فهرست مطالب :

گشت و ‌گذاری در کسب و کار‌های شب عید
کلام پایانی

 

در ایام سال نو شاهد هیاهوی بسیار زیادی در بازار خواهیم بود و بسیاری از کسب و کار‌های پردرآمد در این ایام فعالیت خود را آغاز می‌نمایند. در این روز‌ها در بسیاری از بازار‌ها، کسب و کار‌هایی به وجود می‌آیند که در دیگر ایام سال امکان مشاهده آن‌ها نیست. شاید برایتان عجیب باشد؛ اما درآمد این کسب و کار‌ها بسیار بالا بوده، بنابراین آشنایی با این کسب و کار‌ها بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد همواره این سؤال در ذهنشان وجود دارد که نزدیک عید چی بفروشیم؟ بهترین راهکار برای کسب و کار پردرآمد شب عید در نوروز ۱۴۰۲ چیست؟ در ادامه به شناخت این کسب و کار‌ها خواهیم پرداخت. با سایت برترین ها با کسب و کارهای شب عید همراه باشید .

گشت و ‌گذاری در کسب و کار‌های شب عید

در جست‌وجو و تحقیق در رابطه با کسب و کار‌های سال نو با مشاغل زیادی مواجه خواهیم شد. اغلب این مشاغل در حول محور تزئینات مربوط به سفره هفت سین می‌گردند. این مشاغل از تأمین سبزه و سمنو تا فروش ظروف هفت سین به وجود می‌آیند. علاوه بر این عروسک‌های حاجی فیروز و تخم مرغ‌های رنگ شده در کنار ماهی‌های قرمز باعث به وجود آمدن کسب و کار‌های متنوعی در این روز‌ها می‌شود. معمولاً در شب‌های عید شیرینی‌هایی مانند شیرینی بهشتی و نخودچی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر از افراد از کمبود اسکناس‌های نو بیشترین استفاده را می‌برند و اسکناس‌های رایج کشور را با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند.

 کسب و کار‌های شب عید


سمنو فروشی، از پخت سمنو تا فروش

به طور کلی می‌توان گفت مصرف سمنو در شب عید به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. سمنو یکی از خوراکی‌های بسیار مقوی است که در سفره‌های هفت سین عید قرار داده می‌شود. سود فروش سمنو بسیار مناسب بوده؛ به همین دلیل افراد بسیار زیادی در شب‌های عید اقدام به پخت و فروش سمنو می‌کنند. سمنو فروشی یکی از کسب و کارهایی است که بسیار پردرآمد به شمار می‌رود.


فروش عروسک ‌های سال

با در نظر گرفتن تقویم دوازده‌گانه حیوانی، هر سال به نام یک حیوان معرفی می‌شود. به همین دلیل یکی از کسب و کار‌هایی که می‌توان در شب عید از آن استفاده کرد ساخت عروسک‌های حیوانی سال مورد نظر خواهد بود. در این کسب و کار شما با تهیه ابزار مورد نیاز اقدام به ساخت عروسک سال می‌کنید و می‌توانید یک کسب و کار بسیار مناسب را در شب‌های عید ایجاد نمایید. شایان ذکر است که این کسب و کار تا حدودی به مهارت و حوصله نیاز دارد؛ اما فروش آن بسیار مناسب است.

فروش عروسک ‌های سال

فروش پول رایج کشور

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد و بدون نیاز به تخصص خاصی، فروش پول نو در بازار آزاد است. در واقع معمولاً بانک‌ها اسکناس‌های نو را از ۲۲ اسفند در میان همشهریان توزیع می‌کنند؛ اما بسیاری از افراد که موفق به دریافت این اسکناس‌ها نمی‌شوند به اجبار اقدام به خرید آن از بازار آزاد می‌نمایند. افراد زیادی نیز با فروش پول رایج کشور با قیمتی بالاتر کسب و کاری پرسود را در ایام شب عید به وجود می‌آورند.

 


بیشتر بخوانید : بورس پوشاک مردانه و زنانه، ارزان ترین نقطه بازار تهران



فروش تخم مرغ‌ های رنگی

تخم مرغ‌های رنگی یکی دیگر از قسمت‌های مهم سفره هفت سین محسوب می‌شوند. این تخم مرغ‌ها در بازار به فروش می‌رسند. بسیاری از افراد با نزدیک شدن به شب عید اقدام به طراحی و رنگ‌آمیزی انواع تخم مرغ‌ها می‌کنند و با این کار علاوه بر تزئین سفره هفت سین همشهریان، کسب و کاری بسیار پرسود و مناسب را در شب‌های عید ایجاد می‌نمایند.


فروشندگان ماهی قرمز

از گذشته تا کنون همواره ماهی قرمز جزء جدانشدنی سفره‌های هفت سین شب عید بوده است. به همین دلیل این کسب و کار پردرآمد شب عید یکی دیگر از مناسب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد به حساب می‌آید. بسیاری از افراد که در جست‌وجوی بهترین کسب و کار شب عید هستند می‌توانند از این شغل در روز‌های پایانی سال استفاده نمایند.

ماهی قرمز


شیرینی ‌های خانگی

بسیاری از همشهریان برای شب‌های عید اقدام به خرید شیرینی‌های خانگی می‌کنند. در واقع این افراد ترجیح می‌دهند تا از شیرینی‌های خانگی به جای شیرینی‌های قنادی استفاده نمایند. در شب‌های ایام نوروز بازار شیرینی‌های خانگی بسیار داغ است و با رعایت بهداشت می‌توانید اقدام به پخت انواع شیرینی‌های خانگی کنید. اگر همچنان این سؤال برای شما مطرح است که نزدیک عید چی بفروشیم؟ بهترین راهکار برای کسب و کار پردرآمد شب عید نوروز ۱۴۰۲ چیست؟ به این مشاغل توجه داشته باشید.


ارائه خدمات نظافتی و تزئینات ساختمان

یکی از مهم‌ترین خدماتی که می‌توانید در شب‌های عید آن را به عنوان کسب و کار انتخاب کنید ارائه خدمات نظافتی است. به دلیل خانه تکانی‌هایی که در ایام پیش از نوروز انجام می‌شوند، بازار این کسب و کار نیز بسیار مناسب خواهد بود. برای این کار می‌توانید اقدام به تمیزکاری در و دیوار و همچنین پنجره‌ها نمایید. شایان ذکر است که رنج قیمت‌های خدماتی متفاوت بوده؛ اما بازار کاری بسیار مناسبی در این ایام برای این‌گونه از خدمات وجود دارد.


بیشتر بخوانید : بورس شال و روسری در بازار بزرگ تهران


شیرینی، آجیل و میوه فروشی

هر ساله با رسیدن شب‌های عید بازار کار فروش آجیل و میوه نیز بهبود می‌یابد. به همین دلیل شما نیز می‌توانید از این فرصت به وجود آمده نهایت بهره را ببرید. به دلیل تقاضای بسیار زیاد مردم برای خرید شیرینی و آجیل و همچنین میوه، بازار کاری بسیار خوبی فراهم می‌شود. برای این کار نیاز است تا اقدام به تهیه آجیل و میوه باکیفیت نموده و با ایجاد یک کسب و کار مناسب یک شب عید پرسود داشته باشید.

گل فروشی

همواره گل فروشی یکی از مشاغل شاد محسوب می‌شد. این شغل معمولاً برای روز‌های پیش از عید بسیار پرطرفدار خواهد بود. فروش انواع گل‌های سنبل، شب بو و همچنین سبزه‌های شب عید بسیار رایج است. به همین علت می‌توانید از این کسب و کار نیز برای کسب درآمد بسیار مناسب استفاده کنید. وجود گل و سبزه جزء جدایی‌ناپذیر سفره‌های شب عید به حساب می‌آیند.

کلام پایانی

در شب عید کسب و کار‌های مناسبی با توجه به شرایط موجود به وجود خواهند آمد و افرادی که قصد برخورداری از درآمد‌های بسیار مناسبی در این ایام را دارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به طور کلی فروش سمنو و انواع سبزه در کنار فروش ماهی‌های قرمز علاوه بر این‌که یاد و خاطره ایام نوروز را زنده می‌کند می‌تواند یک کسب و کار پررونق را در شب‌های عید به وجود آورد. بسیاری از افراد با فرا رسیدن ایام پایانی سال به دنبال این هستند که نزدیک عید چی بفروشیم و بهترین راهکار برای کسب و کار پردرآمد شب عید نوروز ۱۴۰۲ چیست؟ با توجه به معرفی مشاغل می‌توانید هر یک از این کسب و کار‌ها را انتخاب کرده و از یک شب عید پررونق لذت ببرید.