گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

آفریقای شمالی ، نرسیده به چهارراه جهان کودک ، نبش کوچه صانعی، برج امیر پرویز طبقه ۳ ، شماره ۳۵

توضیحات

دکتر فرشته معاون

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی

دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران

ساعات تماس با مطب جهت وقتگیری هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بازگشت فرم شکم بعد از اتمام بارداری:
افزایش حدود ۱۰تا ۱۴ کیلوگرم وزن در بارداری با تمرکز چربی بیشتر در شکم و پهلوها و ران ها بدیهی است که شکل بدن را تغییر می دهد. لذا برای داشتن بدنی خوش فرم بعد از زایمان رعایت نکاتی را مد نظر باید قرار داد.
اول اصلاح وزن قبل از بارداری و انجام ورزش های هوازی و استاتیک حداقل ۳ روز در هفته جهت افزایش قدرت عضلانی و تقویت عضلات پشت و شکم جهت جلوگیری از کمردرد در طول بارداری و پس از ان .
از پزشک خود بخواهید رژیم غذایی مناسب شما با توجه به سابقه بیماری ها و آزمایشات تجویز شود.
مسئله بعد ورزش های مناسب با اجازه پزشکتون در محدوده متناسب با وضعیت شماست. برخی ورزشها در قالب CD در مطب ارائه میشود.
از هفته ۲۰ بارداری پوست شکم را با روغن و کرم های مناسب ماساژ دهید .
بعد از زایمان ترک های شکم و پهلو به علت کشش زیاد پوست و هورمون های حاملگی ابتدا بنفش رنگ و به تدریج نقره ای رنگ خواهند بود. بهترین کار برای اصلاح هر چه بیشتر و کاهش عمق و عرض این ترکها شروع جلسات لیزر استریاهای شکم از ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از زایمان است .حداکثر ۳ جلسه با فواصل یکماهه با تحریک کلاژن سازی در لبه های ترکها به ترمیم سریع و قوی تر پوست کمک میکند و مانع شلی و چروک و آویزان بودن زیر شکم خواهد شد.
بعد از ۴ هفته از زایمان شروع ورزشهای مناسب با تقویت عضلات به اصلاح فرم بدن کمک میکند و در ضمن افسردگی بعد از زایمان را بهبود می بخشد.
برای حفظ زیبایی و اعتماد به نفس خود کوشا باشید.

لیزر فرکشنال co۲ با قدرت بالا و ایمنی بالا برای اصلاح استریا پیشرفته ترین تکنولوژی را در قالب لیزر مونالیزا تقدیمتان میکنیم.

تیرگی نواحی تناسلی و زیر بغل:
اکثر خانم ها بعد از زایمان ونیز لیزر موهای زائد بادرجاتی از تیرگی پوست این نواحی مراجعه میکنند. در درمان این ضایعات استفاده از ژل ها و کرم های روشن کننده مقداری کمک کننده است. ولی با ارائه تکنولوژی لیزر co۲ فرکشنال گام بلندی در راستای اصلاح هر چه بیشتر پوست برداشته ایم. انجام ۳تا ۵ جلسه با فواصل یک ماهه بسیار سودمند بوده است.

درمان مشکلات زناشویی
در مراحل مختلفی از زندگی مثل یائسگی و بعد از زایمان بخصوص در دوران شیردهی یا در موارد عفونتهای مکرر و مزمن جدار واژن دچار نازکی و ضعف و شکنندگی میشود و منجر به درد در زمان نزدیکی و گاها خونریزی و سوزش و زیر دل درد میشود.
جهت درمان همزمان با اصلاح کمبود هورمونی و مصرف کرم های آب رسان و هورمونی واژینال لیزر جوانسازی مونالیزا با ایمنی بالا و قدرت نفوذ کافی در مخاط،نتایج بسیار عالی داشته و حداکثر ۳ جلسه با فواصل یکماهه با تنظیم setting دستگاه حتی در موارد آتروفی های شدید بعد از رادیوتراپی هم موثر بوده است.
در حفظ سلامت و اعتماد به نفس خود کوشا باشید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...