با موهای خشک و چین دار خود مشکل پیدا کرده اید؟ از شامپو و نرم کننده های مختلفی برای درمان آنها استفاده کرده اید اما شکست خورده اید؟ جای نگرانی نیست، ما بهترین راه حل را برایتان درنظر گرفته ایم تا آن را امتحان کنید.
موهای بد مشکل رایجی است که هر دختری از آن می نالد. ثابت شده است که عدم تغذیه و قدرت در ریشه های مو علت نخست منجر شدن به موهای درهم و رام نشدنی است. استفاده از ماسک مو و نرم کننده های مطبوع می تواند به صافی و درمان موفقیت آمیز موهایتان کمک کند. برای بهترین نتیجه، همیشه سعی کنید به جای درمان با محصولات شیمیایی به سمت ترکیبات طبیعی بروید.

 

سس مایونز به عنوان راه حلی برای درمان موهایتان
فکر کردن درمورد سس مایونز دهانتان را آب میاندازد؟ مواد تشکیل دهنده مورد علاقه ما در ساندویچ و پیتزا می تواند برجسته ترین مورد در فرآیند درمان مو نیز باشد. اینجا ما به شما یک نمای کلی در مورد مزایای استفاده از سس مایونز در اینکه در عرض چند روز موهایتان صاف، نرم ، براق و درخشان به نظر برسد ارایه می کنیم. فقط آن را دو بار در هر هفته امتحان کنید قطعا عاشق تماشای موهای ترمیم شده و کاملا مرطوب تان خواهید شد.
سس مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شوند، بلکه گیرها و وزهای آن را نیز به طور کامل از بین برده و به فرهای آن درخشش می بخشند.
پروتئین سرشار آن ریشه های مو را تقویت کرده و مانع شکنندگی آسان آن می شود. علاوه براین ماساژ قوی با سس مایونز و تخم مرغ، رشد جدیدی را به فولیکول های مو می بخشد، و باعث می شود که موهایتان پرتر و جذاب به نظر برسند.
ماسک سس مایونز برای هر نوع مویی مناسب است و می توان بدون هیچ استرسی بطور منظم از آن استفاده کرد. همچنین برای آسیب فصلی و زمختی مو می تواند یک راه حل شگفت انگیز باشد.
صرف هزینه در سالن های زیبایی را فراموش کنید و برای بازگرداندن سلامت و رشد موی خود به یک روش کارآمد، بر روی ماسک سس مایونز سرمایه گذاری کنید. این تنها یک نصیحت دوستانه مالی نیست بلکه بدون هیچگونه عوارض جانبی به طور شگفت انگیزی کارآمد می باشد.

چگونگی استفاده از مایونز برای موها
همانگونه که درباره مزایای سس مایونز در درمان مو را یاد می گیرید ، قطعا باید مشتاقانه در انتظار دانستن چگونگی استفاده درست از آن باشید. پس با ما باشید...
مقداری سس مایونز با کیفیت از بازار و یا فروشگاه مواد غذایی محلی تان خریداری کنید. نیازی به نگرانی درمورد مقدار چربی آن نیست زیرا قرار است از آن فقط برای موهایتان استفاده کنید نه بدنتان. موهایتان را با کمی آب ولرم نمناک کنید. مطمئن شوید که موهایتان را در آب غوطه ور نسازید و یا به طور کامل نشویید. حالا با توجه به اندازه و طول موهایتان مقداری از سس مایونز را برداشته و با دست خود در میان موهایتان مالش دهید. یک کیسه پلاستیکی و یا کلاه دوش را بر روی سر خود قرار دهید تا برای مدتی گرما را حفظ کنید. به مدت 15-20 دقیقه آنرا نگه داشته و سپس با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.
درمان مو با سس مایونز بسیار آسان و سرشار از مزایای متعدد می باشد. شما حتی می توانید مواد تشکیل دهنده دیگر به سس مایونز مانند روغن بادام، تخم مرغ، روغن زیتون، سرکه و غیره اضافه کنید تا تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.