گروه کالا و خدمات

کلینیک دندانپزشکی رویای لبخند

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شعبه ۱: اقدسیه، موحد دانش، روبروی سپند، مجتمع تخصصی صاحبقرانیه، طبقه سوم، واحد۳۰۷
شعبه ۲: کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر، نبش کوچه صفاریان، پلاک۲۴

توضیحات

مشاوره رایگان
۵۰ درصد تخفیف برای جرمگیری

نیاز به کلینیک تخصصی دندانپزشکی با بالاترین کیفیت و بهترین متخصصین در یک مجموعه و جای خالی آن در تهران و خاورمیانه بسیار احساس می شد به همین منظور مجموعه ای کامل از کادر متخصصین و دندانپزشکان مجرب؛ ایمپلنتولوژیست، اندودنتیست، اطفال، جراحان فک و صورت، ارتودنتیست، پریو، در تهران بزرگ با دو شعبه افتتاح شد.

کلینیک دندان پزشکی رویای لبخند به همت تنی چند از پزشکان مجرب و کار آزموده با نیت گرد آوری متخصصین و تجهیزات روز دنیا به منظور خدمات رسانی کامل و بدون نقص به بیماران تاسیس گردید.

مجموعه گردآوری شده حاصل ۲۸ سال تجربه و تخصص موسسین این مجموعه و همکاری مراکز علمی جهان و به ویژه آکادمی ایمپلنت آمریکا می باشد و به عنوان یکی از سایت های این آکادمی به فعالیت های تحقیقاتی و تبادل نظر با پزشکان ایران و جهان مبادرت می ورزد.

کلینیک دندانپزشکی رویای لبخند با سبکی مدرن، منحصر به فرد با محیطی شاد و سرزنده است و همین مسئله این کلینیک را از دیگر کلینیک هایی که تا به حال دیده اید، متمایز ساخته است. از آنجایی که مراجعین این مجموعه شامل تمامی سنین می شود، سعی شده است راحتی و سهولت استفاده ی همه ی مراجعین از این مرکز فراهم شود.

در طراحی اتاق انتظار کلینیک رویای لبخند به مفهومی فراتر از یک فضای درمانی و بهداشتی فکر شده است تا برای بیماران محیطی گرم و خودمانی فراهم آورد.

با وجود نوبت دهی دندانپزشکی اینترنتی و سیستم نوبت دهی مناسب و یا در شرایط معطلی بیماران در مراکزی که بیماران ترومای دندانپزشکی هم وجود دارند و یا در مراکز دندانپزشکی چند تخصصی، باید به ازای هر یونیت دندانپزشکی حداقل ۴ صندلی انتظار وجود داشته باشد.

در کلینیک دندان پزشکی رویای لبخندکلیه خدمات تخصصی دندان پزشکی از جمله عکس دندان، ایمپلنت(کاشت دندان)، ارتودنسی، زیبایی و ترمیمی انجام میگردد.

شرایط پرداخت اقساطی از ابتدا برای خدمات ارتودنسی و ايمپلنت
ساعت کاری و پذیرش : ۹ صبح الی ۸ شب

با مدیریت: دکتر احمد زارع زاده - دکتر علی بشارت

طرف قرارداد با کلیه بیمه های تکمیلی
مشاوره رایگان

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...