EMS جدیدترین و موثرترین روش لاغری در سال 2023 است. این روش برای کاهش وزن، تقویت بدن، سفت کردن و افزایش سطح کلی تناسب اندام، بازدهی بسیار عالی دارد. EMS در ورزش لاغری به معنای تحریک الکتریکی عضلانی است. این تکنیک برای تقویت عضلات بدن و سوزاندن چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، الکترودها روی عضلات قرار گرفته و سیگنال‌های الکتریکی به آن‌ها ارسال می‌شوند که سبب انقباض و تقویت عضلات خواهند شد. EMS به عنوان ورزش لاغری برای تقویت عضلات، بهبود قدرت و افزایش سوزاندن چربی موثر خواهد بود.

بهترین باشگاه ورزشی در اشرفی اصفهانی

کاهش وزن و سوزاندن سریع تر چربی بدن

آیا امسال همان سالی است که از شر وزن ناخواسته‌ای که تحمل می‌کنید، خلاص می‌شوید؟ بله؛ با تمرین در باشگاه ورزشی آسنا، شما سریع‌تر از هر روش معمولی، تناسب اندام و تغییر چربی را مشاهده و احساس خواهید کرد. بدون نیاز به جراحی و عمل‌های زیبایی پرریسک مانند لیپوساکشن، با تمرینات بسیار موثر کاهش وزن EMS لاغر شوید. تنها با 20 دقیقه تمرین تناسب اندام در هفته با تحریک الکتروعضله به سرعت وزن خود را کاهش خواهید داد و بدن خود را همان‌طور که علاقه‌مند هستید، تقویت نمایید. با تمرینات ورزشی که توسط مربی متخصص به انجام می‌رسانید، به عضلات سفت‌تر، بدنی خوش‌فرم، سلولیت کمتر و سلامتی دست می‌یابید.
باشگاه ورزشی آسنا در غرب تهران ویژه بانوان است. در این باشگاه از برنامه کاهش چربی بهره برده می‌شود که براساس مطالعات علمی نتایج چشمگیر داشته است. با این برنامه ماهیچه‌های بدون چربی می‌سازید و متابولیسم خود را تسریع می‌بخشید.

برنامه EMS لاغری

تمرین EMS برای کاهش وزن، بسیار قابل ‌اعتماد هستند؛ زیرا مطالعات علمی متعدد در بیش از دو دهه گذشته، اثربخشی تمرینات تحریک عضلات الکتریکی را برای کاهش وزن نشان داده‌اند. استفاده از جدیدترین و موثرترین روش لاغری EMS، در هر جلسه باشگاه آسنا بیش از 90 درصد از فیبرهای عضلانی شما را فعال می‌کند و عضلات شما را به‌طور موثرتری نسبت به تمرینات معمولی در باشگاه تحت فشار قرار می‌دهد تا سریع‌تر وزن خود را کاهش دهید.
اگر تنها 20 دقیقه در هفته تمرینات EMS را با مربی‌های متخصص ما انجام دهید، می‌توانید انتظار کاهش قابل توجه سایز دور کمر، چاقی شکمی، توده چربی زیر جلدی و درصد چربی بدن را داشته باشید. بافت هم‌بند شما نیز سفت می‌شود، بنابراین EMS می‌تواند به ارائه پوستی صاف‌تر و خوش‌رنگ‌تر و همچنین کاهش سلولیت کمک کند تا لاغرتر به نظر برسید. تعجبی ندارد که مربیان افراد مشهوری مانند لیزو، اشلی گراهام، زک افرون، کریسی تیگن و تام هالند استفاده از EMS را برای کاهش وزن و لاغری توصیه می‌کنند. اولین قدم برای کاهش وزن، ثبت نام در باشگاه ورزشی است.

  • EMS جدیدترین و موثرترین روش لاغری را امتحان کنید.

اگر خواهان کاهش وزن زیاد، اصولی و بدون ضرر برای سلامتی خود هستید، تمرین EMS در باشگاه ورزشی آسنا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تمرین در کنار مربی به شما کمک می‌کند تا به نتایج کاهش چربی مورد نظر خود دست یابید، بدون این‌که مجبور باشید ساعت‌ها از وقت خود برای حضور در باشگاه بگذرانید. تمرین EMS از فیبرهای عضلانی بیشتری نسبت به تمرینات ورزشی سنتی استفاده می‌کند.
تمرین EMS در باشگاه آسنا سرعت متابولیسم شما را افزایش داده، سلولیت را کاهش می‌دهد و در عین حال عضلات شل را تقویت و سفت می‌کند که منجر به کاهش وزن چشمگیر می‌شود. با برنامه کاهش چربی و بسیار کارآمد بسیار سریع‌تر چربی‌ها را از دست خواهید داد.

  • تمرینات بی‌ نتیجه را کنار بگذارید.

زمانی که قصد دارید تا از وزن خود بکاهید، ساعت‌ها ورزش کردن، وزنه‌برداری یا رکاب ‌زدن با دوچرخه ثابت موثرترین روش‌ها به‌ حساب نمی‌آیند. تمرین EMS را با باشگاه ورزشی آسنا امتحان کنید؛ سپس تغییر وزن سریع‌تر از هر روش معمولی تناسب اندام را مشاهده و احساس خواهید کرد. زمانی که می‌توانید از درمان تدریجی و درجه یک ما برای تحریک عضلانی الکتریکی خود لذت ببرید، نیازی به عمل‌های زیبایی مانند لیپوساکشن یا کشیدن پوست نخواهید داشت. تنها در 20 دقیقه تمرین تناسب اندام EMS در هر هفته می‌توانید برنامه کاهش وزن خود را متحول کرده و به عضلاتی قوی‌تر، شکمی سفت‌تر، سلولیت کمتر و وضعیت بدنی بهتر دست یابید.

چگونه برنامه های کاهش وزن EMS آسنا به بهبود سریع سلامت شما کمک کنند؟

اضافه وزن می‌تواند بار منفی زیادی را به سلامتی بدن شما وارد کند. زمانی که تنبلی ‌می‌کنید، رفتن به باشگاه ممکن است مانند یک سفر غیرممکن باشد. با انجام تمرینات کاهش وزن آسنا هرگز نباید نگران باشید. شما با کارشناسان تقویت‌کننده بدن در باشگاه ما که می‌دانند چگونه از خواص چربی سوزی فناوری EMS تنها در 20 دقیقه تمرین در هفته استفاده کنند، فعالیت‌ها را به انجام خواهید رساند. برنامه‌های سلامت آسنا نتایج چشمگیر کاهش وزن را ارائه می‌دهند که به شرح زیر هستند.
•    تنها در 20 دقیقه بیش از 1500 کالری بسوزانید.
•    کاهش دور کمر
•    کاهش سلولیت
•    کاهش چاقی شکمی
•    کاهش توده چربی زیرجلدی
•    کاهش درصد چربی بدن
•    پوست صاف‌تر و خوش‌رنگ‌تر
•    افزایش عزت نفس

ورزش ems در غرب تهران

سخن پایانی

فناوری EMS بیش از دو دهه است که به‌طور موثر به کاهش وزن کمک می‌کند. باشگاه ورزشی آسنا، در جلسات تحریک الکتریکی عضلات به شما کمک می‌کند تا به نتایج کاهش وزنی دست یابید که هرگز نمی‌توانید در یک باشگاه معمولی آن را به دست آورید. EMS جدیدترین و موثرترین روش لاغری در قرن کنونی شناخته می‌شود که تنها با 20 دقیقه انجام آن در هفته، فعالیت چربی‌سوزی را ارائه می‌دهد. باشگاه ورزشی آسنا از 7 صبح تا 22 شب در محیط استاندارد و مربیان متخصص تربیت بدنی آماده خدمت‌رسانی به بانوان ورزشکار تهرانی است. برای آشنایی بیشتر با تمرینات این باشگاه می‌توانید به پیج اینستاگرامی asena.gym سری بزنید. همچنین می‌توانید با شماره   09121195945 جهت هماهنگی تماس گرفته یا به آدرس انتهای اشرفی اصفهانی، خیابان نفت (عزیز الله زارع)، بعد از کوچه هفدهم، پلاک ۴۹/۹ مراجعه کنید.