گروه کالا و خدمات

مرکز زیبایی کابان

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

قیطریه، نرسیده به میدان کتابی

توضیحات

مرکز زیبایی کابان با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، کادر پزشکی متخصص و مجرب در بخش های مختلف زیبایی، سلامت پوست و مو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
میهمانان عزیز می توانند با خیالی آسوده، تمام فرآیند درمان، عملیات زیبایی و جوان سازی پوست خود را زیر نظر متخصصین این مرکز و با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز، در زمانی کوتاه به انجام رسانند.
مهمترین خدمات ارائه شده در کلینیک کابان به شرح زیر می باشد:
- لیزر موهای زائد
- هایفو
- تزریق ژل و بوتاکس
- زاویه سازی
- میکرونیدلینگ
- مزوتراپی
تمام مراجعه کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره رایگان این مرکز قرار می گیرند و بعد از دریافت اطلاعات لازم و معاینه های مورد نیاز، نیازمندی های درمانی آنها مشخص شده و برنامه درمان و پیگیری های لازم تعریف می گردد.
در این کلینیک همه چیز به ‏گونه‌ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

دستگاه لاغری اگزیمیا ۲۰۱۹ با استفاده از جدیدترین تکنولوژی انحصاری الکتروپریشن و استفاده همزمان از لیزر به همراه ترکیبی از چند مکانیزم، دارای نتیجه و عملکرد کاملا موثر می باشد به گونه ای که بعد از انجام یک پکیج لاغری در کمتر از یک ماه،حداقل ۴ تا ۸ سانتیمتر در نواحی بزرگ و ۳ تا ۵ سانتیمتر در نواحی کوچک،کاهش سایز ایجاد می گردد.
وجود مکانیزم RF و اندرودیامگ عمل لیفتینگ پوست را انجام داده که از افتادگی پوست بعد از لاغری جلوگیری می نماید و نهایتا سبب فرم دهی و جوانسازی پوست می گردد.
عملکرد این دستگاه در رفع سلولیت فوق العاده بوده و تاثیرات آن در کمتر از ۲۰ روز به وضوح مشاهده می شود.
همچنین در صورتی که ترک های پوستی ناشی از زایمان یا چاقی و لاغری (استرچ مارک) در مراحل اولیه ایجاد (کمتر از ۶ ماه) باشند نتایج بسیار خوبی جهت از بین رفتن و کمرنگ شدن ترک ها مشاهده خواهد شد.
تاثیرات کلی این دستگاه عبارتند از:
- لاغری موضعی و کاهش سایز (حداقل ۴ تا ۸ سانتیمتر کمتر از یک ماه)
- از بین بردن سلولیت
- رفع غبغب
- زاویه سازی صورت
- کاهش ترک های پوستی (استرچ مارک)
- لیفت باسن،بازو و شکم
- فرم دهی و سفت سازی

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...