بانک کتاب یکتا مهر

   
  ارسال رایگان کتاب - بانک کتاب  
 
 

بانك كتاب یکتامهر با استعانت از پروردگار و بهره مندی از سرمایه های ارزشمند انسانی با هدف ارتقی اطلاع رسانی در سیستم آموزشی كشور تاسیس گردید.
ین مجموعه با كادری مجرب و متعهد از نیروهی جوان كشور عزیزمان وظیفه اطلاع رسانی و پخش كتب تازه منتشر شده در زمینه كتاب های درسی و كمك درسی با شریط ویژه به تمام نقاط داخل و خارج از كشور را عهده دار می باشد.
هدف از یجاد بانك كتاب یکتا مهر یاری رساندن به مسئولین آموزشی از جمله مدیران و معلمان مدارس، كتابفروشان سراسر كشور و پخش كنندگان عمده كتاب جهت پخش و ارسال به موقع كتاب بوده است.
یكی از گام های بزرگ این مجموعه اهدای تخفیفات و شریط ویژه به تمام مسئولان مدارس و آموزشگاه ها و كلیه كسانی كه به نوعی در ین خدمت رسانی سهمی دارند، می باشد. به این امید كه بدین وسیله پاداشی هر چند ناچیز به كسانی كه در این راه همراه ما هستند،  باعث دلگرمی یشان در ادامه مسیر باشد.


شما می توانید فقط با یک تماس هر کتاب در هر زمینه ای که می خواهید تهیه فرمائید

ارسال رایگان کلیه کتاب ها از تمامی ناشران در تمام زمینه ها

ارسال رایگان کتاب - بانک کتاب
 



نیاز شما چه کتابی است ؟

شرکت یکتامهر کتاب مورد نیاز شما را تهیه و برایتان رایگان ارسال می کند

ارسال رایگان کلیه کتاب ها از تمامی ناشران در تمام زمینه ها

ابتدایی و راهنمایی، دبیرستان، کنکوری، زبان خارجی، فنی مهندسی، دانشگاهی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد )، علمی، کودک و پیش دبستانی، المپیاد، رمان، مشاوره، پزشکی، اشعار، مذهبی، فلسفی و عرفانی، کتاب های هنری،  کتاب های مرجع، کلیه کتاب های پیام نور و ...

تهیه و تحویل کتاب در تمام نقاط تهران

حتی روزهای تعطیل
 

برای خرید آنلاین کتاب روی لینک زیر کلیک کنید
 

 


 
 
 
  Copyright © 2013 Bartarinha. All rights reserved.