گروه کالا و خدمات

دکتر فرشته تراشی - جراح دندانپزشک

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان اندرزگو، خیابان کریمی، نبش محقق اول، ساختمان یاس، بلوک A، واحد ۳۰۲

توضیحات

🦷 پروتز ایمپلنت با استفاده از روش های دیجیتال
🦷 تعیین رنگ‌ و سایه دندانها با استفاده از روشهای جدید

ایمپلنت های دندانی جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته هستند. دندانپزشک بعد از معاینه و بررسی های رادیو گرافی با توجه به وضع عمومی بیمار از نظر سلامت و یا داشتن بیماریهای عمومی، نوع درمان را انتخاب کرده و با توجه به اینکه درمانهای غیر تهاجمی در دنیای امروز بهترین گزینه برای بیماران دندانپزشکی است، اقدام به درمان می کند.
ایمپلنتها به فرمها و مدلهای مختلفی در بازار های تجهیزات و وسایل دندانپزشکی عرضه می شوند. اینکه دندانپزشک‌ چه ایمپلنتی را انتخاب کند بستگی به شرایط استخوان از نظر نوع ضخامت و طول در ناحیه ای جایگزین ایمپلنت جای دندان از دست رفته دارد.
کمپانی های متعدد تحقیقات مختلی در زمینه انواع مدلهای ایمپلنت ها، سطوح آنها انجام دادند همه این تحقیقات برای نحوه پذیرش استخوان و در حقیقت جذب استخوان برای ماندگاری بیشتری ایمپلنت وجلوگیری از روند تحلیل استخوان اطراف ایمپلنتهای دهانی است.
قسمتی از ایمپلنتها که داخل دهان در حقیقت جایگزین ریشه از دست رفته می شود فیکسچر نام دارد. فیکسچرها معمولا داری پیچهایی هستند که عمق و فرم سطح مختلفی بر اساس شرکتهای ابداع کننده و کارخانه سازنده دارند.روی پیچها و سطوح فیکسچرها موادی با روشهای مختلف استفاده می شود که محققین اعتقاد دارند این مواد باعث چسبندگی بیشتر و‌پذیرش استخوان در مراحلی از ترمیم استخوان بعد از قرار دادن فیکسچر می شود.

بعد از قرار دادن فیکسچر ایمپلنت داخل استخوان دندانپزشک‌ می تواند بر اساس تشخیص و حدود ارزیابی میزان استحکام فیکسچر به استخوان یک مدل پیچ‌ را از میان پیچ های مناسب جهت بستن دهان فیکسچر استفاده کند.

روش های جدید با استفاده از دستگاه های دیجیتال با اسکن دهان یا قالب بیمار هم زمان یا بعد از ترمیم استخوان در محل قرار گرفتن ایمپلنت، انجام می گیرد. این روش ها زمان بری کمتر و کمک موثری در ساخت پروتز بسیار دقیق برای بیمار دارد.
بی شک رمز موفقیت یک دندانپزشک‌ در به روز بودن دانش او و اهمیت به ریزه کاریهای درمان است. امروزه بیشتر درمانهای زیبایی ،مورد توجه مردم دنیاست .بعلاوه پیشرفتهای چشمگیری که در زیبایی ،درمان لثه ها و دندانها ،درمانهای ایمپلنت و پروتز صورت گرفته و ادامه دارد هر روز طرح درمانهای جدیدی را ارائه می دهد . تبادل نظر علمی با دوستان و همکاران عزیز من و اساتید برتر دنیا در ایران ، هند ،امریکا ،المان و شرکت در کلاسهای مختلف و به روز ما را در تشخیص ،طرح درمان و‌اینده امیدوارکننده درمانها کمک می کند . همکاری متخصصین ارتودنسی ،ریشه درمانی و جراحی فک و صورت و وجود تیم ورک دستیاران مجرب ، منشی و مدیر داخلی با تجربه در نظم کلی و کنترل عفونت بسیار مو‌ثر است
تجهیزات به روز لیزر ،دستگاههای دیجیتال و لابراتوارهای مجهز ، هنرمند ،در محیطی استریل و ارتباط فوری واتز اپی و‌دیجیتالی در جهت خدمات بهتر به مراجعه کنندگان رضایت بیماران ما را به همراه دارد .

در کنار درمانها مشاوره روانپزشکی برای بیمارانی که از درمانهای دندانپزشکی می ترسند نتیجه بسبار مطلوبی را دارد .
چک اپ به موقع دندانها در اینده درمانهای شما بسبار موثر است
با ما در اینستاگرام همراه باشید dr.fereshtehtarashi
تلفن مشاوره :۰۹۳۳۱۴۸۳۰۷۱

🔹درباه دکتر فرشته تراشی:
در تهران به دنیا امدم مادرم همیشه در ارزوی تحصیلات عالی ما بود و هر سه نفر موفق به ادامه تحصیل شدیم‌که در این امر نقش مرحوم مادرم و پدرم بر کسی پوشیده نیست. مدرک دیپلم را با درجه ممتاز در گروه فرهنگی مرجان شماره دو (معلم ) گرفتم ،با بسته شدن دانشگاهها به دلیل انقلاب فرهنگی ،راهی ادامه تحصیل در دانشگاه کارناتاکاشدم‌و همان سال اول ازدواج وموفق به اخذ مدرک رتبه اول BDS شدم .در رشته پریودونتولوژی مشغول ادامه تحصیل بودم‌که با به دنیا امدن فرزندم به ایران بازگشته و در دانشکده شهید بهشتی تهران مدرک DDS را با نمره عالی اخذ کردم بعد از به دنیا امدن فرزند دومم و تجربه کاری در دوران طرحم در شهرکرمان دیار کریمان به ادامه تحصیل توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در رشته ایمپلنتولوژی با همکاری اکادمی ایمپلنت امریکا ‌ پرداخته و‌ موفق به گرفتنAssociated member fellowship
از آکادمی ایمپلنت آمریکا شده به عضو یت آکادمی ایمپلنت آمریکا در امدم. علاقه به این رشته مرا به کشورهای مختلفی از جمله چین ، کره ،المان ، سوئد، دبی ،سوئیس ، امریکا ، فرانسه و اتریش کشاند. از هر کشور دانش و تجربه کاری متفاوتی کسب کردم که اخرین انها مرا وا داشت به مسترایمپلنتهای دندان مدرک تخصصی اروپا در دانشگاه گوته المان در فرانکفورت بپیوندم و راهی مونیخ برای دوره جراحی پلاستیک لثه شده و سپس در یکی از بهترین سالن های تشریح اتریش دوره اناتومی را بگذرانم . دوره های استتیک ،زیبایی لثه و دندان ،لمینیت و همچنین اخیرا دوره بایو میمیتیک دندانپزشکی را گذرانده و‌عضو اکادمی بایو میمتیک امریکا شدم . دوره لیزر در دندانپزشکی یکی از دوره های مورد علاقه مند است که موفق به گذراندش شدم .
عمر من فقط با کسب در امد و مدرک نگذشته، بارها به مناطق محروم رفتم و در بحران ها در کانکس های سیار دندانپزشکی به مردم عزیز کشورم کمک کردم و باز هم اینکار را خواهم کرد. بی شک‌ همسر و فرزند اولم‌که همکار من هستند و‌ فرزند دومم که فوق لیسانس مهندسی معماری است در رشد و پیشرفت من موثر بوده اند و‌ هستند.
دنیا را با تمام پستی بلندی هایش دوست دارم، لبخند انسان ها موجب شادی عمیق من است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...