گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

ستارخان، نرسیده به تهران ویلا، خیابان عنبر افشان، پلاک ۲۰، طبقه اول، واحد ۲

توضیحات

مرکز تخصصی رادیولوژی دهان فک و صورت دکتر نازنین بصیری ارائه دهنده کلیه خدمات رادیوگرافی دیجیتال دندان فک و صورت با بهره گیری از کامل ترین دستگاه های رادیوگرافی دیجیتال می باشد. این مرکز با اعمال دقت نظر خاص در خصوص کیفیت رادیوگرافی ها سعی در ارائه بهترین کیفیت خدمات رادیوگرافی در جهت کمک به تشخیص مناسب ضایعات دندان، فک و صورت توسط همکاران محترم دندان پزشک دارد.
خدمات رادیوگرافی قابل ارائه در مرکز تخصصی رادیولوژی دهان فک و صورت دکتر نازنین بصیری:
- رادیو گرافی پانورامیک
- پری اپیکال با تکنیک parallel
- بایت وینگ
- اکلوزال
- کلیه رادیوگرافی های جمجمه
- رادیوگرافی از مفاصل گیجگاهی-فکی (TMJ)
- سی تی اسکن دندان، فک، صورت (CBCT)
- رادیولوژی دهان فک و صورت
رادیوگرافی با استفاده از پوشش های سربی برای حفاظت از بیماران

طرف قرارداد با تمام بیمه های درمانی
بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، شهرداری و نیروهای مسلح

ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه : ۹ الی ۱۳ و ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
پنج شنبه ها : ۹ الی ۱۳:۳۰

دکتر نازنین بصیری تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی عمومی در سال ۱۳۶۵ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران آغاز نمود و در سال ۱۳۷۵ با پذیرفته شدن در رشته تخصصی رادیولوژی دهان ، فک و صورت در دانشگاه شهید بهشتی و گذراندن دوره ی سه ساله رزیدنتی در سال ۱۳۷۸ با کسب رتبه اول در آزمون بورد تخصصی، این دوره را با موفقیت به پایان رساند و مورد تقدیر وزیر بهداشت وقت، جناب آقای دکتر فرهادی، قرار گرفت و بدین مناسبت لوح تقدیری از طرف وزیر بهداشت به ایشان اهدا شد.
ایشان از سال ۱۳۷۸ الی ۱۳۸۰ بعنوان استادیار در بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی مشهد مقدس فعالیت نمود.
سپس از سال ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۸ در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی فعالیت دانشگاهی خود را به عنوان استادیار ادامه داده و راهنمایی و مشاوره چندین رساله عمومی و تخصصی را به عهده داشته و چندین مقاله ایشان در مجلات داخلی و خارجی انتشار یافته است.
ضمنا تالیف کتاب رادیوگرافی پانورامیک دندان نیز جزو فعالیتهای علمی ایشان می باشد. علاوه بر این دکتر نازنین بصیری بعنوان سخنران در دوره های مختلف بازآموزی و کنگره های بین المللی شرکت نموده است.
ایشان از سال ۱۳۸۸ تاکنون در مرکز تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت خود واقع در شهر تهران، خیابان ستارخان مشغول فعالیت بوده و سعی بر این داشته که با تکیه بر دانسته ها و تجارب علمی خود، رادیوگرافی های دندان و فک وصورت را با بالاترین کیفیت و ارزش تشخیصی به مراجعه کنندگان محترم ارائه نماید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...