فهرست:

درباره ورزش میها
نحوه انجام تمرینات میها
در تمرینات ورزش میها کدام گروه ها جزو اهداف هستند؟
تمرینات میها در کجای بدن تاثیر بیشتری دارد؟
ویژگی های دستگاه میها بادی
شماره تماس و آدرس باشگاه ملورین
کلام پایانی

EMS اختصار عبارت Electrical Muscle Stimulation است. این عبارت به معنای فعال کردن الکتریکی عضلات بدن است. با کمک علم فیزیوتراپی می‌توان عضلات بی‌تحرکت بدن را به حرکت وا داشت. یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توان در این عمل انجام داد، ورزش میها است. در این روش با کمک دستگاه میها بادی عضلات با دریافت فرمان از مغز تحریک خواهند داشت.

درباره ورزش میها

برای تحریک عضله‌های بدن براساس فیزیولوژی بدنی باید پالس الکتریکی دستگاه فرکانس پایین داشته باشد. در تمرینات ورزش میها با کمک تحریک الکتریکی و به‌کارگیری عضلات موافق و مخالف، عضلات به نحوی کاراتر و بلند مدت‌تر تمرین داده خواهند شد. در ورزش میها نیازی به جدا کردن فرآیند تمرینات قدرتی و استقامتی نیست. می‌توان میها را جهت برنامه‌ای سیار برای تمرین کامل بدن دانست.

ورزش میها در پاسداران

نحوه انجام تمرینات میها

اگر در طی یک هفته 2 جلسه تمرینات ورزش میها را با دستگاه میها بادی انجام دهید، به راحتی به هدف مهم در تمرین عضلات خود خواهید رسید. در صورت فعال شدن گروه‌های مختلف عضلات اصلی با کم‌ترین زمان ممکن می‌توان عملکرد بهتری کسب کرد. 200 سال پیش از میلاد مسیح، اشعه‌های الکتریکی برای درمان سردرد مورد استفاده قرار می‌گرفتند. ورزشکارانی که کارایی بالا در کنار تمرینات منظم دارند، به راحتی می‌توانند قدرت و سرعت تحرک عضلات خود را افزایش دهند. مزوتراپیست‌ها برای درمان بیماران با انجام تمرینات مختلف و کارا در بدن و مفصل‌ها از ورزش میها بهره می‌گیرند.

در تمرینات ورزش میها کدام گروه ها جزو اهداف هستند؟

در انجام ورزش میها گروه‌های مختلفی از افراد جزو اهداف هستند. این گروه‌ها عبارتند از:

  • زن و مرد با هر نوع تناسب اندام
  • مدیران
  • افراد بزرگسال
  • ورزشکاران حرفه‌ای و مبتدی
  • افرادی که فقط  قصد ندارند در یک استودیو تمرین داشته باشند.
  • دونده‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای استقامتی
  • ورزشکاران حرفه‌ای که قصد تقویت عضلات استقامتی و سرعتی خود را دارند.
  • افراد با زمان کم
  • افراد با آسیب دیدگی
  • افرادی که به عللی مانند مصدومیت یا بیماری خاص درتمرینات دارای محدودیت هستند.
  • افراد بالا 18 سال
  • افرادی که دچار بیماری‌های مختلف هستند و از آن‌ها رنج می‌برند.

تمرینات میها در کجای بدن تاثیر بیشتری دارد؟

تمرینات ورزش میها در عضله‌های کف لگن تأثیرات خوبی دارند. در بانوان مشکلاتی مانند بی‌اختیاری و ضعف‌های لگنی موضوعات مهمی هستند. در زمان بارداری و تحمل بار شدید در لگن، این مشکلات بروز پیدا خواهند کرد. طبق مطالعات انجام شده 75% این علائم بعد از انجام 6 هفته تمرینات میها برطرف خواهند شد. تمرینات ورزش میها براساس تحقیقات صورت گرفته، در جهت کم شدن چربی‌های بدن و بالا رفتن حجم عضلات موثر است. این ویژگی ورزش میها باعث تناسب اندام در افراد می‌شود. وجود میدان‌های مغناطیسی در طولانی مدت باعث ایجاد صدمه‌های غیرقابل جبران در بدن فرد ورزشکار خواهد شد. برای همین در ورزش میها از دستگاه میها بادی تک و سیستم دارای سیم استفاده می‌شود.

ویژگی های دستگاه میها بادی

جلیقه‌های سبک این دستگاه با نانو تکنولوژی ساخته شده‌اند، باعث می‌شوند تا ورزشکار در طی انجام تمرینات ورزش میها بار خیلی کمی را تحمل کند و به راحتی حرکات ورزشی را انجام دهد. علاوه‌بر این الکترودهای کار شده در این جلیقه‌ها قابلیت شستشو دارند. دستگاه میها بادی تک، استفاده از کنترل پیچی و مان مکانیکی را برای تغییر و تنظیم قدرت پالس‌ها در زمان تمرین امکان پذیر کرده است. بیشتر دستگاه‌های ورزشی باکیفیت در اثر وجود رطوبت بدن دچار خطا خواهند شد، اما دستگاه میها بادی تک به علت وجود کیفیت و دقت زیاد نمی‌تواند دچار خطا شود. وجود کارت ذخیره اطلاعات در این دستگاه جزو یکی از مهم‌ترین برتری‌های آن به شمار می‌رود. اگر ورزشکار این کارت را تهیه نماید، به راحتی امکان ضبط همه برنامه‌های تمرینی خود را برروی کارت دارد. این گونه با رفتن به شعبات دیگر می‌تواند تمرینات خود را به راحتی پیدا کند.

بهترین باشگاه برای ورزش میها در شمال تهران

شماره تماس و آدرس باشگاه ملورین

باشگاه ورزشی ملورین در منطقه 4 تهران، پاسداران واقع شده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب پذیرای ورزشکاران عزیز است. برای ثبت‌نام در کلاس‌های ورزشی تابستانه باشگاه از طریق پیج اینستاگرام (Melorin.Gym) یا مراجعه حضوری به باشگاه می‌توانید اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با دو شماره زیر تماس حاصل نمایید:
•    09900234003
•    02122513689

وبسایت:melorinsport.com

کلام پایانی

ورزش میها با کمک دستگاه میها بادی تک، در درمان دردهای عضلانی و تحریک عضلات آسیب دیده بدن موثر است. این ورزش برای تمامی افراد بالا 18 سال، بزرگسالان، افراد مصدوم، دارای بیماری خاص و... گزینه خوبی می‌تواند باشد. این دستگاه با داشتن جلیقه بسیار سبک ورزشکار را در انجام ورزش‌های سخت کمک فراوان می‌کند. همچنین ورزش میها در درمان دردهای لگنی و مشکلات آن بسیار موثر است. در باشگاه ملورین می‌توانید زیر نظر بهترین و مجرب‌ترین مربیان در این رشته ورزشی در جهت حفظ سلامت بدن خود، فعالیت داشته باشید.