گریم
گریم صورت برای متعادل سازی اجزای صورت انجام می شود شما می توانید با انجام یک گریم حرفه ای عیب های صورتتان را محو کنید و زیبایی و جذابیت صورت خود را چندین برابر کنید.

                                                                

با گریم صورت می توانید کاری کنید تا چهره شما طبیعی تر به نظر برسد و آرایش صورتتان به چشم نیاید وقتی آرایش صورت زیاد باشد چهره شما غیر طبیعی و مصنوعی خواهد شد.
در گریم عروس بخش زیر سازی پوست در مرحله اول انجام می شود که مهم ترین بخش گریم را تشکیل می دهد. بعد از این مرحله شما باید به ترتیب آرایش ابرو ها و آرایش چشم عروس و گونه و آرایش لب را انجام دهید
برای زیر سازی باید پوست صورتتان تمیز باشد بعد از شستن صورت با آب ولرم و خشک کردن صورتتان از کرم مرطوب کننده برای مرطوب سازی پوست خود استفاده نمایید. کرم مرطوب کننده باعث می شود تا کانسیلر و پودر ها پوشاننده صورت بهتر بر روی پوست صورت شما بخوابد و از پوسته شدن پوست صورت شما جلوگیری می کند
.
حلقه های تیره دور چشم و جای جوش صورت و جوش صورت و خال و جای زخم ها و تاتو و هم چنین لک و کک و مک صورت را می توانید با کمک کانسیلر محو کنید. کانسیلر ها با تن زرد تقریبا همرنگ پوست صورت هستند و شما بهتر است که برای گریم صورت عروس از این نوع کانسیلر ها استفاده نمایید.
رای مالیدن کانسیلر و پخش کردن آن در اطراف چشم از انگشت استفاده کنید تا گریم ظریف تری را داشته باشد. بعد از پوشاندن تیرگی ها و ناهماهنگی های صورت با کانسیلر کل صورت خود را فون بزنید تا همه صورت یکدست شود.
رنگ فن و یا کرم پودر باید متناسب با چهره فرد باشد تا زیر سازی پوست طبیعی به نظر برسد. رنگ های بژ و رز کرم پودر را باهم مخلوط کنید تا رنگ مورد نظر و مطابق با پوست صورت را بدست آورید. برای کوچک کردن اجزای صورت از رنگ های تیره استفاده نمایید و برای برجسته سازی اجزای صورتتان از رنگ های روشن و لایت استفاده نمایید.
برای این که  آرایش شما ماندگاری داشته باشد بعد از زدن فون از پودر فیکس استفاده نمایید. پودر فیکس باعث می شود تا چهره شما مات شود و از برق افتادن پوست صورت جلوگیری می کند.