گروه کالا و خدمات

آرشیو مقالات پزشکی و سلامت

بهترین مرکز تزریق مزوژل در تهرانسر، کلینیک دکتر مهرداد امینی

انتخاب نوع مزوژل مناسب با توجه به نیازها، نوع پوست و سن شما، توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. از مراکزی که از برندهای معتبر و باکیفیت مزوژل مانند Restylane، Juvederm، Belotero و Teosyal استفاده می‌کنند، اطمینان حاصل کنید.
 

ادامه مطلب
لیفت ترکیبی صورت توسط دکتر مرجان پیروان و هزینه های آن در سال 1403،

لیفت ترکیبی صورت و گردن، یکی از بهترین روش‌ها برای رفع افتادگی پوست و چین و چروک‌های صورت است. در جراحی زیبایی صورت، جراح با برداشتن پوست اضافی و کشیدن عضلات زیرین، پوست صورت را به سمت بالا و عقب لیفت می‌کند.

ادامه مطلب
کات گونه با ژل چیست؟

کات گونه، خطی ظریف و برجسته است که از بالای گونه شروع شده و به سمت فک امتداد می یابد. این خط، به چهره حالتی شاداب، جوان و خوش تراش می بخشد. با افزایش سن، حجم چربی صورت کاهش می یابد و خطوط و چین وچروک ها بر روی آن ظاهر می شوند.

ادامه مطلب
انواع ایمپلنت کره ای به همراه ویژگی های آن در مركز دندانپزشكی دكتر یاسمن دانشیان

انواع ایمپلنت کره ای به همراه ویژگی های آن در  مركز دندانپزشكی دكتر یاسمن دانشیان

ادامه مطلب
آیا استفاده از روش‌های ضدبارداری هورمونی همیشه مطمئن است؟

استفاده از روش‌های ضدبارداری هورمونی، مانند قرص‌های ضدبارداری که هورمون‌های مصنوعی را شامل می‌شوند، به طور کلی به عنوان روش‌های موثر و قابل اعتماد برای کنترل بارداری شناخته می‌شوند. با احترام به این نکته، هیچ روش پیشگیری 100٪ مطمئن نیست و همیشه وجود دارد احتمال بسیار کمی برای باردار شدن وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
پلکسر لیفت پلک توسط دکتر مهشید طالبی، روشی مؤثر برای رفع افتادگی پلک و چین و‌ چروک

نام دیگر پلکسر در واقع لیفت بوده و این پروسه با کمک تکنولوژی پلاسما انجام می‌گیرد. پزشک از انرژی پلاسما کمک می‌گیرد تا زخم‌های بسیار ریزی را در بخش چروک و افتادگی‌های چشم ایجاد کند.

ادامه مطلب
تزریق مزوژل در کلینیک زیبایی کایاک، راهی جدید برای جوانسازی پوست صورت

تزریق مزوژل یکی از روش‌های مورد استفاده برای جوانسازی پوست صورت است. این روش از ژل‌هایی تشکیل شده که اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد معدنی را به پوست تزریق می‌کنند.

ادامه مطلب
جراحی لاپاراسکوپی توسط دکتر محمد گنجه روشی کم تهاجمی برای درمان بیماری ‌ها

بیمار باید پس از جراحی لاپاراسکوپی به استراحت کافی بپردازد. بهتر است که حداقل تا ۲۴ ساعت پس از جراحی به استراحت کامل بپردازد و از انجام فعالیت‌های شدید و بلند کردن اشیاء سنگین خودداری نماید.

ادامه مطلب
جراحی دستگاه گوارش توسط دکتر محمد گنجه مزایا، روش ‌ها و عوارض

جراحی باز یکی از انواع عمل‌های دستگاه گوارش بوده که توسط دکتر محمد گنجه انجام می‌شود. جراحی باز به معنای انجام عمل جراحی با ایجاد یک برش بزرگ در پوست بیمار است.

ادامه مطلب
کاهش درد و بهبود کیفیت زندگی با جراحی دستگاه گوارش توسط دکتر محسن یوسف زاده

جراحی‌های بسته دستگاه گوارش روش‌های کم‌تهاجمی هستند که در آن‌ها جراح با استفاده از ابزارهای کوچک و دوربینی به ‌‌نام لاپاراسکوپ، به‌‌ حفره شکمی دسترسی پیدا می‌کند. این روش‌ها برای جراحی‌های کوچک و متوسط دستگاه گوارش مانند برداشتن آپاندیس، ترمیم فتق و درمان بیماری‌های کیسه صفرا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
بررسی مزایای مزونیدلینگ با دستگاه برتر آمیا مد آلمان توسط دکتر سید علی اکبر داور پناه

مزونیدلینگ یک روش درمانی برای درمان لایه میانی پوست است. این روش درمانی با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، مواد مغذی و مواد دارویی را به لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌کند.

ادامه مطلب
لیفت صورت و ابرو با نخ سیلوئت و کاگ توسط دکتر سید علی اکبر داور پناه، روشی موثر برای جوانسازی و شادابی پوست

پس از انجام لیفت ابرو با نخ کاگ، بیمار باید برای دوره نقاهت؛ برخی از مراقبت‌های خاص را رعایت کند. بیمار باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از آرایش، حداقل برای ۲۴ ساعت پس از عمل خودداری کند.

ادامه مطلب
کانتورینگ و زاویه‌‌سازی صورت توسط دکتر سام صفایی، راهنمای جامع و مطمئن

این روش سبب بهبود نسبت‌های اجزای صورت، تناسب تمام ویژگی‌های صورت و کوچک‌تر شدن آن می‌گردد. در این روش از راهکارهای مختلفی از جمله جراحی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیفت با نخ و تزریق چربی استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
لیفت صورت با نخ کلاژن ساز، روشی موثر برای جوان ‌تر شدن پوست

در این روش نخ‌های کلاژن‌ساز به‌صورت تزریقی در پوست شخص جایگذاری شده و با تحریک سلول‌های پوستی، سبب جوانسازی و رفع چین‌وچروک پوست صورت و بهبود کیفیت پوست می‌گردند.

ادامه مطلب
رنگ های آنژیوکت و کاربردهای هر کدام

آنژیوکت، رگ‌هایتان را به دریچه‌ای ظریف تبدیل می‌کند تا جریان حیات‌بخش داروها، مایعات و یا خون را به بدنتان هدایت کند. این کاتتر کوچک و انعطاف‌پذیر که در رگ‌های محیطی قرار می‌گیرد، دنیایی از امکانات را در اختیار تیم پزشکی قرار می‌دهد. 

ادامه مطلب
درمان تخصصی زگیل تناسلی (HPV) با جدیدترین روش ها توسط سیده مهدیه علوی

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی بوده که با روش‌های متفاوتی قابل درمان است. اگر علائم و نشانه‌هایی حاکی از ابتلا به ویروس اچ پی وی را مشاهده کرده‌اید، بهتر است ضمن حفظ خونسردی به پزشک زنان مراجعه کنید.

ادامه مطلب
برگزاری دوره های آمادگی برای زایمان کم درد برای مادران آگاه توسط سیده مهدیه علوی

دوره‌های آمادگی برای زایمان کم‌درد، مادران را برای خطرات احتمالی آماده کرده و به آن‌ها و همسران‌شان چگونگی رویارویی با آن را می‌آموزند.

ادامه مطلب
انواع پروتزهای ثابت و متحرک دندان، راهنمای کامل برای انتخاب بهترین گزینه در دندانپزشکی حکیمان

پروتزهای ثابت دندان به دندان‌هایی گفته می‌شوند که روی دندان‌های ثابت قرار می‌گیرند و نیازی به جایگزینی مکرر ندارند. این پروتزها شامل سه دسته تاج و پل، روکش‌های دندانی و پروتزهای روکش کامل هستند.
 

ادامه مطلب
کامپوزیت ونیر دندان،توضیحاتی درباره این روش ترمیم دندان در دندانپزشکی حکیمان

کامپوزیت ونیر دندان روشی ساده، سریع و با هزینه مناسب برای اصلاح طرح لبخند و پوشش ناهنجاری‌های ظاهری دندان‌ها است.

ادامه مطلب
هزینه هایفوتراپی در سال 1403

هایفوتراپی می‌تواند یک روش موثر برای جوانسازی پوست صورت و گردن باشد. اگر به دنبال یک روش غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت و سفت کردن پوست خود هستید، هایفوتراپی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
 

ادامه مطلب