مربیان موفق نه تنها عمیقاً خودجوش و ذاتاً پرشور هستند، بلکه همین اشتیاق را در روابطشان پرورش می‌دهند. مربی باید بتواند فن بیان و توضیح حرکات و توانایی اجرای تمرینات را داشته باشد. یک مربی باید در آموزش دادن صبر و تحمل بالایی داشته باشد. یک مربی اجازه نمی دهد مشتری اش تسلیم و ناامید شود و در رساندن او به موفقیت از خود مشتری سمج تر خواهد بود. مربی باید به علم تمرین و تغذیه آگاهی داشته باشد و با تمرینات و رژیم های خطرناک به ورزشکار آسیب نزند. مربی باید امنیت و سلامت مشتری خود را همیشه در نظر بگیرد.  یک مربی برجسته همیشه خوش قول و منظم است و برنامه تمرین شاگرد خود را پیگیری می کند و به نتایجی که به ورزشکار قول می دهد عمل می کند. مربی باید رازدار مشتری خود باشد و به نگرانی های افراد احترام بگذارد. او باید قابل اعتماد باشد. مربی برتر باید همیشه به دنبال آموزش همیشگی و طولانی باشد و مدارک معتبر آموزشی را اخذ نماید. یک مربی حرفه ای کسی است که بتواند تمام مشتری های خود را به نتیجه ای که می خواهند برساند و بین آنها تفاوت و تمایزی قائل نشود. از مشخصات مربیان بزرگ، اعتمادبه‌نفس، جسارت و احترام است. آنها به‌صورت حساب‌شده‌ای خطرپذیرند. نوآورند و به تصمیم خود اطمینان کامل دارند.

بزرگترین برتری این متد به دلیل بکارگیری ھمزمان تمامی گروه ھای عضلانی توسط این دستگاه موجب این میشود که هر جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای معادل با 3 جلسه تمرین عادی بدنسازی باشد. بر خلاف متد ها و تجهیزات دیگر، شما ۲۰ دقیقه تمرین در هفته با این دستگاه می توانید تغییرات شگفتی در سلامتی و زیبایی ظاهر خود به وجود بیاورید. از جمله:

-     درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ھا

-     از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی

-     درمان آسیب دیدگی و کاهش درد

-    ۲۰ دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی

-         کاهش وزن با چربی سوزی

-      تقویت و افزایش حجم عضلات

-     از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن

-    زیبا سازی و فرم دهی به بدن

 با تنظیم دستگاه میها بادی تک روی برنامه چربی سوزی ، شما همزمان با چربی سوزی، عضله سازی هم می کنید بدین صورت که با کاهش وزن و سایز، پوست شما شل نمی شود. در این میان سلولیت ها از بین رفته و بدن شما فرم می گیرد.

 تنها 20 دقیقه در هر جلسه کافی ست، تا شاهد سرعت نتایج تمرینات خود باشید. نتایجی که قبلا باید برای رسیدن به آنها ساعت های طولانی را در باشگاه ورزشی می گذراندید، ولی اکنون با  ( ای ام اس ) این نتایج را تنها پس از چند هفته می بینید و احساس می کنید.

نگران انجام صحیح حرکات و چگونگی تمرین نباشید. در کل زمان تمرین مربی خصوصی به صورت رایگان در کنار شما خواهد بود و بسته به اهداف و نیاز شما, برنامه تمرینی و غذایی مناست را به شما ارایه می دهد.