گروه کالا و خدمات

مجتمع تخصصی شکوفا

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

لواسانی، فرمانیه غربی، روبروی آبکوی چهارم، پلاک۱۹۸

توضیحات

دبیرستان تخصصی هوشمند غیر دولتی دخترانه
دبستان و پیش دبستان تخصصی هوشمند غیردولتی دخترانه و پسرانه

اهداف و رویکرد مجتمع تخصصی آموزشی گل های باغ شکوفا:
آموزش و پرورش همواره در همه جوامع بشری از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار بوده است. چه در جوامع ابتدایی که از روش های ساده و سنتی جهت آموزش استفاده میکنند و چه در جوامع پیشرفته که آموزش مدرن با هدف ارتقاء سطح فرهنگ و زندگی و با استفاده از فنون و علوم و ابزارهای نوین انجام میگیرد.
مجتمع تخصصی شکوفا که با استفاده از مجرب ترین معلمین و دبیران سطح شهر تهران و بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی و علمی (روش معکوس یا دیداری ،شنیداری) که همراه با استفاده از ابزارها و تکنولوژی پیشرفته بین المللی و بر اساس هوش های هشت گانه گاردنر که میتواند یکی از بهترین معیارها برای بخش استعداد دانش آموز باشد و تحت مدیریتی با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان و عنوان نمونه کشوری اداره میشود تاسیس گردیده است.
خلاصه ای از اهداف مرکز تخصصی شکوفا در مقاطع پیش دبستان و ابتدایی:
۱. برنامه ریزی آموزشی، تربیتی بر اساس شناخت هوش های هشت گانه گاردنر که در افراد مختلف به گونه های متفاوت میباشد و هر دانش آموخته ای که با توان و پتانسیل هوش خاص خود که زمینهای که تست استعداد سنجی نشان دهد بیشتر مورد توجه مربیان در ان زمینه قرار خواهد گرفت.
۲. آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی و پرورش رشد اجتماعی کودک ( EQ )
۳. هدایت و ایجاد علاقه مندی و انگیزه در زمینه تحقیق و پژوهش با استفاده از مربیان نمونه و خلاق کشوری و بین المللی که نتایج درخشان پژوهش محور کردن مجتمع آموزشی در سه ساله اخیر در جشنواره های علمی داخلی و بین المللی منجر دستیابی مقام های اول در سطح کشور و خارج از کشور در مجتمع تخصصی شکوفا شده است.
۴.موفقیت های علمی دانش آموزان در زمینه هوش ریاضی در سطح بین المللی و داخلی مانند کانگورو و کاریبو که به دریافت تعداد بالایی دیپلم افتخار و دریافت مقام یک درصدی جهان شده است.
۵. برنامه ریزی و توجه ویژه به بهداشت روح و روان دانش آموزان توسط تیم تخصصی روان شناسان و روان درمانگران مجتمع که از جمله مواردی است که از اهداف مرکز تخصصی شکوفا می باشد و در نتیجه آن آرامش و شادی دانش آموز است.
۶. آموزش اریگامی در مقاطع تحصیلی مختلف با توجه به اینکه از جمله اثرات این آموزش افزایش هوش، خلاقیت، تمرکز و توانمند کردن دو نیمکره مغز دانش آموز است.
۷. آموزش تخصصی و روزانه زبانهای خارجی بسیار موفقیت آمیز با ایجاد فضاسازی جهت تسلط دانش آموزان در گفتگو ها و البته هر چهار مهارت
۸. آموزش مهارت های همدلی، خود آگاهی ،هنری، خوش نویسی، ادبیات کهن و شاهنامه خوانی تحت نظر اساتید برجسته تهران

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...