گروه کالا و خدمات

باشگاه ورزشی سبک زندگی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

بزرگراه صدر، بلوار کاوه شمالی، خیابان روشنائی، خیابان قیطریه جنوبی، نبش بن بست منیژه، پلاک ۲

توضیحات

۱۰ درصد تخفیف برای خرید اولین بسته
مجموعه ورزشی سبک زندگی ویژه آقایان
باشگاه سبک زندگی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید.
وظیفه ما بهبود سلامت و تناسب اندام و نیز نشان دادن راه زندگی سالم است تا با داشتن حسی خوب از تمامی لحظه های زندگی خود لذت ببرید.
این مجموعه از بخش هایی مختلفی مانند آنالیز و برنامه ریزی، سالن بدنسازی، کراس فیت، TRX، کافه و رستوران، اتاق ماساژ و آبگرم، سونا، جکوزی و قسمت های دیگری تشکیل شده است، تا با استفاده از امکانات و دانش روز مسیری برای رسیدن به زندگی سالم را ارائه به مشتریان خود ارائه نماییم.
آنالیز و برنامه ریزی
کراس فیت
TRX
ماساژ و اسپا
مجموعه آبی
رستوران و کافی شاپ
تمامی کادر مربیگری این مجموعه دارای کارشناسی ارشد و PHD در زمینه تربیت بدنی بوده تا خدماتی کامل و علمی را در دسترس شما عزیزان قرار دهد.
تمامی دستگاه های این مجموعه از برند هویست آمریکا تجهیز شده، این برند طی سه سال گذشته بهترین برند سال شناخته شده و سالن بدنسازی کاخ کرملین و باشگاه رئال مادرید دارای تجهیزات این برند هستند.
در اتاق آنالیز و برنامه ریزی، جدیدترین دستگاه آنالیز بدن (inbody ۷۷۰) قرار دارد. این دستگاه به ورزشکار و مربی کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند. با استفاده از این دستگاه، بصورت مرتب و متوالی هر دو طرف اطلاعاتی در مورد عملکرد بدن از قبیل میزان توده عضلانی، میزان چربی و نسبت مواد معدنی بدن و غیره که با دقت بسیار بالایی محاسبه می شوند را می دهد.
با استفاده از این اطلاعات می توان میزان تاثیرگذاری تمرینات را مشاهده نمود و براساس اطلاعاتی مدون مسیر رسیدن به سلامت و نشاط را هموار نمود. علاوه بر این همه مربیان این مجموعه علاوه بر تجربه دارای مدارک معتبر می باشند.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...