1-کاشت موها با زاویه خواب مناسب در هر ناحیه:
در کاشت ابرو اصلی ترین نکته دانستن جهت خواب موها در نواحی مختلف ابروها میباشد اما این فقط کافی نیست بلکه توانایی خواباندن موها در نواحی مختلف ابروها در حین کاشت هم نیازمند مهارت و سال ها تجربه در زمینه کاشت ابرو دارد به گونه ای که:
الف: در تاج ابروها: زاویه خواباندن موها باید به سمت بالا (عمودی ) کاشته شود.
ب: در تنه ابروها: اولا: زاویه خواب موها باید حدود 50-60 درجه و به صورت خوابیده بر روی پوست کاشته شود (اگر به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی، موهای تنه با زاویه خواب صحیح کاشته نشود، در آینده موهای ابرو به شکل سیخ سیخ و بد شکل رشد خواهد کرد)
ثانیا: در قسمت های بالای تنه ابرو: خواب موها باید حالت پایین و خارج کاشته شود و در قسمت های پایین تنه ابرو، خواب موها باید به سمت بالا و خارج کاشته شود
ج: در دم ابروها: موها با زاویه 10 درجه و مماس بر پوست کاشته شود.

                                                                 
2- انتخاب موهایی با قطر مناسب: 
نباید از موهایی با قطر ضخیم استفاده شود بلکه باید از موهای نازک و با قطر خاص استفاده شود.
3- ایجاد کوچکترین منافذ در پوست جهت کاشت:
منافذ ایجاد شده در پوست ناحیه ابرو باید با دقت فراوان و با استفاده از تکنیک های مدرن امروزی (کمترین قطر) را داشته باشد.
4- کاشت موهای ابرو با بیشترین تراکم:
فاصله بین منافذ ایجاد شده جهت کاشت باید به قدری نزدیک به هم ایجاد شود که حاصل کاشت ما به صورت ابرویی با حداکثر تراکم باشد.
5- توجه میزان و درجه انحنای هر تار مو جهت کاشت:
با دید میکروسکوپی و دقیق باید به طور ظریف به میزان درجه قوس هر تار مو و حتی جهت قوس آن توجه فراوان شود و بر اساس میزان انحنای هر تار مو، آن تار مو را برای کاشت در ناحیه خاصی از ابرو استفاده شود و این کار نیازمند نگاه دید بسیار دقیق و ظریف بین پزشک می باشد تا میزان ظرافت کاشت ابرو بیشتر و بیشتر شود.
در کلینیک آبادیس نتیجه یک کاشت ابرو با تکنیک علمی و صحیح توسط یک کادر مجرب و با سابقه (خلق ابروئی با موهای طبیعی) می باشد آنگونه که هیچ کس متوجه کاشت ابرو شما نخواهد شد.
⁣کاشت ریش و سبیل طبیعی در کلینیک آبادیس
پیوند موی صورت عملی است که طی آن، در نواحی از صورت که رشد مو در آن ضعیف است و یا وجود ندارد، مو کاشته می شود. مانندکاشت ریش ، کاشت ابرو ، کاشت موی سر ،… در حالی که این عمل بیشتر روی نواحی بالای لب و روی چانه انجام می شود، می توان از آن در نواحی دیگری از صورت مثل پایه ی مو و ریش استفاده کرد. از عمل پیوند موی صورت می توان برای پوشاندن جای زخم های آکنه و دیگر اسکار ها استفاده کرد.
مانند کاشتن مو روی سر و کاشت ابرو، مو هایی که قرار است روی صورت کاشته شوند را نیز از پشت و اطراف سر می گیرند. با هزینهکاشت ریش و سبیل طبیعی میتوان زیبایی صورت دوچندان کنید.استفاده از محل های مختلف برای برداشت مو، به یکسان بودن رنگ موهای آن ناحیه با رنگ موهای صورت، بستگی دارد. بدین ترتیب در برخی مواقع از پشت سر و دیگر مواقع از موهای کنار سر استفاده می شود. پس از انجام پیوند و کاشت ریش و سبیل، این موها دائمی بوده و مانند دیگر مو های صورت رشد می کنند و ویژگی هایی شبیه به آن ها خواهند داشت. به علاوه، موهای پیوندی را نیز همانند دیگر موهای صورت می توان تراشید. که در ادامه به بحث مزایا، روش، قیمت و هزینه کاشت ریش می‌پردازیم.
افراد مناسب برای عمل کاشت ریش و سبیل
عمل کاشت ریش و سبیل در افراد ۲۰ سال به بالا قابل انجام است چرا که در این سن، سطح هورمون های فرد به مقدار پایه ی خود می رسند. کاشت ریش و سبیل طبیعی برای مردانی مناسب است که می خواهند ته ریش دو روزه ای داشته باشند ولی به دلیل مو های نا منظم صورت و یا کمبود آن ها، قادر به این کار نیستند.