بازار لوازم خانگی ایرانی در این چند سال اخیر با خروج شرکت های کره ای، گرانی اجناس خارجی، عرضه لوازم خانگی های تقلبی دست و پنجه نرم می‌کرده است. به همین علت مردم تمایل بیشتری به خرید لوازم خانگی ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب و البته با ضمانت و گارانتی پیدا کرده اند. تولیدکنندگان داخلی در سالهای اخیر سعی بر این داشتند که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. درست است هنوز مانده تا به بازار های خارجی برسیم ولی نمی توان از کیفیت خوب و مزیت هایی مانند قیمت مقرون به صرفه و گارانتی بی عیب و نقص آن چشم پوشی کرد.
در این مطلب از سایت برترین ها بزرگترین سایت مشاغل تهران، سعی بر معرفی بهترین برند لوازم خانگی ایرانی داریم و در ادامه  به شما عزیزان میگوید با کیفیت ترین لوازم برقی آشپزخانه ایرانی چه ویژگی هایی دارند.
 

بهترین برند لوازی برقی


معرفی برندهای لوازم برقی ایرانی

برندهای داخلی هر کشور برای مردمانش یک مزیت به حساب میاید. مقرون به صرفه بودن آن در وضعیت بد اقتصادی از جمله مزیت های استفاده از برند لوازم برقی ایرانی است. تهیه جهیزیه از جمله دغدغه های خانواده ها است که می توانند با داشتن اطلاعات کافی از لوازم خانگی برند ایرانی، بهترین خرید و اطلاعات را داشته باشند. در ادامه چند مورد از برندهای باکیفیت ایرانی را معرفی خواهیم کرد تا با شناخت بهتری بتوانید انتخاب کنید.

برند اسنوا، بهترین برند ایرانی

اسنوا یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که محصولات آن شامل: ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال فریزر، تلویزیون و.... را دارد. از این رو اسنوا برندی است که تمامی لوازم برقی آشپزخانه را دارد و اما تفاوت اسنوا که آن را از رقیبانش متمایز می‌کند، کیفیت بالای مواد اولیه آن و لعاب کاری محصولاتش است.

 اسنوا خود ادعا دارد مواد اولیه آن قابل مقایسه با مواد مصرفی کارخانجات تراز اول خارجی است و حتی فرمولاسیون عایق کاری آن بر اساس استاندارد های اروپا و آمریکا می‌باشد. در برخی از محصولات اسنوا از تکنولوژی هوشمند استفاده شده و حتی در کوچک‌ترین کارها مانند تمیز کردن فر هم دیگر نیازی به دست نیست. در عین حال تمامی محصولات اسنوا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

پارس خزر، نیم قرن همراهی

پارس خزر یک نام قدیمی در بازار لوازم خانگی در ایران و یکی از بهترین برندها در این حوزه می‌باشد. همه ما پارس خزر را با پلوپزهای بی نظیرش می‌شناسیم..اما این را باید بدانید که پارس خزر فقط محدود به پلوپز  نیست بلکه این برند بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم برقی مارک ایرانی است که شما می‌توانید لیست کامل جهیزیه خود را از این برند عالی خریداری کنید. همچنین گارانتی محصولات پارس خزر تا 25 ماه پس از فروش بوده و به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.

امرسان، زیبا پیشرو مطمئن

امرسان را می‌توان از روی یخچال فریزر های فوق العاده اش بشناسید. مخصوصا یخچال فریزر های رنگی که امروزه سر و صدای اساسی در بازار خرید لوازم برقی آشپزخانه کرده است. این یخچال های رنگی مشابه برند ایتالیایی اسمگ هست با قیمتی چندین برابر کمتر می توانید متناسب با رنگ و سلیقه خود برای اشپرخانه انتخاب کنید.

امرسان در تولید ماشین لباس شویی، اجاق گاز، هود و .... هم حرفی برای گفتن دارد. امرسان، اولین برند در ایران است که توانسته یخچال هایی با سطح مصرفی آ را تولید کند. طراحی لوازم برقی خانگی آشپزخانه امرسان به گونه ای است هم برای خانه های بزرگ و هم خانه های کوچک مناسب است. تمامی محصولات امرسان دارای 36 ماه گارانتی هستند.

ایکس ویژن، به روز‌ترین طراحی و تنوع بالا

ایکس ویژن معروف به گروه تولیدی مادیران متعلق است و با لوازم صوتی تصویریش معروف است. این برند تمامی لوازم خانگی و بهترین لوازم برقی آشپزحانه ایرانی را دارد ولی به نظر می‌رسد که تلویزیون های این برند در بین مردم معروف ترهستند. یکی ازنقاط قوت بارز این برند، طراحی به روز و تنوع کم‌نظیر آن است. همچنین تمامی محصولات این برند سطح مصرفی آ را دارند که این خود باعث کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود. تمامی محصولات این برند دارای گارانتی مادیران بوده و به عنوان برترین شرکت ارائه خدمات پس از فروش شناخته می‌شوند.

پاکشوما، همیشه با شما

 برندی 40 ساله با سابقه تولید ماشین لباس شویی هایی فوق العاده است. در واقع محصولات این برند، با ماشین لباس شویی های نیمه اتوماتیک وارد بازار شد و در حال حاضر تمامی محصولات لوازم خانگی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. همچنین برند پاکشوما در سال 1398 در بین مردم به عنوان محبوب‌ترین برند انتخاب شد که این نشان از محبوبیت چندین و چند ساله این برند است. قیمت های محصولات پاکشوما مناسب است و می تواند انتخاب مناسب برای تازه عروس ها باشد. همچنین محصولات این برند دارای 60 ماه گارانتی هستند.

معرفی دیگر برندهای لوازم برقی آشپزخانه ایرانی

همچنین برند های دیگری مانند بیمکث، کن، آلتون، سینجر، نانیوا، ارشیا الکترونیک، هیمالیا و الکترو استیل در بازار ایران، محصولات با کیفیت لوازم برقی را تولید میکنند که هر کدام از آن ها نامی آشنا در بین ما ایرانی ها هستند. نام هر یک از این برندها با یک محصول در خاطر ما به یادگار مانده است برای مثال  استیل البرز به لوازم خانگی توکار و سینک های باکیفیت معروف است. همچنین برند اخوان از گذشته تا به امروز با تولید اجاق گاز بادوام و باکیفیت توانسته است سهم بالایی را در بازار لوازم برقی ایرانی داشته باشد. تمامی این برندهای کم نظیر و قدیمی ضمانت نامه و گارانتی معتبر دارند و شما اطمینان کامل می‌توانید از آنها خرید کنید.
 

برند خوب لوازم خانگی


پرفروش ترین محصولات برقی ایرانی

خرید لوازم برقی استاندارد و تشخیص اصل و یا فیک بودن آن برای خریداران کار آسانی نیست. در این سالهای اخیر به دلیل تحریم ها و تورم در کشور، کالای های داخلی و خارجی در یک رقابت زیاد با هم هستند و در عین حال کالاهای داخلی تلاش کردند تا با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده و سلیقه آنها و همچنین شرایط اقتصادی کنونی بهترین لوازم برقی آشپزخانه ایرانی را با بهترین مواد تولید کنند. با توجه به تمام این نکات، کالاهای خارجی جایگاه خاصی بین مصرف کنندگان ایرانی دارند.

برند های پرفروش برقی خارجی به ترتیب سامسونگ، بوش، فیلیپس و ال جی می‌باشند که برندهای گرانی محسوب می‌شوند ولی ما در ادامه پر فروش‌ترین محصولات برقی ایرانی را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید.
پاکشوما، پارس خزر، اسنوا، امرسان و دوو پرفورش ترین محصولات خانگی ایرانی هستند که سابقه ی درخشان خود جایی در بین مردم باز کرده‌اند و همچنین تمامی این برند ها از برندهای درجه 1 ایرانی هستند و حتی با برندهای خارجی برابری می‌کند.

بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه ایرانی

خرید لوازم خانگی ایرانی هم مقرون به صرفه تر است و هم بابت گارانتی آنها خیال مصرف کننده را آسوده می کند. این وجهی است که لوازم خانگی ایرانی را از جنس های خارجی که به صورت قاچاق وارد ایران می‌شوند و که حتی نمی‌دانید گارانتی آنها معتبر است یا نه متمایز می‌کند. لوازم خانگی ایرانی شاید هم تراز با لوازم برقی خارجی نباشند ولی تولید کنندگان داخلی در این چند سال اخیر تمام تلاششان را در هم سو شدن با سلیقه ی مردم و نزدیک شدن به کالا های خارجی از نظر کیفیت داشته اند.
حالا اگر شما هم دنبال لوازم خانگی آشپزخانه ایرانی با کیفیت هستید باید گفت همانطور که در بالا گفته شد برندهایی مانند اسنوا، پارس خزر، امرسان، ایکس ویژن و پاکشوما جزو بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه ایرانی می‌باشند.
 

لوازم خانگی با کیفیت


مزیت استفاده از لوازم برقی ایرانی آشپزخانه

برندهای داخلی با توجه به کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و برای خرید جهیزیه عالی هستند. در قطعات خیلی از برندهای ایرانی از قطعه های خارجی استفاده شده است که این باعث افزایش کیفیت آنها شده است. محصولات خارجی مزیت هایی مانند کیفیت بالا و طراحی به روز دارند ولی در عین حال معایبی مانند: عدم گارانتی، ناموجود بودن قطعات و قیمت بسیار بالایشان را نیز شامل هستند. لوازم خانگی داخلی مزیت هایی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش، نمایندگی فروش، در دسترس بودن قطعات و قیمت مقرون به صرفه را دارند که نسبت به لوازم خارجی اطمینان خاطر بیشتری را به مصرف کننده می دهد. اگر نمی دانید چگونه لوازم خانگی خود را سالم نگه دارید مقاله نکاتی برای نگهداری از لوازم خانگی را حتما مطالعه بفرمایید.

لیست لوازم ضروری برقی آشپزخانه

داشتن یک آشپز خانه شلوغ که لب به لب چیده شده از وسایل برقی و ظرف و ظروف از نظر هیچکس زیبا نیست. جهیزیه عروس از لوازم ریز و درشتی تهیه می‌شود که ما در ادامه سعی داریم لیست لوازم برقی آشپزخانه برای جهیزیه را خدمت شما معرفی کنیم تا دیگر استرس درست کردن این لیست را نداشته باشید.
این لیست شامل:یخچال فریزر، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، غذا ساز، مایکروفر، توستر، ماشین ظرف شویی، چای ساز، سماور برقی، سرخ کن، قهوه جوش، ساندویچ ساز، پلوپز، آرام پز، زودپز، همزن برقی، گوشت کوب برقی، پاستاپز برقی، آبمیوه گیری، آسیاب برقی و...است.
 

مدل جدید لوازم خانگی
 

جمع بندی

قبل از انتخاب هر برند لوازم برقی آشپزخانه ایرانی متناسب با نیازتان و فضایی که می‌خواهید این وسایل را در آن جای دهید تحقیق کنید. از خرید وسایل غیر ضروری بپرهیزید و با خرید وسایل ایرانی به اقتصاد کشور خودتان کمک کنید تا بتوانیم دست قاچاقچیان را از بازار ایران حذف کنیم. حتما از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اطمینان حاصل کنید و با مراجعه به نمایندگی هر برندی ایرانی می‌توانید از شرایط خرید آن مانند خرید قسطی و ... اطلاع پیدا کنید. برای اطلاع از بهترین فروشگاه لوازم آشپزخانه ایرانی در تهران می توانید به سایت برترین ها مراجعه کنید.