محصولات تالگو با ارزش ترین مواد استخراج شده از گنجینه های دریایی، عصاره های بی نظیر مواد معدنی و عناصر کمیاب برای احیای واکنش های بیولوژیکی پوست است که باعث افزایش اکسیژن رسانی، تغدیه سلولی و دفع سموم سلولی در پوست می شود .

عصاره های معدنی موجود در جلبک ها،  به همراه سایر عناصر شگفت انگیز و کمیاب دریا باعث آبرسانی و باز سازی پوست می شود زیرا محصولاتی که ماده اولیه آنها با انواع جلبک ها و گیاهان دریایی باشد باعث تاثیر گذاری بالا و طولانی مدت  در پوست می شود.

 

 عصاره های گرفته شده از سرچشمه های زندگی بخش دریا،  میل ترکیبی بسیار خوبی با پوست انسان دارد و پوستی که بطور مداوم با مواد معدنی دریایی تغذیه میشود در برابر گذشت زمان پایدارتر است و همیشه زیبا، جوان، باطراوت و شاداب می ماند.

تالگو بیش از 50 سال در امر زیبایی پوست فعالیت دارد و کارخانه تولید محصولات  تالگو ( THALGO ) در راکبرن فرانسه قرار دارد  و در این زمینه گروهی از متخصصان و پزشکان معتبر، در حال فعالیت و تحقیقات درباره انواع محصولات آرایشی و دارویی  می باشند که نتیجه تحقیقات این  متخصصین باعث کشف بسیاری از خواص بی نظیر جلبک های دریایی جهت درمان، زیبایی و رفع پیری پوست آقایان و خانمها شده است که اثرات محسوس و قابل رویت آن با اولین جلسه درمانی کاملا مشهود می باشد

تالگو ،‌ بهترین و کاملترین روش های درمانی را  برای تمام افراد ارائه داده است و موفق به اخذ جایزه هایی برای تولید بهترین محصولات ضد پیری و لیفتینگ شده است  .

نکته قابل توجه این است که کلیه محصولات تالگو با فرمولاسیون‌جدید  فاقد پارابن ( اجزای حیوانی به جز موم زنبور عسل )،  رنگ های مصنویی ، سیلیکون ، اجزای GM و روغن های معدنی است .

مزایای استفاده از محصولات تالگو :

1- مناسب انواع  پوست است

2- مکمل همه محصولات است

3- مکمل همه درمانهای پوستی است

4- تاثیر مداوم ‌و ۲۴ ساعته دارد

5- مناسب همه افراد بدون محدودیت سنی است

6- مناسب همه فصول می باشد.