گروه کالا و خدمات

مهد کودک کلید مهربانی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

ولنجک، خیابان پنجم، پلاک ۱۴

توضیحات

مهد کودک دو زبانه کلید مهربانی با به کارگیری تیم مدیریت و مربیان با تجربه و حرفه ای هدف آموزش پرورش نوین ؛برای کودکان ۲ الی ۶ سال در فضای شاد با متراژ ۱۵۰۰ متر مربع از سال ۸۸ در منطقه ولنجک و زعفرانیه فعالیت دارد.
از اولویت های این مهد امنیت و شادی کودکان است. ما باور داریم ایجاد یک محیط امن جهت بازی؛ دویدن، پریدن و ... با کمترین زمان پشت میز نشینی می تواند بالاترین بهره ی آموزشی را در کودکان زیر ۷ سال به وجود آورد و به همین دلیل مطالب و مفاهیم آموزشی زیر نظر مدیران آموزشی با تجربه در دو بخش انگلیسی و فارسی از طریق بازی به کودکان منتقل می شود. مهارتهای بنیادی؛ رشد اعتماد به نفس و خلاقیت و مهارتهای اجتماعی و .... از اولویت های اصلی ماست.
برنامه های فوق توسط مربیان مسلط به زبان انگلیسی و از طریق بازی در یک محیط شاد و متنوع به زبان انگلیسی به کودکان منتقل می شود.
همچنین مشاور مهد کودک جهت رسیدگی به وضعیت بهداشت روانی کودکان هر یکشنبه در مهد حضور دارند.
با توجه به اینکه قرار است شما با ارزش ترین داشته ی خود را به مهد بسپارید از شما عزیزان دعوت میکنیم همراه کودک عزیزمان دو روز مهمان مهد کودک ما باشید و با جزئیات متنوع برنامه های آموزشی و پرورشی از طریق مدیر داخلی مجموعه آشنا شوید و از نزدیک فضا و رفتار پرسنل، مربیان و ... را رصد کنید.
موسیقی ارف، ایروبیک، ریتم و شاهنامه خوانی، کارگاه هنر و خلاقیت، خیمه شب بازی خلاق

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...