فهرست:

تاکسی وی آی پی فرودگاه مهرآباد
تاکسی ون در فرودگاه مهرآباد 
مزیت استفاده از تاکسی سرویس فرودگاه مهرآباد
رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد
نرخ تاکسی‌های فرودگاه مهر آباد تهران
کلام پایانی

یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های شهر تهران فرودگاه مهرآباد است. این فرودگاه در سال ۱۳۱۷ تأسیس شد که در غرب تهران قرار دارد و نکته جالب و حائز اهمیت در رابطه با نامگذاری این فرودگاه است. در حقیقت در زمان‌های گذشته یک روستا در شهر تهران وجود داشت که به آن مهرآباد و ده بالا می‌گفتند و نام این فرودگاه نیز از آن روستا گرفته شد. خدمات تاکسی بسیار مناسبی در این فرودگاه ارائه می‌شود که لازم است تا قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد ۱۴۰۳ را بدانید تا در زمان استفاده هزینه‌های معقول و مصوبه را بپردازید. در این مقاله از سایت برترین ها قصد داریم در مورد هزینه تاکسی های این فرودگاه صحبت کنیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد


بیشتر بخوانید : تاکسی سرویس غرب تهران


تاکسی وی آی پی فرودگاه مهرآباد

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در فرودگاه مهرآباد به مسافران ارائه می‌شود؛ خدمات تاکسی وی آی پی است. شایان ذکر است که قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد با در نظر گرفتن برخی از موارد مانند نوع تاکسی متفاوت خواهد بود. در زمان استفاده از این تاکسی‌ها، رانندگانی با مهارت و خوش برخورد به استقبال شما خواهند آمد و شما را در یک سفر درون شهری همراهی می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت در این سفر‌ها معمولاً از خودرو‌هایی مانند تویوتا و هیوندا استفاده می‌شود. رانندگان موظف هستند تا تمامی امکانات سرمایشی و همچنین تجهیزات گرمایشی را در فصول مختلف سال برای مسافران ارائه دهند. 
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این تاکسی‌ها این است که شرکت‌های ارائه دهنده در پایان سفر اقدام به نظرسنجی در رابطه با خدمات ارائه شده می‌کنند. در این صورت فقط رانندگانی در این سیستم اقدام به خدمت‌رسانی به مسافران می‌کنند که دارای رتبه بالایی در این نظرسنجی هستند. در صورت استفاده از خدمات تاکسی وی آی پی در فرودگاه مهرآباد می‌توانید با خیالی کاملاً آسوده از سفر خود لذت ببرید چرا که به دلیل برخورد بسیار مناسب و مهارت‌های رانندگی سرویس‌های وی آی پی در این فرودگاه تمامی جوانب مورد نظر رعایت شده است. 
شایان ذکر است بررسی و توضیح هزینه‌های تاکسی در فرودگاه مهرآباد یکی از مهم‌ترین موضوعات برای دریافت خدمات مناسب به شمار می‌آید. یکی دیگر از مزیت‌ها و مشخصه‌های استفاده از سرویس vip این است که می‌توانید بدون مراجعه حضوری و به واسطه اینترنت پیش از رسیدن خود تاکسی مورد نظر را رزرو کنید.

تاکسی وی آی پی فرودگاه مهرآباد

تاکسی ون در فرودگاه مهرآباد 

در صورتی که قصد انجام یک سفر گروهی را دارید می‌توانید از تاکسی‌های موجود در فرودگاه مهرآباد استفاده کنید. اغلب این تاکسی‌ها به صورت ون هستند و امکان سفر‌های خانوادگی را فراهم می‌کنند. استفاده از تاکسی‌های ون باعث کاهش هزینه‌ها در سفر خواهد شد به همین دلیل اگر تعداد شما بیش از چهار نفر است پیشنهاد می‌شود تا از تاکسی‌های ون برای انجام مسافرت بهره ببرید. تصور کنید شرکتی به همراه تیم کارکنان خود به یک سفر کاری رفته است. در صورتی که این تیم قصد داشته باشند از خودروی شخصی استفاده کنند؛ قطعاً هزینه‌های بالایی را می‌بایست برای پارکینگ پرداخت نمایند، لذا در این گونه از مواقع تاکسی فرودگاه ون بهترین گزینه به شمار می‌آید. 
علاوه بر این قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد با توجه به نرخ مصوب ارائه می‌شود. در صورتی که به فرودگاه مهرآباد مراجعه کرده باشید متوجه شلوغی ترمینال شماره ۲ شده‌اید. در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با ترمینال‌های موجود در فرودگاه مهرآباد نداشته باشید امکان رسیدن به پرواز وجود ندارد. با این وجود رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد ون به علت اینکه سفر‌های درون شهری بسیاری انجام داده‌اند، اطلاعات مناسبی در رابطه با ترمینال‌های مسافری داخل فرودگاه دارند؛ بنابراین می‌توانید از اطلاعات رانندگان در این باره کمک بگیرید. این کار باعث می‌شود تا زودتر و در زمان مناسب‌تری به ترمینال مورد نظر خود برسید.

تاکسی ون در فرودگاه مهرآباد 


بیشتر بخوانید : قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱!


مزیت استفاده از تاکسی سرویس فرودگاه مهرآباد

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از تاکسی سرویس‌های موجود در فرودگاه مهرآباد دارای مزیت‌های بسیار زیادی است که برخی از این مزیت‌ها شامل امکان رزرو تاکسی حتی چندین روز قبل از سفر می‌شود. همچنین زمانی که مسافران از سرویس‌های فرودگاه مهرآباد استفاده می‌کنند می‌توانند سفری مطمئن، ایمن و بدون تأخیر را تجربه کنند. استفاده از رانندگان کارآزموده و مجرب با برخوردی کاملاً محترمانه یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از تاکسی سرویس فرودگاه مهرآباد است. علاوه بر این قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد در مقایسه با تاکسی‌هایی که به صورت آزاد اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، بسیار مناسب‌تر است. 
جابه‌جایی با یک خودرو کاملاً مجهز و شیک برای میهمانان و خانواده‌ها و حمل بار، قبل یا بعد از پرواز تا مقصد مورد نظر یکی دیگر از مزیت‌های مهم به شمار می‌آید و زمانی که شما از سرویس فرودگاه مهرآباد استفاده می‌کنید، می‌توانید اقدام به گشت و‌گذار در شهر تهران نمایید. همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، بررسی و توضیح هزینه‌های تاکسی در فرودگاه مهرآباد باعث می‌شود تا انتخابی بهتر و هوشمندانه‌تر داشته باشید. میتوانید برای آگاهی بیشتر از نرخ کرایه تاکسی‌ها و بهترین تاکسی تلفنی به آگهی های مورد نظر مراجعه کنید.

مزیت استفاده از تاکسی سرویس فرودگاه مهرآباد

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

برای رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به این کار کنید. همچنین می‌توانید با تماس تلفنی و دادن اطلاعات دقیق به پشتیبان، اقدام به رزرو تاکسی در فرودگاه مهرآباد نمایید. در حال حاضر امکانات و تجهیزات بسیار زیادی برای رزرو تاکسی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مناسبی را دریافت نمایید. شما میتوانید برای دریافت بهترین خدمات حمل و نقل به این صفحه مراجعه نمایید.

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

نرخ تاکسی‌های فرودگاه مهر آباد تهران

معمولاً قیمت تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به برخی از پارامتر‌ها و فاکتور‌های مهم محاسبه می‌شود؛ بنابراین در برخی از مسیر‌ها و مسافت‌های طی شده و نوع خودرو متفاوت است. به طور کلی می‌توان گفت نرخ پایه تا مسافت ۱۰ کیلومتر در محدوده آزادی با خودرو‌هایی مانند تویوتا و هیوندا صد هزار تومان است. علاوه بر این نرخ کرایه ۱۰ الی ۲۰ کیلومتر در محدوده همت با خودروی تویوتا و سوناتا ۱۲۰ هزار تومان بوده و در صورتی که مسافر مسافتی در حدود ۲۰ الی ۴۰ کیلومتر را در محدوده بالاتر از همت با خودرو‌هایی نظیر تویوتا کمری و رنو سفران طی کند، مبلغی در حدود 500 هزار تومان را می‌بایست پرداخت نماید. شایان ذکر است این هزینه‌ها مربوط به سال ۱۴۰۳ است.

نرخ تاکسی‌های فرودگاه مهر آباد تهران


بیشتر بخوانید : کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱ اعلام شد!


کلام پایانی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بسیاری از مسافران پس از ورود به فرودگاه مهرآباد دارند این است که قیمت تاکسی فرودگاه مهرآباد چقدر بوده و بر چه اساسی تعیین می‌شود. هزینه تاکسی فرودگاه با توجه به مسافت طی شده و نوع خودرو مشخص خواهد شد و به همین دلیل نیاز است که اطلاعات کافی و جامعی در این رابطه داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای سفر‌های درون شهری بگیرید. اگر تعداد نفرات شما بالا است، تاکسی ون به‌صرفه‌تر خواهد بود.