گروه کالا و خدمات

سالن زیبایی و آموزشی سامیه

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

سهروردی شمالی، بالاتر از مطهری، بین کوچه باغ و آزادی، پلاک ۲۷۰، طبقه ۴، زنگ ۶

توضیحات

سالن زیبایی سامیه
بهترین ومعتبرترین ارایشگاه تهران می باشدکه زیر نظر اتحادیه صنف ارایشگر بانوان و اداره بهداشت منطقه و سازمان فنی حرفه ای کشور هست
در سالن زیبایی سامیه با بیش از ده سال سابقه به عنوان بهترین و مدرن ترین آرایشگاه تهران به روزترین خدمات زیبایی رابا قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

مدیریت کل مجموعه با سرکار خانم سامیه قاسمی می باشد که تمام دوره های معتبر داخلی و‌خارجی به سبک ایرانی و جهانی را به صورت بین المللی ((توسط اساتید به نام دنیا ))وبه صورت رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور گذرانده اند.
ایشان به صورت مستمر هرسال دوره های اپدیت بین المللی راجهت گذراندن دوره های جدید کاری و مدیریتی و حوزه های بیوتی در سمینارهای بین المللی و داخلی بوده اند.
این سالن زیبایی باکادر مجرب خود با به کارگیری به روزترین متدهای بیوتی بر مبنای استایل و چهره شماو همچنین استفاده از برترین برندهای مطرح دنیا رویایی ترین تصویر را از شما، در ذهن همه باقی میگذارد.

قبل از انجام هرکاری مشاوران سالن زیبایی سامیه مشاوره لازم در مورد کارهای زیبایی که شما می خواهید انجام بدهید را به شما ارائه می دهند تا باخیال اسوده و استفاده از علم ان ها در حوزه بیوتی و شناخت اناتومی چهره بهترین انتخاب واستایل و سبک عالی خودتان را داشته باشید.

به یاد داشته باشید زیبایی ورضایت شما
امضا کار ماست.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...