گروه کالا و خدمات

کلینیک فیزیوتراپی مدیا

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

مسیر۱: خیابان قزوین، خیابان مخصوص، جنب فروشگاه جانبو(سرای محله)، پلاک۱۳۱ ، طبقه ی سوم، واحد ۹
مسیر۲: چهارراه لشگر، خیابان مخصوص، پایین تر از بیمارستان لقمان،جنب فروشگاه جانبو، پلاک۱۳۱، طبقه ی سوم، واحد۹

توضیحات

کلينيک فيزيوتراپی مديا شما در جلسه اول مورد معاينه دقيق و بررسی موشکافانه و علمی قرار می گيريد تا علت مشکل شما کاملا مشخص گردد و پس از تشکيل پرونده کامل نهايتا به حل مشکل اقدام می شود. درمان صرف بر اساس علايم بيماری و درد پس از مدتی سبب بازگشت مشکلات و درد سابق مي گردد.
فيزيوتراپيستهای کلينيک فيزيوتراپی مديا با تحصيلات کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمينه فيزيوتراپی و با تجربه کاری بيش از پانزده سال عهده دار بهبود و درمان مشکلات شما خواهند شد.
کلينيک فيزيوتراپی مديا جهت بهبود، رفع مشکلات و درمان بيماريهای بيماران علاوه بر دستگاههای معمول فيزيوتراپی، از آخرين، مدرن ترين و بروزترين دستگاهها نظير تکارتراپی، ليزر پرتوان و ليزر اسکنر، هايتون تراپی، بيوفيدبک الکتروميوگرافيک، مگنت و شاک ويو نيز سود می جويد.
پرسنل کلينيک فيزيوتراپی مديا خود را موظف می دانند کليه مشکلات عضلانی و اسکلتی (نظير آسيب ها و بد شکلی های ستون فقرات و ديسک، آسيب تاندونی، آرتروز نواحی مختلف بدن، خار پاشنه و...)، آسيب های ورزشی و درد نواحی مختلف بدن ( نظير سردرد، کمردرد، گردن درد، زانو درد و دردهای قفسه سينه و شانه) را برطرف نموده و زندگی سالمتر و راحت تري را به شما هديه نمايند.
اگر از مشکلات کف لگن و بی اختياری ادراری رنج می بريد فيزيوتراپيست های دوره ديده و متخصص در کلينيک فيزيوتراپی مديا با استفاده از مدرن ترين دستگاهها و جديدترين روشها به شما زندگی شاداب تری را به هديه خواهند داد.
يکی از ناراحتی های افراد ديابتی مشکلات پای ديابتی نظير درد، خواب رفتگی و يا گزگز مورمور شدن پاها است که تحرک و راه رفتن اين بيماران را به شدت مورد تاثير قرار می دهد. در کلينيک فيزيوتراپی مديا با استفاده از مدرنترين دستگاه های درمان پای ديابتی و آخرين تحقيقات دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، به رفع اين مشکل را می پردازيم.

متخصصين اين مرکز با بهره گيری از سابقه چندی ساله در زمينه ی آموزش ماساژ، به انجام ماساژ زيبايی، ماساژ صورت و ماساژ لاغری نيز می پردازند. بعلاوه دستگاه های موجود در کلينيک فيزيوتراپی مديا بگونه ای انتخاب شده اند که در اين کلينيک علاوه بر مقاصد درمانی، می توان به فعاليت در زمينه های ديگری نظير زيبايی و رفع ترکهای پوستی، لاغری، رفع افتادگی و شلی پوست نيز پرداخت.
فیزیوتراپی در بیماریهای اعصاب
فیزیوتراپی در اطفال + فیزیوتراپی در بیماری های زنان
فیزیوتراپی در اعمال جراحی + فیزیوتراپی در بیماریهای پوستی
فیزیوتراپی در بیماران بستری در بخشهای بیمارستان
فیزیوتراپی در بیماریهای قلبی و تنفسی

با تجهیزات لیزرتراپی مکنت کامپرشن-ماساژ تخصصی و اتاق اختصاصی تمرین درمانی زیر نظر فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال فیزوتراپیست بهروز سروری فر عضو انجمن فیزیوتراپی در ایران درمان سکته مغزی درمان های دستی آسیب های ورزشی دیسک کمر

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...