک سیستم خنک کننده محافظت می شود. لیزر آلکس حاوی یک سیستم خنک کننده است و باعث می شود بیمار احساس درد و ناراحتــی نکند.

در چه مناطقی از بدن از لیزر می توان استفاده کرد؟
صورت ،چانه،گردن،گونه ها ،ابرو ،پیشانی، گوش، سینه ،شکم ، زیر بغل،ساعد،بازوها،شانه ها،ساق پا،ران،کشاله ران و بیکینی. آیا لیزر در مردان نیز قابلیت استفاده دارد؟ بله در ناحیه ریش، گردن،ابروها،اندام ها وتنه از لیزر در آقایان می توان استفاده کرد.
مزایای استفاده از لیزر آلکساندریت چیست؟
لیزر آلکس موثرترین روش موجود برای رهایی از معضل موی زائد است که هیچ محدودیت سنـــی ندارد.وبسیارموثرترازدستگاه IPL می باشد. وباعث کاهش شدید تراکم موهای زائد می شود.
فواصل درمان و تعداد جلسات لیزر موی زائد چگونه است؟
فواصل درمان در ناحیه صورت 1 ماه در ناحیه بدن 2 ماه است. و تعداد جلسات بین 4 تا6 جلسه می باشد.



 

هایفوتراپی در مرکز زیبایی وارستهHIFU

در گذشـته های نه چـندان دور و یا حتـی امـروزه عـده ای از جـراحـان با روش های جـراحـی تـمایل به لیـفت پوسـت و افتـادگی آن
داشته اند. اگر چه در مواردی که شلی و افتادگی پوست خیلی زیاد باشد جراحی لازم می باشد، ولی در بسیاری از موارد که شلی و افتادگی پوست در حد متوسط باشد تمایل به روش های غیر تهاجمی که عوارض کمتر و هزینه ی مناسب تر و زمان بهبودی سریعتری داشته باشند، بیشتر شده است. هایفوتراپی با نتایج عالی و ماندگار، بدون برش، بدون جراحی، بی نیاز از هرگونه مراقبت و کاملا سرپایی است. هایفوتراپی راحت ترین امکان را برای کشیدن پوست صورت و گردن فراهم نموده است و در نواحی خط خنده، ابرو، پلک افتاده، چروک پیشانی و کنار چشم، شل شدن و افتادگی پوست صورت اثر می کند .

نتایج و کارایی هایفوتراپی روی پوست ما چیست؟
جوانسازی و کشیدن پوست، ترمیم چروک کنار چشم، رفع غبغب، ترمیم خط خنده، برجسته کردن گونه ها، بالا کشیدن ابرو، موثر در رفع شل شدگی و افتادگی پوست صورت.

 _تکنولوژی هایفوتراپی برای زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از امواج اولتراسوند آن را در لایه های زیرین پوست کانونی می کند و با هدف قرار دادن سلول های عمق پوست فرآیند جوانسازی و کشیدن پوست را آغاز می کند.

 _در هایفوتراپی مدت زمان شلیک امواج اولتراسوند به هر یک از نقاط هدف در زیر پوست فقط کسری از ثانیه است و نقاط مجاور بعدی بلافاصله یکی پس از دیگری توسط هایفوتراپی هدف شلیک قرارمی گیرند به همین دلیل سطح بیرونی پوست کاملا سالم و بدون عارضه باقی می ماند. چرا که تمام اتفاقات زیر پوست رخ می دهد. کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5 تا 4.5 میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت و انعقاد در نقاط پوست می گردد.

  اثرات هایفوتراپی HIFU چگونه است؟
 احساس کشیدگی در پوست داده و اثر آن بعد از یک ماه شروع می شود و تا سه ماهه به حداکثر خود می رسد و پس از آن ادامه می یابد و منجر به سفت شدن صورت می گردد.
ماندگاری اثر هایفوتراپی HIFU چقدر می باشد؟
 ماندگاری هایفوتراپی ما بین 1 سال تا 1.5 سال میباشد که اگر در طی این زمان از روشهای مکمل RF contraction استفاده شود این زمان طولانی تر نیز می گردد.
 
مدت زمان هر جلسه چقدر است؟
این روش کاملا بدون درد است و حدود 1 ساعت به طول می انجامد.
 
آیا هایفوتراپی برای انواع پوست قابل انجام است یا محدودیت رنگ خاصی دارد؟
هایفو برای تمامی رنگ ها و پوست حتی برنزه هم قابل انجام می باشد.
خطرات احتمالی هایفوتراپی چیست؟
 کاملا ایمن می باشد و مانند سونوگرافی بی خطر است.
چه کسانی از روش هایفو (HIFU) نمی توانند استفاده کنند؟
_بیماران صرعی و تشنجی
 _داشتن عفونتهای فعال مانند تبخال دور لب در هنگام هایفوتراپی
 _خانم های باردار
_وجود استنت قلبی در کرونر
 _دیابتی هایی که قند خون غیر قابل کنترل دارند
 
مزایای استفاده از هایفوتراپی:
 _لیفتینگ بسیار قوی تنها با یک جلسه
_کاهش عمق خط خنده، بالا کشیدن ابروها و پلک ها، رفع چین و چروک های صورت ، تحریک کلاژن سازی و جوان سازی در یک جلسه
 _عدم آسیب بافتهای محیطی
 _عدم ایجاد آسیب در اپیدرم
 _وابسته نبودن به فصل
 _عدم نیاز به استراحت و مراقبتهای خاص قبل و بعد از انجام کار
 _دارای تاییدیه های معتبر دنیا نظیر ISO، KFDA
چه مدت پس از هایفوتراپی میتوان آرایش کرد؟
توصیه میشود 1 روز بعد از انجام هایفو از مواد آرایشی استفاده کرد.
آیا پس از هایفوتراپی تورم و قرمزی از مواد آرایش استفاده کرد؟
 خیر، با توجه به عدم ایجاد آسیب در بافتهای غیر هدف، تورم ملاحظه نمی شود.

ساب سیژن Subcision


 

ساب سیژن Subcision چیست؟
آزاد کردن چسبندگی بین پوست و بافت همبند زیر آن است که بیشتر برای درمان اسکارهای ناشی از جوش استفاده می شود. این روش سرپایی می باشد.

روش های انجام ساب سیژن:
1. استفاده از سوزن نوکور که شبیه نیزه است که بعد از ورود به پوست اقدام به بریدن بافت های فیبروز و چسبندگی می کند ولی عوارضی مثل کبودی شدید صورت، درد زیاد و لک و تیرگی مقاوم می دهد.

2. روش ساب سیژن با کانول که در درمان جای جوش، جای سالک، چین و چروک عمیق صورت در خط خنده و خط اخم موثر است و مدت نقاهت آن کوتاه است و با حرکت افقی کانول زیر پوست، بافت های فیبروز در محل اسکار پاره شده و چسبندگی را آزاد می کند. تعداد جلسات درمان کمتر و اغلب 1 تا 2 جلسه است. عوارض جانبی ساب سیژن اسکار هیپرتروفیک و غدد اسکار است.

3. آموزش قبل از انجام ساب سیژن:
- شب قبل از ساب سیژن حمام کنید.
- قبل از مراجغه به مطب صورت را با آب و صابون بشویید.
- روز عمل ناشتا نباشید و غذا میل کنید.
- در صورت مصرف وارفارین، هپارین و آسپیرین، یک هفته قبل از ساب سیژن پس از مشورت با پزشک مربوطه دارو را قطع نمایید.

- قبل از مراجعه به اطاق عمل، مسکن یا آرام بخش مصرف نمایید.

4. ساب سیژن را به چه افرادی توصیه می کنید؟
این عمل برای افراد مبتلا به جوشگاه های عمیق آکنه در مقایسه با جوشگاه های با سطح مقطع کم موثرتر است.
فرد در زمان انجام این کار نباید آکنه فعال داشته باشد لذا کسانی که جوش های ملتهب و چرکی دارند اصلا مناسب نیستند. بسیاری از کسانی که تحت عمل ساب سیژن قرار می گیرند قبلا آکوتان مصرف کرده اند.

5. بعد از عمل ساب سیژن چه مراقبت هایی باید انجام داد؟
بیمار به مدت 2 روز موضع درمان را با آب نشوید و رو آنها پماد آنتی بیوتیک بزند. نیازی به ضد آفتاب نیست.


6. ساب سیژن بهتر است در چه فصلی انجام شود؟
در تمام فصول قابل انجام است و محدودیتی ندارد.


7. تعداد
جلسات درمان با این روش چقدر می باشد؟
در بیشتر موارد یک جلسه ساب سیژن کافی است و بهترین پاسخ درمانی در همان جلسه اول مشاهده می شود ولی در کسانی که بافت فیبروز زیادی دارد شاید نیاز به 2 جلسه و به ندرت 3 جلسه لازم می شود.

PRP مخفف کلمه Platelet - Rich Plasma


 

روش PRP مخفف کلمه Platelet - Rich Plasma (پلاسمای غنی شده از پلاکت) است. پلاکت ها از سلول های خونی و مهمترین منبع فاکتورهای رشد سلولی در بدن هستند. این سلولها در فرآیندهای مهمی مثل انعقاد خون، پاسخ ایمنی، آنژیوزنز(فرآیند تولید رگ های خونی در بافت)، تکثیر سلولی و ترمیم بافت های آسیب دیده در بدن نقش دارند. پلاکت حاوی پروتئین ها و فاکتورهای مهمی مانند PDGF ، TGF ، EGF و VEGF و ... هستند. پلاکت ها با آزاد سازی این عوامل رشد در بافت، مقدمات فرآیندهای ترمیمی در بافت را موجب می شوند.

برای استفاده از این سلولهای شگفت انگیز در پزشکی، روش های متعددی مثل CAPSS ، PCCS و PRP ابداع شده اند که در کشور ما روش PRP شناخته شده تر از بقیه روش هاست.

رادیوفرکوئنسی


 

رادیوفرکوئنسی یا همان RF ، امواج رادیویی است که در روش بدون جراحی برای سفت کردن پوست و از بین بردن علائم کاهش وزن استفاده می شود. RF بهترین روش برای شادابی سفتی پوست بخصوص در ناحیه صورت است و مناسب ترین روش برای افرادی که در دهه 3 تا 6 سن خود هستند. با هر رنگ و نژاد پوستی. حرکات دورانی RF روی صورت باعث افزایش جریان خون و انتقال گرما از لایه های سطحی به لایه عمقی پوست می شود و دمای آن را به 40 تا 50 درجه می رساند بدون آن که سوزشی روی پوست احساس شود. RF بیشتر در ناحیه پیشانی، زیر چشم، گونه ها، غبغب، دور لب، خط خنده و گردن استفاده می شود.


رادیوفرکوئنسی 3D برای جوانسازی پوست در این روش با عبور امواج رادیویی بدون آسیب به لایه سطحی پوست، لایه های عمیق تر شامل رشته های کلاژن و پلاستیک و عضلات را گرم می کنیم و باعث انقباض عضلات و جمع شدن پوست می گردد. از طرفی با تحریک فیبروپلاست ها، کلاژن سازی را تسریع می کند. این دستگاه در از بین بردن چین و چروک صورت بخصوص شلی و افتادگی پوست در اثر خاصیت لیفت و بخصوص در افتادگی پلکها کاربرد فراوان دارد. در افتادگی پلک ها اگر علاوه بر اطراف پلک، پیشانی را هم با RF 3D تحریک نماییم نتیجه خیلی بهتر خواهد بود. تاثیر این دستگاه روی منافذ باز صورت و ترک های حاملگی و سلولیت و پیری پوست گردن و دکلته و آکنه اسکار بسیار خوب است.
نحوه اثر آن در آکنه، جمع کردن غدد چربی و کم کردن ترشح چربی و از بین بردن باکتری های مولد آکنه است. دستگاه RF فراکشنال دارای سوزن های متعدد و ظریفی است که توسط امواج RF انرژی مکانیکی و حرارتی را وارد پوست به صورت ستون هایی می کند. در این روش آسیبی به اپیدرم نمی رسد و قرمزی پوست هم در عرض 1 روز برطرف می شود. و عمق نفوذ سوزن ها از 0.5 تا 2 میلیمتر است. ولی فقط انتهای سوزن ها هادی است و جریان را عبور می دهد و بقیه آن عایق است. رادیوفرکوئنسی 3D تهاجمی نیست یعنی به بافت ها نفوذ نمی کند و هیچ اثر سوئی ندارد. فقط یک قرمزی ملایم می دهد که پس از مدتی برطرف می شود.

 

فراکشنال (RF)

دستگاه فراکشنال RF :
دارای سوزن های بسیار ظریفی می باشد که جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت با طلا پوشیده شده اند و قطر آنها 200 میکرون است. طول این سوزنها عایق بوده و فقط نوک آنها آزاد است. تعداد 25 عدد هستند که هر کدام 8 سر دارند و مجموعا 200 سوزن می باشد. زمانی که انرژی RF آزاد میشود تخریب حرارتی در عمق باخت صورت می گیرد.
 


مراحل انجام این روش :
 1 - سطح پوست ناحیه با کرم بی حسی به مدت 45 دقیقه بی حس می شود.
 2 - باعث سفت شدن پوست و تحریک کلاژن سازی و جوانسازی با وارد کردن سوزن به سطح پوست می شود.
 3 - طی 2 تا 3 هفته بعد شفاف شدن و کشیدگی پوست مشهود است.
 4 - باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود.
 5 - در درمان آکنه فعال و همینطور جای جوش.
 6 - در درمان پوست مرغی (کراتوز پیلاریس) و تعریق کف دست و پا و ناحیه زیر بغل موثر است.
 7 - درمان ترکهای پوستی شکم و بدن و ترکهای ناشی از چاقی لاغری های متوالی
 8 - درمان اسکارهای ناشی از تصادف و زخم
 9 - باعث افزایش متابولیسم بافتی و افزایش جریان خون پوست می شود.
 10 - سبب افزایش جریان لنفاوی و پاکسازی سموم و مواد زائد از بدن می گردد.


موارد منع مصرف RF 3ِD دارا بودن پیس میکرو قلبی، دریچه مصنوعی قلب، حاملگی، استنت قلبی، عفونت فعال پوستی در موضع.

 

تقاطع دولت و کاوه

22558718

09337262028

22558602