بسیاری از افراد به ویژه جوانان همیشه در تکاپوی جذاب و خوشتیپ بودن هستند.اگر به دنبال راههایی هستید که به سرعت جذاب و خوشتیپ شوید،باید نکاتی را یاد بگیرید و حتما این نکات مهم را یاد بگیرید:

1-اگر رنگ مانیکور ناخن هایتان را با رنگ لباس هایتان هماهنگ نکنید و متضاد رنگ لباس هایتان انتخاب کنید مطمئنا جذاب تر خواهید شد.

2-اگر صورت شما دارای آکنه و جوش می باشد جذابیت شما را از بین می برد،بنابراین باید به کمک یک ماسک زرد رنگ یا سایه های زردرنگ ابتدا روی جوش های خود از این رنگ بمالید سپس کرم پودر بزنید تا جوش هایتان کاملا محو شود و جذابیت خود را حفظ کنید.

3-برای مهمانی ها و مراسم های شبانه از آرایش چشم دودی استفاده کنید و بالا و پایین پلک هایتان را سایه ی دودی بزنید و مژه هایتان را با ریمل مشکی برس بکشید.این آرایش چشم جذابتان می کند د.

4-برای رژگونه زدن برس رژگونه ی خود را به حالت کروی در جهت خط موی پیشانی از روی گونه ها به سمت انتهای چشم ها بکشید.این مدل رژگونه زدن شمارا جذاب تر می کند.

5-استفاده از سایه های براق کننده روی رژگونه و برق لب ها روی رژلب و همچنین استفاده از براق کننده های پودری روی پیشانی،صورت شمارا بسیار جذاب می کند

6-موهایتان را با یکی از جدیدترین کوتاهی های سال هم مدل کنید تا جذابیت صورتتان تکمیل تر شود.

7-مقداری روشن کننده مایع را روی پوست خود اسپری کنید تا بدنی جذاب داشته باشید

8-مقداری از عطر خود را به کف دست خود بزنید تا زمانی که به دیگران دست میدهید آنها از بوی خوش دستانتان لذت ببرند.