گروه کالا و خدمات

مرکز کاشت و ترمیم موی فلورانس

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

ونک، ملاصدرا، پلاک ۱۰۷

توضیحات

مرکز کاشت و ترمیم مو فلورانس
مدرکHEALTH DBAدکترای سلامت
مدرک تخصصی کاشت موی از کانادا

مدت زمان و روش کاشت:
مدت زمان کاشت ابرو در حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در یک جلسه درمانی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود.

این پیوند در ابتدا بر روی یک ابرو کاشته‌شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و تا زمانی که بیمار از ابروی خود راضی باشد در ادامه‌این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد.

می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

⁣ترمیم مو سریع ترین و بهترین روش برای پرپشت کردن قسمت خالی سر می باشد که نیازی به عمل جراحی، برش و بخیه و سوراخ کردن سر ندارد، ⁣این روش هیچ گونه محدودیتی ندارد یعنی قسمت خالی سر کم یا زیاد باشد به طور کامل پوشش میدهد و تراکم ( کم پشتی یا پرپشتی ) آن بستگی به سلیقه شخص دارد، در روش ترمیم مو به سبکHRT نیازی به بانک موی شخص نیست و ما از موهای صد در صد طبیعی با توجه به رنگ و جنس موی شخص استفاده می کنیم. که این روش برای رفع طاسی سر و یا درمان کم پشتی مو برای خانم ها و آقایان انجام می شود.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...