یکی از مهم ترین عناصر فضای دکور منزل قالی و فرش آن است. امروزه با تغییر  ساده تر شدن و بدون تزئین شدن دکوراسیون، طبعا طرح قالی و فرش نیز دستخوش تغییر و تحول شده است. در این میان با تنوع رنگ و مدل و بافت می توانید از میان قالی های بسیار زیبا، بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است تصمیم بگیرید می خواهید فضای خانه را چگونه طراحی کنید، کلاسیک و ساده یا مدرن و فانتزی؟

یادتان باشد زیبایی در ترکیب بندی مناسب و متناسب است. کافی است مبلمان مناسبی را انتخاب کنید و متناسب با آن فرش یا قالی با رنگ و بافتی مناسب خریداری کنید. با انتخاب رنگ دیوار، کاغذ دیواری یا بلکا، یا برچسبی زیبا فضای اتاق را دگرگون کنید. با انتخاب پرده هایی زیبا، نهار خوری، و تک تک عناصری که قرار است در منزل شما باشد، می توانید معجزه بیا فرینید.

مدل های جدید و به روز قالی های امروزی، اگر قالی و فرش های قدیمی تان دلتان را زده است، بسیار  کاربردی، جدید و مناسب هر فضا و اتاق را می توانید برای این تغییر انتخاب کنید و رنگ و روی تازه ای به فضای داخلی تان بدهید. مدل ها یکی زیباتر از دیگری، به طوری که با تناسب به مبلمان داخل اتاق می توانید بهترین را انتخاب کنید. خانم های خوش سلیقه! زیبایی منزل تان، صمیمی شدن فضای خانه، و رنگهای چشم نواز را با انتخاب مناسب یک قالی ایجاد کنید و لذت ببرید.

تنوع رنگ و مدل قالی های مدرن می تواند زیبائی منزل تان را بیشتر کند

سالن منزل را با یک قالی جدید و زیبا تغییر دهید

قالی زرد و قرمز چهارخانه، مدلی زیبا و کاربردی

قالی قرمز با بافت ویژه و فانتزی

اگر در فکر خرید قالی های با طرح های جدید هستید، مدل های متنوعی را می توانید ببینید.

قالی با تم خاکستری، ساده و شیک

قالی طرح فانتزی و کاربردی قرمز رنگ، زیبا و گرم

زیبایی فوق العاده ی چرم و یک قالی مدرن در این قالی متفاوت و شیک

قالی متفاوت و جالبی برای ایجاد فضایی مدرن