فهرست:

معرفی 13 مرکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران
خدمات مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران
تعمیر مبل تختخوابشو کرج
نحوه تعمیر مبل تختخوابشو

تعمیرات مربوط به رنگ‌کاری مبل تختخوابشو
جمع بندی

تا چندین سال پیش تنها وسیله‌ای که افراد روی آن استراحت می‌کردند و می‌خوابیدند تخت خواب نام داشت اما با توسعه فناوری کاربردی وسایل منازل و دانش ساخت مبلمان و تخت خواب، وسیله جدیدی به نام مبل تختخواب شو روی کار آمد. این وسیله نه تنها برای استراحت کردن و خوابیدن گزینه مناسبی است بلکه جاگیر نیست و به نمای محیط نیز کمک می‌کند. اما شاید این وسیله کاربردی نیز دچار مشکل شود و به تعمیر نیاز داشته باشد. شاید برایتان سوال باشد که آیا این نوع از مبلمان را می‌توان تعمیر کرد؟ در صورتی که مبل تختخواب شو شما نیز دچار ایراد است و به دنبال مرکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران هستید، توصیه می‌کنیم این مقاله از سایت برترین ها را تا انتها دنبال کنید.

تعمیرات مبل تختخوابشو


بیشتر بخوانید : تعمیرات مبل در غرب تهران، با قیمت مناسب


معرفی 13 مرکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران

همان‌طور که مبل‌های تختخوابشو بسیار کاربردی هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند، اگر دچار اختلال شوند و نتوانید آنها را جمع کنید دکور محیط شما را بهم می‌ریزند.
 بنابراین در صورتی خرابی این نوع مبلمان توصیه می‌کنیم خیلی سریع در جهت تعمیر آن برآیید. اگر ساکن تهران هستید، در ادامه جدولی از 13 مرکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران ذکر خواهیم کرد.

نام مرکز تعمیر مبل تختخواب شو

آدرس

شماره تماس

آرکانا مبل

دلاوران، آزادگان شمالی، روبروی شهروند، کوی کاظمی، پلاک 11

02177093302

تولید و تعمیرات مبل شانا

ونک

02177241218

تعمیرات مبلمان دکوران

شمال تهران

02122639365

تعمیرات مبل آرمین

اتوبان همت، بعد از ورودی شهران، کن بالا، الغدیر یکم، نرسیده به چهارراه شیدا، پلاک 330، مبل آرمین

02144361320

تعمیرات مبل استقبال

شمال، غرب و مرکز تهران

02122639358

تعمیرات مبل آیکا

خیابان انقلاب، میدان سپاه، خیابان جمهوری، خیابان سرهنگ سخایی، جنب بیمارستان شرکت نفت

02166176322

تعمیر کار مبل تختخوابشو مازیار زنگنه

تهرانپارس شرقی، بلوار شاهد، نبش کوچه شهابی

09307574154

تعمیرکار مبل تختخوابشو محمد حسین مطلبی

دلاوران، خیابان هنگام، میدان پاکدامن، 20 متری غربی، میدان نقاشیان، پلاک 154

02177133065

رویه کوبی و تعمیر مبل وودیکا

-

02144376318

تعمیرکار مبل تختخوابشو احمد قدیرزاده

شهران، بلوار کوهسار، خیابان ادهمی، خیابان سرآسیاب، روبروی مسجد امام، پلاک 95

02144087535

کلینیک مبل فرشاد

ابتدای جاده شهریار، شهرک صنعتی گلگون، روبروی پنجم جنوبی، پلاک 1041

02144376308

تعمیرات مبل کلاسیک

-

02177207750

تعمیرات مبل کسری

بازار مبل دلاوران، انتهای خیابان هنگام، چهارراه استقلال، سی و پنج متری استقلال، نرسیده به خیابان والاییان، خیابان شهید میرزایی، پلاک 2

02177364344

 

خدمات مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران

اگر به دنبال محلی برای انجام تعمیرات مبل تختخواب شو خود هستید، با کمی جستجو در فضای مجازی و صفحات اینترنتی به طور حتم می‌توانید بهترین مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران را بیابید که خدمات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما این خدمات مربوط به تعمیر مبل تختخوابشو شامل چه مواردی خواهد بود؟

  • خدمات مربوط به تعمیر انواع مبل‌های تختخوابشو ایرانی و خارجی
  • تعویض فوم و اسفنج مبل تختخوابشو
  • رنگ‌آمیزی جدید و با کیفیت مبل تختخوابشو
  • دوخت بهترین پارچه مناسب برای مبل تختخوابشو
  • تعمیر زیرسازی مبل تختخوابشو
  • ارسال کارشناس به محل مورد نظر شما

اگر مبل تختخوابشو خود زیاد استفاده کرده باشید، این امکان وجود دارد که این مبل دچار فرسودگی شود و حتی برخی از اجزای سازنده آن نیز خراب شوند. در چنین صورتی نیاز به تعمیر دارند که تعمیر آنها از مبل‌های معمولی بیشتر زمان می‌برد.
در ضمن شاید هزینه تعمیر این نوع مبلمان از مبل‌های معمولی بیشتر شود. با انتخاب بهترین مرکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران لازم نیست نگران فوم، اسفنج، پارچه یا رنگی باشید که برای تعمیر مبل تختخوابشو شما استفاده می‌کنند.
زیرا این مراکز معتبر و محبوب واقع در تهران سابقه درخشانی در این زمینه دارند و از با کیفیت‌ترین فوم‌ها، اسفنج، پارچه و رنگ یا چوب برای تعمیر مبل تختخوابشو شما استفاده می‌کنند. اگر ساکن غرب تهران هستید و به یک تعمیر کار مطمئن نیاز دارید حتما از صفحه تعمیرات مبل در سعادت آباد دیدن نمایید.

تعمیرات مبل خارجی


بیشتر بخوانید : تعمیرات مبل در ستارخان، کجا بهتره؟!


تعمیر مبل تختخوابشو کرج

توجه داشته باشید برخی از مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران همانند تعمیرات مبل شانا و پایتخت خدمات تعمیراتی خود را در اختیار ساکنین کرج نیز قرار می‌دهند.
به عبارت دیگر اگر شما ساکن شهر کرج هستید، می‌توانید یکی از مراکز و کارگاه‌های تعمیر مبل تختخوابشو را در تهران را برای تعمیر مبل خود در شهر کرج درخواست کنید.
در واقع این مراکز بهترین کارشناسان را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند و بعد از بازدید از مبل تختخوابشو شما و بررسی تمام مشکلات آن قیمتی را به شما اعلام خواهند کرد.
نگران محل زندگی خود نباشد کرج نیز همانند تهران دارای بهترین مراکز تعمیر مبل تختخوابشو است که در این بخش برخی از این مراکز را معرفی می‌کنیم.

نام مرکز تعمیر مبل تختخوابشو

آدرس

شماره تماس

تعمیرکار مبل تختخوابشو یاسر طیبی

اسلامشهر، خیابان مطهری، خیابان امام حسن عسگری، خیابان شیری، بین کوچه حکمت 7 و5، جنب مسجد حضرت ابوالفضل

-

تعمیرکار مبل تختخوابشو امید بختیاری

مهرویلا، خیابان درختی، بعد از سه راه تهران به سمت میدان مادر، تعمیرات مبل امید

-

تولید بزرگ مبل مهرگان

هشتگرد، شهرک صنعتی فخر ایران، شرکت مهرگان

02644222385

تولید، تعمیرات، نوسازی و رویه کوبی مبل بابک

میدان مادر، بلوار دانش آموز، روبروی کارواش سعید

02632739407

تعمیرات مبل زرچوب

کیلومتر 20 اتوبان تهران ساوه، روبروی تیر 478، مجتمع سهیل

-

تعمیرکار مبل تختخوابشو محرم شاهی

باغستان، بلوار ولیعصر، خیابان هفتم غربی

-

تعمیرکار مبل تختخوابشو مصطفی احمدی

میانجاده به سمت باغستان، روبروی تالار الماس شهر، گروه تولیدی تعمیرات تخصصی مبلمان میزبان

-

تعمیرکار مبل تختخوابشو جواد بخشی

گلشهر، بلوار پونه شرقی، گلستان سوم، پلاک 520، تعمیرات مبل میزبان

-

مبل کریمی

باغستان، بوستان 14، جنب مخابرات، طبقه بالای فروشگاه کوروش

-

 

نحوه تعمیر مبل تختخوابشو

پیش از این نیز گفتیم مبل تختخوابشو بر اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی و خرابی می‌شود. این امکان وجود دارد که با گذر زمان مبل تختخوابشو شما دچار اختلالات بزرگی شود و حتی شما نتوانید آن را جمع کنید. در این صورت باید از تعمیرکار مبل تختخوابشو کمک بگیرید.
به خاطر داشته باشید هر یک از خدمات مربوط به تعمیر این نوع مبلمان به نوع خرابی آن بستگی دارد. در صورتی که کف مبل تختخوابشو شما فرو رفته و شکل اولیه خود را از دست داده باشد شما باید فوم یا اسفنج آن را تعویض کنید زیرا راحتی و نشیمن این مبل به فوم و اسفنج سالم آن وابسته است.
در صورتی که مبل تختخوابشو شما فلزی باید این امکان وجود دارد که اسکلت فلزی آن یا مفاصل اصلی این مبل دچار خرابی شود. در این صورت نیز باید اسکلت فلزی آن را تعمیر کنید. برای مثال اگر مبل تختخوابشو شما تاشو یا کشویی باشد باید برای تعمیر صفحه چرخشی آن از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.
برخی از مبل‌های تختخوابشو دارای اسکلت و پایه‌های چوبی هستند و این امکان وجود دارد که پایه‌های چوبی آنها بشکند یا به هنگام باز و بسته کردن تختخواب با مشکل روبرو شوید. در چنین شرایطی نیز باید از تعمیرکاران و مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران کمک بخواهید تا در زمان مشخصی مبل شما را تعمیر کنند.

تعمیرات مربوط به رنگ‌کاری مبل تختخوابشو

علاوه بر انواع تعمیراتی که در بخش‌های بالا ذکر شد، در برخی موارد مبل تختخوابشو شما هیچ ایرادی در اسکلت یا زیرساخت ندارد بلکه تنها رنگ آن دچار مشکل است. در چنین شرایطی نیز باید به سراغ یکی از مراکز تعمیر مبل تختخوابشو بروید تا رنگ دلخواه شما را در بالاترین کیفیت تهیه کنند.
فراموش نکنید در بیشتر موارد به هنگام رنگ‌کاری مبل تختخوابشو باید رنگ قبلی آن به طور کامل پاک شود و رنگ جدید جایگزینی برای رنگ قبل به شمار می‌آید. بدین ترتیب روند رنگ‌کاری این مدل مبلمان خیلی طول می‌کشد و شما باید با افراد متخصص و تعمیرکاران حرفه‌ای اعتماد کنید.
همچنین اگر مبل شما دچار رنگ پریدگی باشد باز هم باید از خدمات مراکز تعمیر مبل تختخوابشو بخواهید در مبل مورد نظر مراجعه کنند و بعد از بررسی قسمت رنگ پریده قیمت را مشخص کنند. در چنین صورتی شما می‌توانید با خیالی آسوده مبل تختخوابشو خود را به یکی از مراکز تعمیرات مبل تختخواب شو در تهران بسپارید.

تعمیر کار خوب برای مبل تخت خواب شو


بیشتر بخوانید : تعمیرات مبل در پردیس، کجا بهتره؟!


جمع بندی

در نهایت فرقی ندارد ساکن تهران هستید یا در کرج زندگی می‌کنید بیشتر مراکز تعمیرات مبل تختخواب شو واقع در تهران می‌توانند با کیفیت‌ترین خدمات خود را در کرج نیز ارائه دهند. از این رو کافی است یکی از این مراکز معتبر و محبوب واقع در شهر تهران را برای تعمیر مبل تختخوابشو خود انتخاب کنید.
بعد از تماس با آنها یا مشورت گرفتن از کارشناسان، شما می‌توانید طی مدت کوتاهی به خواسته خود دست یابید. اکنون که فضای دیجیتالی و فناوری اینترنتی تا حد زیادی پیشرفت کرده است، پیدا کردن یک مرکز تعمیر مبل تختخوابشو برای هر کسی ساده خواهد بود. در واقع با گشتی در فضای مجازی می‌توان به لیستی از بهترین تعمیرکاران و مراکز تعمیر مبل تختخوابشو دست پیدا کرد.