گروه کالا و خدمات

موسسه زبان انگلیسی فاران

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

حکیمیه، بلوار بهار، روبروی الزهرا (س)، پلاک ۴۷

توضیحات

۴۰ درصد تخفیف فقط مخصوص مشتریان سایت برترینها تا آخر زمستان
آموزشگاه زبان فاران در سال ۱۳۸۸ با مجوز رسمی اداره آموزش پرورش تهران و با مدیریت جناب آقای صادقی در منطقه حکیمیه تهرانپارس تهران و به قصد ارتقاء سطح زبان دانش آموزان منطقه افتتاح شد.
در حال حاضر و در آستانه هشمتمین سال فعالیت، این مجموعه در سه طبقه مجزا و مجهز به پیشرفته ترین امکانات سمعی و بصری و در محیطی آرام میزبان زبان آموزان عزیز هستیم.
تعهدات ما:
ما متعهد می شویم که با استفاده از مجرب ترین مربیان و پیشرفته ترین امکانات سطح دانش زبان انگلیسی شما را به بالاترین سطح ممکن و در حد مطلوب برساند و تا رسیدن به این هدف یا تعهد از هیچ کوششی دریغ نکند.
افتخارات ما:
شاید ذکر این نکته ضروری باشد که آزمون واقعی کمبریج فقط در شرایطی برگزار می شود که آموزشگاه مذکور شرایط مطابق با استاندارد های کمبریج و که توسط بازرسین آن تایید می شوند را داشته باشد.
افتخار ما این است که دو بار آزمون واقعی کمبریج را میزبانی کرده ایم و با افتخار در آستانه برگزاری سومین دوره این آزمون بزرگ قرار داریم، ما مفتخریم تا این لحظه بیش از ۳۰۰۰۰ جلسه آموزشی بدون حتی یک جلسه کنسلی برگزار کرده ایم
امکانات ما:
کادر پرسنلی و مدرسین کار آزموده که طی مراحل و آزمون های سختی گزینش شده اند شما را تا انتهای هدفتان تنها نخواهند گذاشت و همواره در تلاشند تا محیط آموزشی کارآمد و پویایی را برای فرزندان شما مهیا سازد.
امتحانات میان ترم، سنجش شنیداری و پایانی آموزشگاه به طور مجزا و با سه سبک متفاوت زمینه ساز شرکت در زبان آموزان عزیز می باشد. (TOFEL , IELTS) در آزمون های بین المللی کلاسهای مجهز به لپ تاپ و ویدئو پروژکتور، تخته هوشمند، سالن امتحانات و لابراتوار مجزا در هر کدام از طبقات و ...فرایند آموزشی زبان آموزان عزیز را آسان تر می کند.
سرویس های معتمد و وقت شناس ما، شما عزیزان را از درب منزل به آموزشگاه منتقل کرده و پس از پایان کلاس مجددا تا منزل همراهیتان می کنند.
اهداف ما:
هدف ما در آینده ای نزدیک افتتاح شعب و نمایندگی های ما در مناطق تهرانپارس و شمال تهران می باشد و این هدف در دست بررسی توسط کارشناسان و مشاوران فاران می باشد.
موسه زبان فاران آماده همکاری با مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس و تمامی ارگانها و نهادهای مختلف حتی در محل کار شما می باشد.
نحوه تماس و ثبت نام:
مبلغ شهریه ما طبق مصوب وزارت آموزش و پرورش می باشد و با تکمیل فرم تماس، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...