اغلب خانم ها سعی می کنن با تغییر مدل مو و رنگ چهره خود را تغییر دهند . اما خیلی از اوقات پیش می آید که انتخاب نادرست یک رنگ مو یا محصول آرایشی – بهداشتی و یا انتخاب یک آرایشگاه نامناسب نتیجه را نامطلوب می کند و طراوت و شادابی مو را از بین می برد.

پس همیشه در انتخاب آرایشگر خود دقت کنید تا بعد از مراجعه به این افراد به نتیجه ایده آل برسید، برای همین اگر خواهان مویی سالم و باطراوت هستید میتوانید به پیشنهاد ما به سالن زیبایی کاکتوس نو ( ژون ) سری بزنید . 

در سالن زیبایی کاکتوس نو (ژون) از محصولات کراستاس استفاده می شود که در ادامه به توضیح این محصول می پردازیم:

کراستاس چیست
؟

کراستاس اولین محصول مراقبتی از مو است که بیشترین طرفدار دردنیا را  دارد . این برند از سال 1964 در کشور فرانسه توسط شرکت لورال تولید و ارائه شد.

محصولات کراستاس از لحاظ علمی بهترین و پیشرفته ترین تکنیک را دارد و تمام تکنولوژی جدید که دانشمندان کشف کرده اند در کراستاس استفاده می شود، در حال حاضر در 14 کشور از این محصولات برای مو استفاده می کنند و در سال 2016  ایران نیز جز مصرف کنندگان این محصول شد . در حال حاضر مجموعه کاکتوس نو ( ژون ) جز یکی از چهار مجموعه کراستاس در ایران و  درمنطقه غرب تهران تنها مجموعه استفاده کننده از محصولات کراستاس است . هر آنچه برای سلامت موی شما نیاز است در کراستاس موجود است.

این محصول به چه صورت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ؟

کراستاس در محصولاتی از جمله انواع بن ( شامپو )، ماسک مو مونودوز (سرم)، کرم مو و سرم حالت دهنده مو موجود است که هر کدام به تنهایی نتیجه ای منحصر به فرد در موهای شما به وجود می آورند .

آیا استفاده از کراستاس برای همه نوع مو مناسب است ؟

کراستاس برای انواع تیپ  مو، محصولات منحصر به فردی ارائه می کند تا شما به نتیجه دلخواهتان برسید.

چه مزیت هایی به همراه  دارد ؟

یکی از مهمترین مزیت های کراستاس ، سرویس های لوکس ضد ریزش است که با این سرویس ها شما می توانید از ریزش موهای خود به شکل محسوسی جلوگیری کنید با توجه به تکنولوژی موجود در کراستاس ، با استفاده از این محصولات همزمان درمان پوست سر و ساقه  مو را نیز خواهید داشت