چری آریزو 5 در پیست آزادی تهران مورد آزمایش فنی قرار گرفت. این خودرو مدل توربو شده آریزو 5 تنفس طبیعی است. اکنون آریزو 5 یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ را دارد که توانایی تولید 144 اسب بخار در دور 6150 را داراست و همچنین میزان گشتاور آن هم در 3800 دور بر دقیقه به مرز 210 نیوتن متر می باشد. این اعداد و ارقام این خودرو را به یکی از  قوی ترین خودروهای زیر صد میلیون تومان بازار ایران تبدیل کرده است.

در بخش امکانات می‌توان به 5 ستاره ایمنی از سازمان NCAP چین، ایربگ‌های ایمنی ساخته شده در کشور سوئد که در قسمت‌های مختلف کابین بکار گرفته شده‌اند، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل باد تایرها، دوربین و سیستم‌های کمک پارک، سیستم کمک حرکت در سربالایی (HHC) و در آخر هم به سیستم‌های ABS ، EBA، سیستم ضد لغزش TCS و سیستم پایداری الکترونیکی ESP اشاره کرد.

در آزمایش رانندگی شتاب خودرو به صورت محسوسی بهبود یافته است، به لطف توربو خودرو خصوصا در شتاب ثانویه رقیبی قدرتمند در سگمنت قیمتی خود و حتی بالاتر است. موتور توربو بی صدا و نرم کار می کند و سرنشینان در این مورد هیچ کمبودی را احساس نمی کنند. گیربکس این خودرو از نوع CVT است که سبب شده اندکی مکث در حرکت اولیه داشته باشد.

آریزو 5 توربو با قیمت 81.700.000 و با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر توسط مدیران خودرو در بازار عرضه خواهد شد و با توجه به امکانات ، طراحی زیبا و موتور توربوشارژ گزینه خوبی به عنوان یک سدان خانوادگی شهری است.