فهرست:

آرایش دائم چیست؟ 
تفاوت آرایش دائمی و نیمه دائمی
رایج‌ترین آرایش‌های دائمی 
بهترین سالن برای آرایش دائمی

دنیای مربوط به لوازم آرایش و زیبایی ظاهری افراد تاریخچه‌ای طولانی و البته جذاب دارد. شاید باورتان نشود اما شواهد باستان‌شناسی نشان می‌دهد که استفاده از روش‌های آرایشی و افزایش زیبایی ظاهری به عصر حجر حدود 5000 سال قبل از میلاد برمی‌گردد. البته گزینه‌هایی که در آن زمان‌ها استفاده می‌شد، در حال حاضر کارایی خوبی ندارند. یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های آرایش ظاهری، تتو دائمی است که در مرکز توجه بسیاری از بانوان محترم قرار دارد. در واقع با کمک این روش آرایشی، شما به طور مداوم آرایش دارید. به همین دلیل به آن آرایش دائم گفته می‌شود. سالن زیبایی لی لی یکی از بهترین سالن‌ها در ارائه خدمات مربوط به آرایش دائم است که طرفداران بسیاری دارد. در ادامه بیشتر با روش آرایش دائم آشنا می‌شویم. 

سالن زیبایی لی لی

آرایش دائم چیست؟ 

با توسعه علم و صنعت مربوط به زیبایی ظاهری، خالکوبی یا تتو نیز به اوج خود رسید. به طوری که درحال حاضر بسیاری از بانوان محترم به تتو ابرو، خط چشم یا خط لب علاقه‌مند هستند. روش آرایش دائم میکروبلیدینگ نیز خوانده می‌شود. 
با نگاهی به کاتالوگ‌های تاتوهای آرایشی می‌توانید خط چشمی را برای خود انتخاب کنید تا همیشه بر روی پلک شما وجود داشته باشد. خبر خوب اینکه این آرایش دائمی همچنان در حال گسترش است و همین امر به رواج بیشتر آن کمک می‌کند. وجود این روش آرایشی شوق بیشتری در افراد به وجود آورده است. 
البته روش‌های مختلفی برای آرایش دائمی وجود دارند که در حال حاضر می‌توان کشیدن خط چشم و لب را بهترین نوع این روش در نظر گرفت. از آنجایی که این روش دائمی است قبل از اجرای آن حسابی فکر کنید و با خیال راحت برای روش ارایشی خود را در نظر بگیرید. 
برای اینکه تجربه یک آرایش دائمی خود را داشته باشید، لازم نیست به کلینیک پوست و زیبایی و دفتر کار پزشکان مراجعه کنید، بلکه می‌توانید در سالن‌های زیبایی معتبر و مجرب آرایش دائمی را امتحان کنید. 

آرایش دائم چیست؟ 

تفاوت آرایش دائمی و نیمه دائمی 

آرایش دائمی، خالکوبی و میکروپیگمنتیشن، همه و همه نام‌هایی هستند که در واقع رنگدانه‌ها را به درون پوست انتقال می‌دهند. 
زمانی که صحبت از آرایش دائمی و نیمه دائمی به میان می‌آید، باید در نظر بگیرید که برخی سالن‌های زیبایی تنها با لوازم آرایشی زیبایی ظاهری شما را افزایش می‌دهند و برخی دیگر از روش‌های آرایشی دائمی همانند تتو استفاده می‌کنند. 
با توجه به تفاوتی که در لوازم و ابزار ضروری هر یک از این روش‌های آرایشی وجود دارد، آنها را آرایش دائمی و نیمه دائمی می‌نامند. آرایش دائمی از نظر بهداشتی به وضعیت و شرایط ویژه‌ای نیاز دارد زیرا سوزن تتو به طور مستقیم با پوست و خون افراد در ارتباط خواهد بود. 
نهایت تفاوت بین این 2 روش آرایشی، تکنیکی است که رنگدانه را بر روی پوست نشان می‌دهد. در روش دائمی ارایشگران از سوزن تتو برای انتقال رنگدانه به پوست استفاده می‌کنند، در حالی که در روش نیمه دائمی آرایشگران از مواد آرایشی و رنگی برای تغییر رنگ پوست متقاضیان کمک می‌گیرند. 
به عبارت دیگر تجهیزات و وسایل هر یک از این روش‌های آرایشی با دیگری متفاوت است. آرایش دائمی رنگدانه‌های بیشتری را در لایه پوستی افراد وارد می‌کنند و سطح عمیق‌ترین نسبت به لایه‌های موضعی دارند. 
در روش آرایش نیمه دائمی رنگدانه‌ها تنها در لایه سطحی پوست کاشته می‌شوند و این فرآیند به طور دستی انجام می‌شود. 

تفاوت آرایش دائمی و نیمه دائمی 

رایج‌ترین آرایش‌های دائمی 

پیش از این نیز گفتیم افراد برای اینکه همیشه آرایش داشته باشند و زیباتر به نظر برسند، از روش‌های آرایش دائمی استفاده می‌کنند. این روش آرایشی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که برخی از آنها عبارت هستند از خط چشم، رنگ لب، تقویت مژه و سایر روش‌های زیبایی دیگر. 
با کمک این روش زیبایی می‌توان رنگدانه‌هایی در بین خطوط مژه ایجاد کرد و به زیبایی ظاهری افراد افزود. در ضمن با کمک این روش زیبایی دیگر لازم نیست به صورت سنتی خط چشم بکشید که در بیشتر مواقع باب دلتان نخواهد بود. در سال‌های اخیر محبوبیت میکروبلیدینگ به طور نسبی در حال افزایش و رشد سریع است. 
حتی با کمک همین روش آرایش دائمی می‌توانید ابروهای خود را پرتر از قبل نشان دهید و حتی در هر زمان و مکانی با آرایش ظاهر شوید. میکروبلیدینگ یک روش درمان آرایشی زیبایی برای استفاده نیمه دائمی از رنگدانه‌ها برای ابروها است. 
در طول جریان میکروبلیدینگ دستگاهی با سوزن دیجیتالی وجود دارد که در نهایت منجر به آرایش دائمی می‌شود. می‌توان گفت در این روش آرایش دائمی تیغه‌هایی بر روی پوست فرد به وجود می‌آید که نتایج رنگی حاصل بر روی پوست، به میزان عمق همان تیغه‌ها بستگی دارد. 
از آنجایی که دستگاه در برخی موارد با کیفیت و خوب کار می‌کند و در برخی موارد ممکن است کم‌کاری داشته باشد، پس عمق نفوذ رنگدانه‌ها در هر یک از مشتریان ممکن است با دیگری متفاوت باشد. 
در صورتی که حوصله آرایش کردن ندارید، بهترین جایگزین برای این روش میکروبلیدینگ، فیبروز و سایر روش‌های مربوط به آرایش دائمی خواهد بود.

بهترین سالن برای آرایش دائمی  

بهترین سالن برای آرایش دائمی 

شاید تا چندین سال پیش آرایش دائمی امری ناشناخته به شمار می‌آمد اما در حال حاضر یک سوزن نانو به همراه دستگاه و تجهیزات مدرن و دیجیتالی می‌تواند آرایشی دائمی را برای شما به ارمغان آورد. 
میکروبلیدینگ یکی از بهترین روش‌های موجود در آرایش دائمی است که متاسفانه هر سالن زیبایی نمی‌تواند به خوبی از پس آن برآید. 
سالن زیبایی لی لی با کادر مجربی که دارد، بهترین خدمات مربوط به آرایش دائمی را در اختیار مشتریان و متقاضیان محترم قرار می‌دهد. برای اینکه از هزینه‌های مقرون به صرفه و خدمات منحصر به فرد این سالن زیبایی بهره‌مند شوید، کافی است در باشگاه مربوط به مشتریان آنها عضو شوید.