گروه کالا و خدمات

مجموعه ورزشی بهشت

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

مسیر ۱: مقدس اردبیلی، جنب قنادی زعفرانیه، شادیانه میرشریفی، پلاک ۱۱
مسیر ۲: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، روبروی رستوران لوکس طلایی، کوچه میر شریفی، پلاک ۱۱

توضیحات

ویژه بانوان
بدنسازی
کلاس های گروهی
زیر نظر مربیان مجرب
مراقب بدن خود باشید، چون بدنتان تنها جایی است که باید در آن زندگی کنید.
امکانات: ماساژ و خدمات لاغری با دستگاه، خدمات پوست، ویژن بادی

یوگا (yoga)
حتما بسیاری از شما دیگر قانع شده‌اید که تمرین یوگا فواید زیادی دارد. یوگا از کاهش وزن گرفته تا افزایش انعطاف‌پذیری، دربرگیرنده‌ی ویژگی‌های بسیاری است که همگی آنها سلامت و رفاه کلی ما را تقویت می‌کنند. استرس و اضطراب از مهم‌ترین دلایل بیماری‌ها هستند. استفاده از یوگا آسانا توانایی شما را برای کاهش استرس و اضطراب بالا می‌برد و تعادل ذهنی و فیزیکی را به شما بازمی‌گرداند. در این مقاله ۱۰ حالت ساده‌ را به شما معرفی می‌کنیم که از سیستم عصبی پاراسمپاتیک پشتیبانی می‌کنند و به شما احساس آرامش می‌دهند. دفعه‌ی بعدی که حال‌تان خوش نبود و دلیلش را هم نمی‌دانستید، این حالت‌های ساده را امتحان کنید تا به آرامش ذهن برسید.

پیلاتس (pilates)
پیلاتس و یوگا امروزه در جوامع مختلف، علاقمندان به خود را دارند. جنس و سن در این ورزش فرقی ندارد و همگان برای سلامتی این ورزش را انجام می دهند. این دو نوع ورزش جدید، برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار مفید میباشند. پیلاتس (Pilates) ، ورزشی است که تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت بدن بر اساس توازن معطوف می کند.

TRX
یا به عبارت دیگر Total Body Resistance Exercise از ورزش های رو به توسعه ای می باشد که در دهه های اخیر و از سال ۱۹۹۰ به دنیا معرفی شده است. در این روش افراد با استفاده از بندهایی که به سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و تعادل می باشد اجرا می کنند.
این تمرینات باعث می شود تا بدن در شرایط مصرف انرژی و سوزاندن کالری بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های دیگر ورزشی گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی می باشد و ریزترین و عمقی ترین عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

ورزش بادی بالانس از دیگر ورزش های طراحی شده در کمپانی لس میلز ( Les Mills ) می باشد .این ورزش بر اساس یوگا طراحی شده و ذهن ، بدن و زندگی شما را بهتر خواهد کرد.
در طول کلاس بادی بالانس که برای همه در هر سن و شرایط جسمانی مناسب می باشد ، شما حرکاتی ساده را که ترکیبی از یوگا ، تای چی و پیلاتس می باشد همراه با موسیقی های آرامش بخش انجام خواهید داد. در این ورزش که ورزشی قدرتی، استقامتی و کششی است ، اکثر حرکات به صورت خم شدن یا کشش دادن بدن انجام میشود و شامل حرکات تعادلی است. کنترل تنفس همواره بخش مهمی از این ورزش می باشد.

بادی اتک BODY ATTACK ورزشی هوازی است برای بالا بردن قدت و استقامت
BODY ATTACK با بدن ما چه می‌کند؟
– مقدار زیادی کالری می‌سوزند تا اندامی لاغرتر داشته باشید.
– به بدنتان فرم و شکل می‌دهد.
– تناسب‌اندام و استقامت عمومی بدنتان را برای ورزش‌های پرانرژی دیگری مثل فوتبال و تنیس بالا می‌برد.
– هماهنگی و چابکی شما را تقویت می‌کند.
– با تمرینات میان‌تنه، بدن شما را قوی‌تر می‌سازد.
– سلامت و تراکم استخوان‌هایتان را ارتقاء می‌بخشد.
– سلامت قلب و ریه‌هایتان را افزایش می‌دهد.

بادی پامپ چیست؟
بادی پامپ ورزشی هوازی-قدرتی است که از هالتر برای انجام تمرینات قدرتی و استقامتی استفاده می کند این کلاس ها از موزیک های ویژه و بسیار پرهیجان و انگیزش دهنده استفاده می کند که قدرت و کارایی شما را چندبرابر می کند کلاس های بادی پامپ که معمولاً ۶۰-۴۵ دقیقه طول می کشند، توسط مربیان حرفه ای هدایت می شوند بادی پامپ تمریناتی بسیار مفرح و البته سخت هستند که ضربان قلب شما را بالا برده، روی کلیه قسمت های بدنتان کار می کنند و کالری بسیار بالایی برایتان می سوزاند .

باراوسل علاوه بر به دست آوردن تناسب اندام و کم کردن سایز بدن،در برخی موارد جایگزین مناسبی برای فیزیوتراپی است و بسیاری از افرادی که این ورزش را انجام داده اند،پس از مدتی متوجه کاهش درد در نواحی مختلف بدن به ویژه شانه، گردن، ستون فقرات، کمر و زانوهای خود شدند.

تاباتا :
جزدسته تمرینهایی میباشد که از ۸ ست تمرینی تشکیل شده که هر ست ۴ دقیقه میباشد
و این چهار دقیقه متشکل از ۸ ست تمرینی ۲۰ ثانیه ای و ۸ ست استراحت ۰۰ ثانیه ای میباشد
این کلاس علاوه بر چربی سوزی باعث بالا رفتن قدرت عضله میشود.

ویژن بادی :
کاهش وزن فرم دهی بدن و افزایش حجم وقدرت عضله و اصلاح سلولیت ایجاد شده روی پوست با
متد ترکیبی ۲۰ دقیقه با تکنولوژی ویژن بادی

کانگو جامپ :
مزایای استفاده از کفش کانگو جامپ علاوه بر کاهش وزن و لاغری فرم دادن به ماهیچه هاست و برای
انجام حرکات ورزشی در کلاسهای ایروبیک نیز مناسب است .

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...