گروه کالا و خدمات

مجتمع فنی تهران نمایندگی قیطریه

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به تقاطع کاوه، کوچه اخلاقی غربی، پلاک ۲۷

توضیحات

🔹مجتمع فنی تهران نمایندگی قیطریه
مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود.

🔹این مرکز با بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت آموزشی در منطقه قیطریه با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات آموزشی با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب در راستای اهداف مجتمع فنی تهران می کوشد.
🔹نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران اقدام به برگزاری دوره های تخصصی IT، شبکه و برنامه نویسی، فنی و مهندسی، علوم مالی و حسابداری، مد و پوشاک، پوست و گریم، اعزام و گردشگری، مدیریت کافی شاپ و آشپزی ملل، زبان و هنر و گرافیک نموده است و در حال حاضر تبدیل به پایگاهی مطمئن برای آموزش های کاربردی در شمال تهران شده است.
🔹همچنین این مرکز برگزار کننده تخصصی دوره های درون سازمانی و برون سازمانی است و با سازمان هایی نظیر شهرداری تهران و تامین اجتماعی و هلال احمر و.... همکاری کرده است.
🔹نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران دارای امکاناتی جهت برگزاری سمینار های تخصصی و برگزاری دوره های سازمانی در داخل موسسه و سایت های کامپیوتری و تخصصی جهت برگزاری دوره های شبکه و برنامه نویسی، گرافیک و معماری نظیر فتوشاپ، ۳DMAX، اتوکد و کارگاه عکاسی جهت برگزاری دوره های عکاسی دیجیتال و پرتره و کارگاه تخصصی با امکانات لازم برای دوره های مد و پوشاک و طراحی و دوخت و همچنین فضای باز برای دانشپذیران همراه با بوفه مجهز است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...