با توجه به روش ها و منابع آموزشی نوین، پاسخ این پرسش در یک کلمه " بله " است. امّا شرایط خاصی دارد که باید در نظر گرفت، در غیر این صورت راه را اشتباه خواهید رفت.
امروزه با توّجه به مشغله های فشرده روزانه، چالش بیشتر زبان آموزان فرصت کم برای تمرین و رسیدن به مرحله ای است که بتوانند به راحتی به انگلیسی بنویسند و گفت و گو کنند. بسیاری نیز همین مشکل را برای اخذ مدارک بین المللی مانند آیلتس و تافل دارند.
 با در نظرگرفتن تفاوت های زبان مادری زبان آموزان با زبانی که قصد یادگیری آن را دارند، آموزش زبان در مدت کوتاه،  کاری بسیار دشوار است. بنابراین آموزگاران کمی وجود دارند که بتوانند بسته ی آموزشی روشمند و علمی طراحی کنند و به تناسب هر زبان آموز آن را به درستی اجرا کنند.
آموزشگاه زبان تاک نوین بسته ی آموزشی را طراحی کرده است که در بیست سال گذشته به خوبی توانسته به بسیاری از زبان آموزان کمک کند تا مسیر یادگیری زبان را بتوانند به صورت علمی در مدّت زمان 6 ماه با موفقیّت طی کنند.
این بسته ی آموزشی، بر پایه حدود 40 کتاب آموزشی از دانشگاه های معتبر دنیا و وب سایت های آموزشی با بیش از بیست سال سابقه ی آموزشی، طراحی شده است.

این دوره در دو ترم برنامه ریزی شده است:

در ترم نخست، کلیه ی اصول پایه ای جمله نویسی(  Syntax)، ترجمه از پارسی به انگلیسی و تلفّظ، تدریس و تمرین می شود. در ترم دوم، پاراگراف و انشانویسی ( ESSAY) ابتدا تدریس می شود. امّا بیشتر ترم دوم، کار کارگاهی نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی در موضوعات مختلف است تا زمانی که زبان آموز قادر باشد به خوبی به زبان انگلیسی بنویسد و صحبت کند. برای اینکه زبان آموزان از چگونگی پیشرفت خود آگاه باشند و بتوانند روند پیشرفت خود را رصد کنند، در ابتدای دوره مشخّص و اعلام  می شود که پس از هر بازه زمانی، زبان آموزان به چه مرحله ی می رسند.

این مراحل به شرح زیر است:

بین 10 تا 15 جلسه: شما قادر خواهید بود داستان های کوتاه فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید.
بین 20 تا 25 جلسه: شما قادر خواهید بود انشا (
ESSAY) به انگیسی بنویسید.
بین30 تا 35 جلسه: شما قادر خواهید بود به انگلیسی صحبت کنید.
بین 40 تا 50 جلسه: شما قادر خواهید بود به خوبی به انگیسی صحبت کنید و بنویسید.

یک جلسه به صورت رایگان برای توضیح برنامه ریزی، چگونگی تمرین و مطالعه وجود دارد که زبان آموزان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در آن شرکت کنند.