رنگ پودرهای مورد استفاده در کاشت ناخن پودری و تفاوت های روش استفاده از قالب و قلم را در این مطلب بررسی می کنیم.پودرهای عمومی که برای کاشت استفاده می شود سه رنگ می باشد.

  • سفید شفاف
  • صورتی روشن
  • صورتی

پودر سفید شفاف در اغلب موارد برای کاشت های کریستالی استفاده می شود و کاملا شفاف و بی رنگ است.در اکثر مواقع از پودر صورتی کمرنگ برای کاشت استفاده می شود که طبیعی تر و همرنگ ناخن می باشد. معمولا پودر صورتی را با سفید شفاف میکس می کنند و بجای صورتی کمرنگ استفاده می نمایند در مواردی که پودر صورتی کمرنگ در بازار کمیاب می شود معمولا از این روش استفاده می کنیم.طور کلی کاشت با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت پودری می باشند که هر یک مزیت ها و نکات منفی مخصوص به خود را دارند که در ادامه توضیح می دهیم.

نکات مثبت کاشت قلم

بطور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم می باشد زیرا که شما می توانید انواع ناخن ها به راحتی کاشت کنید و مشکلات ناخن را بر طرف نمایید همچنین محکم تر و مقاوم تر از کاشت قالب است و به احتمال کمتری هوا می گیرد و شما به راحتی می توانید حالت مورد نظر خود را به آن بدهید.

نکات منفی کاشت قلم

زمان برتر است. سوهان کشی دقیق و حرفه ای جهت یکسان بودن  10 انگشت نیاز دارد.

نکات مثبت کاشت قالب

زمان کمتری نیاز دارد. سوهان کشی ندارد. نظم بسیار خوبی بین کاشت10 انگشت هست

نکات منفی کاشت قالب

فقط می توان بر روی انگشت های استاندارد کار کرد. کلف تر از کاشت قلم می باشد. احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد. مواد بیشتری ضایع می شود

به طور کلی کاشت قلم را برای کار ناخن مناسب تر است.

حتما به کرارت به گوشتان خورده است که کوتاه کردن موها، سبب افزایش رشد آنها می شود! ا ما تا چه اندازه این حرف می تواند درست باشد در این بخش می خواهیم به تجزیه و تحلیل این سوال بپردازیم و آنرا بهتر و بیشتر توضیح دهیم چگونه می شود کوتاه کردن مو باعث سریع رشد کردن آن شود باید بگویم که این مطلب اصلا درست نیست اکنون علتش را برایتان توضیح می دهیم

از نظر بیولوژیکی، چطور چنین مطلبی می تواند واقعیت داشته باشد و اینکه در اصل، این تفکر نادرست، از ابتدا چگونه شکل گرفت ؟ آیا واقعا باور دارید که تعداد زیادی سنسور در موها وجود دارند که به محض کوتاه کردن، این پیام را به ریشه رسانده و موها را با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه دهند؟

خیر !

پس چرا افراد این ادعا را باور دارند؟

زمانی که موهای بدن را اصلاح می کنید (منظور ما وکس نیست).چند روز بعد موها دوباره سر از پوست بیرون می آورند. در اصل، هنگامی که موهای بدن را اصلاح می کنید، موها نه از ریشه، بلکه فقط از سطح پوست برداشته می شوند و موهای زیر پوست، همچنان سر جای خود و در فولیکول های مو، محکم قرار دارند. همین امر در مورد موهای سر هم صادق اسست.

اما چرا اینگونه به نظر می رسد که رشد موهای سر با کوتاه کردن، بیشتر شده است؟

در واقع موهایی که زیر پوست در حال رشد هستند، از پوست خارج شده و به رشد خود ادامه می دهند، تا آنجایی که حتی در پوست های بدون مو، حتی جزئی ترین رشد موها هم به چشم می آید و شما تصور می کنید که رشد بیشتری داشته اند.بنابراین وقتی موهای بلند سر را کوتاه می کنید، فقط یک یا دو اینچ از آنها را کوتاه کرده اید، در حالی که موها با همان سرعت طبیعی، به رشد خود ادامه می دهند.