تکنولوژی RF با عبور امواج رادیویی از بافت های بدن موجب نوسان مولکول ها با فرکانس بالا (چند میلیون  در ثانیه)  و چرخش مولکول های دو قطبی در بافت می گردد. این کار موجب اعمال یک تحریک مکانیکی میکرونی  (سلولی – مولکولی ) به فیبر های تکنولوژی کلاژن و الاستین موجود و تحریک و انقباض آنها و در ادامه روند درمان موجب برگشت استحکام و انعطاف پذیری آنها میشود  . این کار ضمن اعمال تحریک حرارتی به فیبرهای کلاژن و الاستین موجود و تحریک شروع یک فاز التهابی ، منجر به تحریک فرایند تولید کلاژن تازه و ایجاد ساختار پایه جدید برای پوست ظرف حداکثر 6 ماه می گردد. همراه شدن اثرات فوق با اثرات فیزیولوژیک حرارت به عنوان ترموتراپی نظیر افزایش گردش خون مویرگی ، نتایج درمانی  آن را ارتقا می بخشد .

 

ین تکنولوژی نوین با استفاده از انرژی رادیو فرکوئنسی با درد قابل تحمل گرمای بسیار مناسبی در پوست ایجاد   می کند و بلافاصله شروع به صاف کردن و سفت کردن پوست می کند، حتی فقط پس از یک بار درمان سفتی پوست قابل مشاهده است . از نظر پزشکی ثابت شده که در انواع پوستها کلاژن ها را باسازی می کند و باعث سفتی و قوام پوست می شود و تمام بافت پوست را بهبود می بخشد. RF با تکنیک جدید و بالای خود بافت های سطحی و عمیق را همزمان تحت تاثیر قرار داده و باعث انقباض آن می شود . سر انجام نتیجه درمانی مطمئن تر با تاثیرات قابل مشاهده فوری پس از اولین درمان است. RF از هیچ  اشعه ای استفاده نمی کند و روش درمان فقط شامل گرم کردن  بافت زیر پوست میشود. کلاژن ها را بازآرایی می کند و بلافاصله با اولین جلسه درمان با نتایج قابل توجهی بافت پوست را سفت و محکم می کند و بهبود می بخشد.

 تکنولوژی RF، صورت، گردن، بازو ها و شکم را به آرامی و به طور موثر درمان می کند و راه حل مناسبی برای درمان سلولیت است و حتی ناحیه باسن را سفت می کند. با ایجاد گرمای مناسب و با استفاده از انرژی متمرکز، درمان بدون درد RF همراه با صاف و سفت کردن فوری پوست آغاز می شود و پس از اولین درمان پوستی سفت تر قابل مشاهده است . از نظر پزشکی ثابت شده است که درمان RF در انواع  پوستها کلاژنها را بازسازی و سفت می کند. درمان RF  گزینه مناسب تری نسبت به جراحی است تا پوستتان را از علائم  پیری رها کنید.