امروزه یکی از پرطرفدارترین لاین‌های سالن زیبایی مربوط به لاین خدمات رنگ مو می‌شود. اکثر بانوان برای ایجاد تنوع در زیبایی موهای خود از خدمات رنگ مو استفاده می‌کنند. هایلایت یکی از خدمات رنگ مو محسوب می‌شود که موهای فرد به صورت تکه‌ای رنگ خواهد شد. معمولا رنگ موها دو الی سه درجه روشن‌تر از موهای فرد است، به همین دلیل رنگ هایلایت ظاهری بسیار طبیعی دارد و هارمونی زیبایی در موهای شما به وجود می‌آورد. رنگ هایلایت مو را معمولا براساس رنگ مو و پوست شما انتخاب می‌کنند، برای مثال اگر رنگ پوست شما سبزه و رنگ موهای شما تیره هستند باید از هایلایت مسی یا کاراملی استفاده کنید. تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

هایلایت مو در سالن زیبایی سرخاب چگونه انجام می شود

خدمات هایلایت مو در سالن زیبایی سرخاب- نجمعه نخعی

هایلایت مو یک روش بسیار زیبا برای تغییر رنگ موهای شما است. روش انجام هایلایت به دو صورت امکان پذیر است که شامل هایلایت مو با کلاه و لایت مو با فویل می‌شود؛ هرکدام از این روش‌ها مشخصات و مزیت‌های منحربه‌فرد خود را دارند. با مراجعه کردن به سالن زیبایی سرخاب می‌توانید موهای خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد هایلایت کنید. علاوه برآن در این سالن زیبایی خدمات هایلایت توسط مربیان با نظارت کامل خانم نجمعه نخعی، بازرس اتحادیه آرایشگران صورت می‌گیرد. 
افرادی که علاقه دارند فقط قسمتی از موهایشان را رنگ کنند، می‌توانند از خدمات هایلایت استفاده کنند. به طورکلی هایلایت کردن مو به این معناست که قسمتی از موهای فرد به صورت برجسته و روشن در تارهای موهای تیره صورت می‌گیرد. در اکثر مواقع برای انجام این تکنیک از پودر دکلره استفاده می‌کنند، زیرا موها باید تا پایه 7 الی 10 درجه روشن شوند تا بتوانید مرحله رنگساژ را انجام دهید. امروزه برای انجام این تکنیک بیشتر از روش فویل استفاده می‌کنند، زیرا در این روش موها به صورت لایه لایه رنگ می‌شوند.

انواع هایلایت مو در سالن زیبایی سرخاب

هایلایت مو انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها مراحل مختلف خود را دارند، اما به طورکلی تکنیک هایلایت در چند دسته قرار می‌گیرند که شامل لو لایت، بالیاژ، هالف لایت، آمبره، سامبره، لایت رنگین کمانی، هایلایت مو روشن، هایلایت مو تیره و هایلایت مو مشکی می‌شوند.
•    لو لایت: در این تکنیک رنگ استفاده شده از پایه موها تیره است، به همین دلیل این تکنیک به مو عمق و کنتراست اضافه می‌کند. به طورمثال افرادی که موهای ظریفی دارند می‌توانند از این تکنیک برای حجم بیشتر موهای خود استفاده کنند.
•    بالیاژ: تکنیک بالیاژ با استفاده از دست انجام می‌شود و تکه‌های مو به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد تا موهای شما حالت طبیعی خود را حفظ کنند. در این روش آرایشگران از هیچگونه فویل یا کلاهی استفاده نمی‌کنند و اجازه می‌دهند مواد رنگ در فضای آزاد خشک شود. 
•    هالف لایت: در این روش موها به دو قسمت تقسیم می‌شوند، که نیمه‌ای از آنها به رنگ روشن و نیمه دیگر به رنگ تیره رنگ می‌شوند. این نمونه تکنیک متقاضیان مخصوص خود را دارند.
•    آمبره: یکی از روش‌های محبوب هایلات مربوط به آمبره می‌شود. در این روش قسمتی از موها که برای روشن شدن انتخاب می‌شوند توسط دکلره در فویل پیچیده می‌شوند و سپس مرحاه رنگساژ را انجام می‌دهند.
•    سامبره: سامبره ترکیبی از تکنیک‌های بالیاژ و آمبره است. قسمت‌هایی که قرار است رنگ روشنی به خود بگیرند در فویل قرار می‌گیرد و بخش‌های دیگر با براش برروی آنها مواد گذاشته می‌شود.
•    لایت رنگین کمانی: هایلایت رنگین کمانی یک تکنیک بسیار پیجیده است که فقط توسط متخصصان لاین مو قابل اجرا است. در این روش بخش‌هایی که دکلره شده‌اند باید در مرحله رنگساژ به چندین قسمت تقسیم می‌شوند و با رنگ‌های فانتزی مرحله لایت را انجام می‌دهند.

بهترین سالن برای هایلایت مو در سهروردی شمالی

روش های مختلف تکنیک هایلایت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تکنیک هایلایت به دو صورت کلاه و فویل قابل اجرا است. امروزه تکنیک هایلایت با فویل در بین خانم‌ها رواج بیشتری نسبت با تکنیک لایت کلاه دارد. برای هایلایت با فویل، آرایشگر فویل‌ها را به شکل مستطیل برش می‌زند و سپس تکه‌هایی که قصد دارد آنها را روشن‌تر کند بعد از رنگ کردن درون فویل قرار می‌دهد. در این روش معمولا موهای سر به 7 قسمت تقسیم بندی می‌شوند که جلوی سر به 3 قسمت و پشت سر را به 4 قسمت دسته بندی می‌کنند و سپس مراحل لایت کردن را آرایشگر شروع می‌کند.
برای انجام هایلایت به روش کلاه، آرایشگر برای ایجاد تکه‌های روشن رشته‌های نازک مو را از روزنه کلاه بیرون می‌آورد و با استفاده از رنگ مورد سلیقه مشتری آنها را رنگ می‌کند. در این روش رنگ مو به صورت نامنظم در بین موها انجام می‌شود و باعث زیبایی و طبیعی نشان دادن موهای شما می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید قبل از انجام این تکنیک موهای شما باید کاملا تمیز باشند.

انجام هایلایت مو در سالن زیبایی سرخاب

برای انجام تکنیک هایلایت به هر روشی می‌توانید به سالن زیبایی سرخاب- نجمعه نخعی مراجعه کنید. سالن زیبایی سرخاب تنها سالن زیبایی در منطقه 7 تهران بوده که دارای درجه ممتازه است. مدیریت این سالن زیبایی توسط نجمه نخعی بازرس اتحادیه آرایشگران نظارت می‌شود. برای مراجعه کردن به این سالن زیبایی می‌توانید از شنبه تا جمعه و از ساعت 9 صبح الی 8 شب اقدام کنید. برای دریافت نوبت از قبل می‌توانید با شماره‌های 02188179010 یا 09122389010 تماس حاصل فرمایید. سالن زیبایی سرخاب در خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، پلاک 166، طبقه همکف قرار دارد. برای دیدن نمونه کارهای این سالن زیبایی می‌توانید به آدرس  saionesorkhab مراجعه کنید. سالن زیبایی سرخاب اولین و تنها سالن زیبایی در کشور ایران است که دارای 8 ایزوی جهانی دارد.