میکروپیگمنتیشن یکی از روش‌های نیم دائمی برای آرایش ابرو محسوب می‌شود. این فرآیند با استفاده از رنگدانه‌های معدنی توسط سوزن‌های میکرو به روش کاملا طبیعی در زیر لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. به طورکلی این روش از نظر پزشکی یک گزینه مناسب برای آرایش‌های روزانه خواهد بود. اگر میکروپیگمنتیشن توسط یک فرد باتجربه صورت بگیرد نسبت به آرایش‌های ابرو ظاهری طبیعی‌تر دارد. افرادی که به دنبال آرایش ابرو به صورت طولانی مدت هستند هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن بهترین گزینه برای آنها محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی سرخاب چگونه صورت می گیرد؟

میکروپیگمنتیشن ابرو چه کاربردی دارد؟

به طورکلی میکروپیگمنتیشن به این معناست که پیگمنت را بین لایه‌های بیرونی و درونی پوست قرار می‌دهند. با انجام این تکنیک شما می‌توانید تمام نواقصی ابروهای خود را به بهترین نحوه و به صورت کاملا طبیعی درمان کنید. میکروپیگمنتیشن یکی از روش‌های هاشور ابروست که باید توسط یک فرد باتجربه صورت بگیرد تا ماندگاری آن بیشتر شود. برای انجام هاشور ابرو به صورت میکروپیگمنتیشن می‌توانید به سالن زیبایی سرخاب- نجمه نخعی مراجعه کرده و با استفاده از کادر مجرب و پیشرفته از خدمات ابرو آن استفاده کنید. 
دوام هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن نسبت به تتو و دیگر روش‌های هاشور ابرو ماندگاری بیشتری دارد به همین دلیل در دسته‌بندی تکنیک‌های آرایش نیم دائم قرار گرفته است؛ علاو برآن این نوع تکنیک نسبت به روش‌های دیگر عوارض کم‌تری برای متقاضیان در پی دارد. توجه داشته باشید از روش میکروپیگمنتیشن معمولا برای آرایش دائم اجزای دیگر صورت مانند خط چشم و خط لب هم استفاده می‌کنند. در این تکنیک از پیگمنت‌هایی با رنگ معدنی، کاملا ملایم و ضد حساسیت و همچنین طبعی استفاده می‌شود.

مراحل انجام میکروپیگمنتیشن ابرو در سالن زیبایی سرخاب- نجمه نخعی

تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو باید توسط افراد آموزش دیده و کاربلد به صورت کاملا بهداشتی صورت بگیرد. زمان انجام این روش حتما باید فرد از دستکش استفاده کند و تمام نکات بهداشتی را در حین انجام این تکنیک باید کاملاً در نظر داشته باشد تا هیچگونه میکروبی به زیر پوست وارد نشود. به طورکلی مراحل میکروپیمنتیشن اگر توسط افراد کاربلد صورت بگیرد، حدود نیم ساعت الی 45 دقیقه زمان می‌برد. در مرحله اول از ابروهای شما عکس گرفته می‌شود تا فرم پیشنهادی را برای شما در نظر بگیرند. توجه داشته باشید فرم ابروهای شما براساس شکل چشم‌ها و فاصله آنها بین دو ابرو تعیین می‌شود؛ علاوه برآن رنگ ابروی شما براساس نوع موهای طبیعی شما انتخاب خواهد شد. قبل از انجام مراحل میکروپیگمنتیشن ابرو، برای شما از کرم بی‌حسی استفاده می‌کنند تا فرایند انجام کار برای شما آسان‌تر طی شود. 
در مرحله بعدی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته دیجیتال میکروپیگمنتیشن رنگدانه‌ها را به لایه بیرونی پوست تزریق می‌کنند. در سالن زیبایی سرخاب این مرحله با پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین پیگمنت‌ها برای مشتری صورت می‌گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که سوزن‌های این دستگاه باید قبل از استفاده کاملا ضدعفونی و تمیز شوند تا هیچگونه میکروبی به زیر پوست نفوذ نکند. در مرحله بعدی حتما باید تقارن بین ابروها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید تا در صورت هرگونه مشکلی آنها را برطرف کنید. در مرحله آخر مشاوران سالن زیبایی سرخاب توصیه‌های مراقبتی را برای شما توضیح می‌دهند.

مدت زمان ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو

به طورکلی هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن بین 6 ماه تا 3 سال برروی پوست ماندگاری دارد، البته به این نکته توجه داشته باشید فرآیند اعمال این نوع تکنیک در ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار است. اگر می‌خواهید ماندگاری این روش بیشتر شود، باید مراقبت‌های پس از درمان را به درستی انجام دهید. از عوامل موثری که برروی ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو تاثیر دارد می‌توان به شرایط آب و هوایی، اجرا فرایند تکنیک، نوع پوست، چربی پوست، نوع رنگدانه‌های مورد استفاده در این روش اشاره کرد. معمولا هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در پوست‌های چرب ماندگاری کم‌تری نسبت به پوست‌های خشک و معمولی دارند.

تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که دارای ابروهای پراکنده، کم پشت و کم رنگ هستند یک انتخاب بسیار درست است؛ زیرا با این روش می‌توانند ظاهر ابروهای خود را به طور کاملا متقارن درست کنند. معمولا ابروهای پرتر و منظم باعث جوانی صورت پوست می‌شود؛ به همین دلیل باید به ظاهر ابروهای خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. از این روش هم بانوان و هم آقایان می‌توانند استفاده کنند. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند صورت خود را بشورند، شنا کنند یا ورزش کنند. افرادی که دچار بیماری‌های آلرژیک مزمن یا بیماری‌های خود ایمنی هستند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

مراقبت های پس از انجام میکروپیگمنتیشن ابرو

بعد از انجام میکروپیگمنتیشن باید ابروهای خود را تمیز و مرطوب نگهدارید تا دچار عفونت نشوند. هرروز باید محل درمان را با صابون‌های ملایم و ضد باکتری را دو الی سه بار بشوئید و سپس با استفاده از مرطوب کننده‌ای که پزشک یا آرایشگر برای شما تجویز می‌کند، روز ی4 الی 5 بار آن را مرطوب کنید. بعد از انجام روش میکروپیگمنتیشن باید از نور مستقیم خورشید و اشعه‌های ماوراء بنفش به دور باشید، به همین دلیل اگر قصد بیرون رفتن داشتید باید حتما از کلاه یا عینک آفتابی استفاده کنید که ابروهای شما را به صورت کامل بپوشاند. 
بعد از ترمیم شدن جای زخم میکروپیگمنتیشن که تقربیا 3 الی 7 روز طول می‌کشد باید از ضد آفتاب استفاده کنید تا رنگ ابروی شما تغییر نکند. بعد از انجام این روش نمی‌توانید تا سه روز از لوازمات آرایشی استفاده کنید و بعد از آن هم باید از لوازمات آرایشی نو برای ابروهای خود استفاده کنید تا هیچگونه میکروبی موارد زخم شما نشود. اگر بیش از حد ورم و تورم داشتید می‌توانید از کمپرس یا پمادهای ضد التهاب با مشورت پزشک خود استفاده کنید.
بهترین سالن برای هاشور ابرو  در سهروردی شمالی

انجام هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی سرخاب

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن باید توسط افراد کاربلد و متحصص صورت بگیرد تا فرد دچار هیچگونه عارضه‌ای نشود. شما با مراجعه کردن به سالن زیبایی سرخاب- نجمه نخعی می‌توانید از تکنیک میکروپیگمنتیشن با دستگاه‌های روز دنیا استفاده کنید. برای مراجعه کردن به سالن می‌توانید به آدرس خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، پلاک 166، طبقه همکف اقدام کنید. در صورت هرگونه مشاوره‌ای در خصوص مراقبت‌های بعد از درمان می‌توانید با شماره‌های 02188179010 یا 09122389010 تماس بگیرید. سالن زیبایی سرخاب در تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی 8 شب پذیرای متقاضیان خود است. برای نمونه‌های کاری می‌توانید به پیچ سالن به آدرس Salonesorkhab مراجعه کنند.