گروه کالا و خدمات

دندانپزشکی دکتر مژگان آزادخواه

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

ونک، ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله، پلاک ۲۰۰، مجتمع پزشکان صدرا، طبقه دوم، واحد ۵

توضیحات

دکتر مژگان آزادخواه

شرح خدمات:
ایمپلنت دندان
ارتودنسی
خدمات زیبایی دندان (لمینت و کامپوزیت)
انواع روکش های دندانی
جراحی های دندان عقل
درمان ریشه و ترمیم های زیبایی

کلیه جراحی های لثه بدون درد و خون ریزی و به کمک لیزر توسط دکتر آزادخواه انجام می گردد. روش های به کار گرفته شده توسط ایشان باعث تسریع در بهبود زخم های مخاط دهان و تسریع در بهبود آفت و تبخال می گردد. تسریع برداشت تغییر رنگ لثه های تیره مایل به قهوه ای و همچنین تسریع در سفید کردن دندان ها نیز از دیگر مزیت های روش های به کار گرفته شده توسط دکتر آزادخواه می باشد.
كليه اعمال مربوط به دندانپزشكى در فضايی كاملا بهداشتى و استريل با نظارت
دقيق صورت مى گيرد و تمامى مواد مورد استفاده در مطب داراى بالاترين كيفيت بوده و از برند هاى بسيار معروف و معتبر استفاده مى گردد. ويزيت و مشاوره در اين مركز رايگان است و تمام سعى اين مركز بر اين است كه محيطى آرام و دلنشين را براى بيماران فراهم نمايد.

دكتر مژگان آزادخواه جراح دندانپزشک، فارغ التحصيل سال ١٣٧٥ از دانشگاه
دندانپزشكى مشهد و شماره نظام پزشكى ٥٧٦٨٨ داراى ٢٣ سال سابقه كار در حيطه
دندانپزشكى با تجربه باال و يكى از بهترين دندانپزشكان ترميمى و زيبايى واقع در خيابان
Esthetic ونک، مالصدرا ى تهران است كه داراى فلوشيپ ترميمى زيبايى
در سال هاى ٢٠٠٨ و ٢٠١٣ مى باشد كه دوره ى دندانپزشكى ترميمى و cosmetic
زيبايى را در حضور پروفسور دکتر برقى و آقاى دكتر يزدانى در سال ٢٠١٣ گذرانيده
با RVG توسط ايشان با استفاده از دستگاه اندو روتارى و (RCT) است.
معالجه ريشه دقت بسيار بالا و اندازه گيرى دقيق طول كانال در يک جلسه و بدون درد انجام مى شود.
دكتر مژگان آزادخواه داراى فلوشيپ و گواهينامه معتبر ايمپلنت از آلمان در سال هاى ٢٠٠٤ و ٢٠١٥ مى باشد همچنين در سال هاى ٢٠١٣ و ٢٠١٦ از كشور هاى سوئيس و فرانسه فلوشيپ ايمپلنت دريافت نموده است. ايشان در طى سال هاى ٢٠٠٩ ، ٢٠١١ از كشور كره ى جنوبى گواهينامه معتبر ايمپلنت را Lee و ٢٠١٢ توسط پروفسوردکتر دريافت نموده است.
كليه كارهاى ايمپلنت همراه با ضمانت نامه كتبى و با استفاده از جديدترين متدها و سيستم هاى روز دنيا توسط ايشان ارائه مى گردد.
دكتر آزادخواه مدرک دندانپزشكى ديجيتال را از دانشگاه تهران در سال ٢٠١٩ و زير نظر آقاى دكتر (dentistry Digital) عليرضا رضايى و آقاى دكتر ركن دريافت نموده است كه دندانپزشكى ديجيتال تحولى نو در علم نوين دندانپزشكى محسوب مى گردد.
دكتر مژگان آزادخواه جزء يكى از برترين دندانپزشكان موجود در زمينه ديجيتال است كه با اسكن فك بيمار و آناليز توسط نرم افزار بهترين مكان جهت قرار دادن ايمپلنت را بررسى نموده و ايمپلنت را در دقيق ترين جاى ممكن جايگذاری مى كند، همچنين با طراحى دقيق توسط نرم افزار در كمترين زمان روكش هايى با باال ترين كيفيت و دقت براى بيماران فراهم مى نمايد.
دكتر مژگان آزادخواه دوره ى جامع ليزر را زير نظر پروفسور دكتر بهزاد هوشمند و پروفسور در سال ٢٠١٤ با گواهى معتبر Riechter Wolfgang و پروفسور Maini Anoop از انگلستان دريافت نموده است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...