زیبائی و جوان بودن یکی از آرزوهای همه انسانها است. استفاده از ژل و مواد از رزشهایی  است که کاربرد آن برای پزشک آسان بوده و بیماران نیز این شیوه را راحت تر می پذیرند زیرا نیازی به جراحی و بستری شدن در بیمارستان ندارند. درد و عوارض آن نیز کمتر خواهد بود . برخلاف تصورعامه کیفیت زل ها صرفا به میزان ماندگاری انهاارتباطی ندارد چرا که نوع پلی اکریل امید یا  ژل پازها در واقع همان نوعی است کهتا کنون بیشترین عارضخه را ایجاد نموده است وگاها دایم است اما بعد از گذشت چند سال عوارضی چون تشکیل گرانول (گلوله شدن)ویا جابجایی دارداین نوع  برخی در کشور های بلوک شرق به صورت ویالهای 20 تا 500 سی سی توزیع شده است و ارزان ترین ژل موجود می باشد.

 برخی از ژلها در کشور های غرب در ویالهای نیم سی سی و یک سی سی یک بار مصرف توزیع شده است که گران تر می باشند. یکی از مهمترین و بی خطرترین این ها هیالورونیک اسید است که گرچه عمری حدود 6 تا 18 ماه دارد اما قابل جذب و سازگار با بدن است

با استفاده از ژل و ترزیق آنها می توان حجم لبها و گونه ها وچانه و....را افزایش داده یا شکل صورت را تغییر داد

همچنین از تزریق ژل برای پر کردن چین و چروکهای صورت از جمله خط افتادگی گوشه لب و گودی زیر چشم ولاغری دستها که در ان عروق نمایان است استفاده کرد.

 


در بیمار بالا حدود 2 سی سی از ژل برای هر طرف گونه ها تزریق شده است.

نحوه تزریق ژل
تزریق ژل تحت بیحسی موضعی در مطب انجام می شود.
فرم دادن لب با ترزیق ژل

مراقبت بعد از تزریق ژل
بعد از تزریق 24 ساعت از کمپرس سرد استفاده نمائید
سه روز از آنتی بیوتیک و مسکن استفاده استفاده نمائید