همونطور که میدونید، یکی از شایع ترین مشکلاتی که خانوم ها به خصوص خانوم های میان سال دارند، پاهای پرانتزیه که ممکنه شدت و ضعف داشته باشه. این مساله شاید باعث بشه اعتماد به نفس ظاهریتون کم بشه و یا دیگه علاقه ای به وقت گذاشتن برای ست کردن لباس هاتون نداشته باشید. ولی اینجا چند ترفند قابل استفاده رو که میتونید به کار ببرید و این مشکل رو بپوشونید، براتون می گم که میتونید با استفاده از اونا خیلی به روز و شیک به نظر بیاید و کسی متوجه این مساله پا های پرانتزی نشه.

همونطور که در عکس مشخصه، ما باید کاری بکنیم که این فاصله ها دیده نشه. پس باید دقت کنید که اگه بین مچ پاهاتون هم فاصله هست، باید از لباس های بلند استفاده کنید که حتی روی مچ پاها رو هم بپوشونه.

برای پوشاندن پاهای پرانتزی دامن بپوشید

دامن بلند برای شما بهترین راه برای پوشوندن پاهاتونه. این دامن ها هر چی لَخت تر و پر چین تر باشند بهتره. البته باز به شدت و ضعف پرانتزی بودن پاها بستگی داره. ولی دامن همیشه جوابگوی این مساله هست. اگه بدن لاغری دارید میتونید از دامن های پر چین استفاده کنید. ولی اگر خیلی لاغر نیستید از دامن های چین دار لَخت یا پلیسه استفاده کنید. این هم باعث میشه پاهاتون مشخص نباشه و هم لاغر تر و کشیده تر به نظر برسید.ولی همیشه به قد دامن توجه کنید. حتما قد این دامن ها باید به مچ های پاهاتون برسه.

شلوار گشاد بپوشید

شلوار گشاد از این نظر که به پاها نمی چسبه خیلی مناسبه این انداه. هر چی پارچه این شلوار لخت تر باشه بهتره چون فم اندام رو به خودش نمیگیره و باعث نمیشه که پاها دیده بشه.دقت کنید که شلوار گشاد باید از بالا و از قسمت این گشاد باشه چون مهم ترین قسمت برامون زانو  و باید از قبل این که پاها فاصله دار میشه ، گشادیه شلوار اون رو بپوشونه.دقت کنید که شلوار پچه گشاد کمکی به این اندام نمیکنه چون اون از زانو گشاد میشه ولی بالاش تنگ تره.

شلوار سندبادی

این مدل شلوار هم خیلی به این اندام کمک میکنه. اگه اندام خیلی چاقی ندارید میتونید از این شلوارها استفاده کنید که خیلی راخت هم هستند و میتونید با این شلوار ها ست های لباس خاص ی رو ترکیب کنی که خیلی شیک هم هست.این مدل شلوار ها اعلب با ارچه های طرح دار هستند. بهتره که از پارچه ی طرح دار استفاده نشه که توجه رئ به خودش جلب بکنه ولی اگر هم طرح دار بود پارچه ها ، به خاطر پوششدهی ه مناسب این لباس ها ، بازهم پاهیپرانتزی مشخص نمی شود.

دامن شلواری مناسب برای پاهای پرانتزی

دامن شلواری هم لباس هاییه که هم خیلی مدل های خاص میتونید پیدا کنید و هم کاراییه مناسب برای این اندام رو داره.این لباس ها گشاد هستند و اگه بلند باشند میتونید با خیال راحت بپوشید و نگران دیده شدن پاهاتون نباشید.