گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

جردن، خیابان عاطفی شرقی، پلاک ۲۹، واحد ۷

توضیحات

دندانپزشک کودکان
درمان کودکان غیر همکار و زیر ۳ سال بدون استفاده از داروی بیهوشی
امروزه مساله همکاری کودکان در درمان یکی از نگرانی های والدین و دندانپزشک کودکان به شمار می رود.
تمام کودکان زیر ۳ سال و اکثر کودکان ۳ تا ۶ سال و به خصوص کودکان خاص از عدم همکاری با دندانپزشک برخوردار هستند.
لذا والدین برای گرفتن راه حل های کم خطر و عدم استفاده از داروهای بیهوشی که متاسفانه توسط اکثر دندانپزشک کودکان تنها راه حل شمرده می‌شود؛ در بین مطب ها سرگردان هستند.
با توجه به آمار فوق آیا تمام کودکان زیر ۳ سال و اکثر کودکان ۳ تا ۶ سال باید هر ساله به علت پوسیدگی های دندانی در بیمارستانها بستری شوند و تحت داروی بیهوشی قرار بگیرند؟
داروی بیهوشی نه تنها عوارض و ریسک های خاص خود را دارد بلکه با توجه به این که درمان دندانها نیازمند زمان بسیار میباشد طبق گفته سازمان FDA استفاده مکرر از آن در حین بیهوشی، یا حتی مصرف یک بار از داروی بیهوشی عمومی به مدت بیشتر از سه ساعت احتمال صدمه به رشد مغز در کودکان زیر ۳ سال را بالا میبرد.
خانم دکتر شبنم توحیدیان دندانپزشک کودکان اعتقاد دارند با توجه به موارد ذکر شده،نباید هیچ گونه داروی بیهوشی چه به صورت داروهای خواب آور یا بیهوشی عمومی استفاده شود. در مقابل استفاده از تجهیزات کامل برای ثابت نگه داشتن کودک،ریسک خطرات ناشی از تکان خوردن او را به حداقل می رساند.
هم چنین حضور والدین به خصوص مادر در کنار کودک و برقراری ارتباط با او اضطراب و نگرانی های وی را به حداقل می رساند و از همه مهم‌تر برخورد دوستانه و آرامش بخش دندانپزشک با کودکان در حین گریه کردن باعث تسلی خاطر کودک و والدین خواهد شد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...