صورتی از ترکیب رنگ قرمز و سفید درست شده و طیف رنگی متنوعی داره که اسم های مختلفی هم داره که ما توی فارسی اون ها رو به نام های صورتی کمرنگ و پررنگ یا گلبهی و… میشناسیم. صورتی رنگ خیلی جذابی برای اکثر خانم هاست و حتی رنگیه که میشه توی لباس کودکان و نوزادان هم استفاده بشه و این به خاطر حس نشاط و سرزندگیه که در عین حال آرامشی رو تداعی می کنه. هر چی رنگ صورتی به روشنی بره احساس آرامش و ملایمت بیشتری داره و هر چی به تیرگی بره، رنگی پر جنب و جوش و شادتر و پر انرژی ای میشه.

اینجا من براتون از بهترین ترکیب رنگی هایی که می تونید با رنگ صورتی توی لباس هاتون داشته باشید، میگم.

ست لباس صورتی و آبی

آبی یکی از بهترین ترکیباتیه که میتونه با صورتی ایجاد بشه. و تمامی طیف آبی و صورتی رو اگه در کنار هم ست کنید، باز هم ترکیب قشنگی به و جود میاد. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشه احساس لطیف تری رو ایجاد می کنه. ولی اگه جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیاید و پر انرژی باشید، بهتره از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

ست لباس صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری هم جزء ترکیباتیه که به چشم همه زیبا میاد. حتما تا الان از این ترکیب استفاده کردین و ازش لذت بردید. خاکستری چون رنگ خنثی هست، صورتی یکی از بهترین گزینه هاییه که می تونه با اون ترکیب بشه و به خاکستری انرژی و شادابی بده. این ترکیب با این که صورتی دارای احساس شادی هست در کتار خاکستری به تعادل رسیده و ست مناسبیه برای هر مجلس.

ترکیب صورتی و سبز

به علت این که هر دو رنگ صورتی و سبز رنگ های شاد و پر انرژی هستند، ترکیب و ست این دو رنگ با هم نیز ترکیب شادی رو به وجود میاره. هر چی رنگ سبز به رنگ زرد که در ترکیب رنگ سبز وجود داره، نزدیک تر باشه و هر چی صورتی پر رنگ تر باشه، ترکیب این ها با هم ترکیب شاد و جوون تری ایجاد میکنه. توضیح در رابطه با رنگ ها رو می تونید در مطلب رنگ هایی که در ترکیب لباس به ما کمک می کند مطالعه بفرمایید.

ترکیب رنگ صورتی و سفید

این ترکیب هم اگه صورتی کم رنگ باشه ترکیب ملایم و خانومانه ای رو به وجود میاره. این ترکیب می تونه سفید مطلق و صورتی پر رنگ باشه و یا رنگ کرم ملایم و گلبهی. در هر صورت این ترکیبات ست جذابی رو ایجاد می کنند.

ست لباس صورتی و مشکی

رنگ مشکی میتونه زمینه ی خیلی مناسبی باشه برای این که صورتی دقیقا همونجوری که هست به چشم بیاد و جلوه ی بیشتری بکنه. این به خاطر خاصیت رنگ مشکیه و مهم نیست که صورتی پر رنگ یا کمرنگ باشه، اگه در زمینه ی مشکی قرار بگیره خودش رو خیلی خوب نشون میده.

استفاده از رنگ صورتی سن خاصی نداره و انقدر تنوع ترکیبات داره که شما میتونید با استفاده از هر کدوم که بالا توضیح دادم، ستی رو برای خودتون بر اساس سن و مجلس مورد نظر انتخاب کنید و از انرژی صورتی لذت ببرید.