گروه کالا و خدمات

آرایشگاه عروس پایتخت

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

بلوار میرداماد، جنب بانک توسعه صادرات، نرسیده به شریعتی، پلاک ۲۰، طبقه ۱

توضیحات

یکی از بهترین مرکزهای تخصصی عروس در تهران
بهترین خدمات و مواد با مناسب ترین قیمت
سالن زیبایی عروس پایتخت با نزدیک به دو دهه تجربه، هدف خود را از روز اول بر ارائه‌ی خدمات زیبایی به شما عزیزان و همه‌‌ی بانوان محترم پایتخت، با کیفیتی خاص و منحصر به‌فرد استوار کرده‌ است.
ما همواره کوشیده‌ایم تا کیفیت کار خود را در بالاترین سطح ممکن در طول همه‌ی این سال‌ها نگاه داریم. برترین‌های هر رشته را زیر یک سقف جمع کرده‌ایم که علاوه بر ارائه‌ی خدمات کم‌نظیر، بتوانیم محیطی امن، سالم، خانوادگی و دل‌پذیر را ایجاد کنیم تا ساعات خوشی را در کنار شما سپری کنیم.
ما عاشق کارمان هستیم و از انجام آن لذت می‌بریم و این لذت را با زیبایی به شما دوستان عزیز منتقل می‌کنیم.
ما دوست داریم همه زیبا باشند و به همین دلیل، قیمت‌ها را همیشه مناسب و منصفانه تنظیم و کنترل می‌کنیم تا بتوانیم دوستان جدیدی پیدا کنیم و به زیباییشان افتخار کنیم.
باقی ماندن در اوج کار ساده‌ای نیست و باید برای آن تلاش کرد. بر همین اساس همواره همه‌چیز را چک و کنترل می‌کنیم تا تنها بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین کمپانی‌های فرانسوی و امریکایی با مجوزها و استانداردهای بین‌المللی در سالن زیبایی عروس پایتخت استفاده شوند و انتخاب پرسنل و همکاران مجرب و آموزش‌ دیده مطابق با به‌روزترین متد دنیا به ما در این امر کمک می‌کند.
همه‌ی این موارد را مطرح کردیم تا به شما عزیزان بگوییم: « ما به کاری که می‌کنیم اعتقاد و اطمینان داریم، از شما هم می‌خواهیم ما را امتحان کنید »
مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهیم این است که اجازه ندهیم هیچ دوستی از سالن زیبایی عروس پایتخت ناراضی بیرون برود!!
نگاه ما به مقوله‌ی زیبایی یونیک، مخصوص و منحصر به خودمان است. ما معتقدیم هیچ دو انسانی شبیه به یک‌دیگر نیستند و بر همین اساس سرویس‌های میک‌آپ را بر اساس فیزیک، چهره و سلیقه‌ی شما به صورت انحصاری طراحی، تنظیم و ارائه می‌کنیم.
خانم پریسا به عنوان طراح و میکاپ آرتیست اصلی و سوپروایزر واحد آرایشی و عروس سالن زیبایی عروس پایتخت، جوان است اما با همین جوانی تجربه‌ای طولانی و خروجی بیش از ۴۰۰۰ عروسِ زیبا را دارد.
او کارش را با آموزش مبانی گریم سینمایی زیر نظر اساتید مجرب از جمله استاد معیریان شروع کرد. همچنین فارغ التحصیل رشته‌ی نقاشی و گرافیک از موسسه‌ی عالی مجتمع فن‌آوری تهران است و شناخت‌ش از مقوله‌ی طراحی و رنگ‌ها را مدیون همین آموزش‌ها می‌داند.
اما به آن‌ها اکتفا نکرده و همواره در حال مطالعه‌ و آموزش‌ جدیدترین متد و به‌روزترین راهکارهای نه تنها مقوله‌های آرایشی و طراحی چهره بلکه در حال رصد فصل به فصل دنیای زیبایی و مد است و با بهترین میک‌آپ آرتیست‌های جهان، خودش را در ارتباط و به‌روز نگاه می‌دارد.
از تجربه‌های دیگر او می‌توان به همکاری با پروژه‌های مشترک با معتبرترین عکاسان پرتره و مد اشاره کرد.
او می‌گوید: «من به هر عروس یا متقاضی خدمات آرایشی و میکاپ به عنوان یک اثر هنری نگاه می‌کنم که باید یگانه باشد و شباهتی به هیچ‌کس دیگر نداشته باشد جز خودش»
بر همین اساس او و همکارانش کارشان را برای هر شخص از مشاوره با مشتری شروع می‌کنند تا به شناخت درستی از حالات چهره، فیزیک صورت، نوع و جنس مو و حتی سلیقه‌ی عروس‌خانم برسند.
در زمان اجرا، طراحی‌ مناسب برای استایل مو و صورت به دست هنر میکاپ آرتیست‌های ما به سلیقه‌ی شما نزدیک می‌شود و به کمک برترین محصولات آرایشی از کمپانی‌های فرانسوی و امریکایی
سبب می‌شوند تا شما هم منحصر به‌ فردترین و صد البته زیباترین عروس پایتخت باشید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...