تاثیر آب بر زیبایی پوست
ممکن است این نکته تکراری باشد، اما نوشیدن آب کافی و آب رسانی به پوست بسیار مهم و مفید است. طبق نظر دانشمندان نوشیدن 8 لیوان آب برای هر فرد الزامی است. این کار موجب بالا رفتن قابلیت ارتجاعی و ذخیره رطوبت در پوست می شود.
زیبایی پوست با شستن صورت
بله درست است که شستن مکرر صورت، موجب باز ماندن منافذ پوستی و شادابی پوست می شود. ولی یکی از شایع ترین اشتباهاتی که مرتکب می شوم، خوابیدن با آرایش است. آرایش،منافذ پوست را مسدود می کند.
پس همیشه قبل ازخواب صورت خود را بشویید


اثر مثبت محصولات طبیعی بر زیبایی پوست
محصولات مصنوعی بر پوست عوارض جانبی دارند و بسیار مضر هستند. اگر از محصولات مصنوعی استفاده می کنید، بهتر است آن ها را با محصولات طبیعی عوض کنید.
خواب کافی و تاثیر آن در زیبایی پوست
خوابیدن برای بدن بسیار مفید و حیاتی است. معمولا خوابیدن به بازسازی و ترمیم سلول های مرده کمک می کند. فعالیت های بسیاری از سلول ها به هنگام خواب تشدید می شود. کمبود خواب برای پوست بسیار مضر است. 8 ساعت خوابیدن برای هر فرد الزامی است.
سیگارباعث از بین بردن زیبایی پوست می شود
سیگار کشیدن بسیار بد است و باعث تغییر رنگ پوست، ناخن ها و دندان ها می شود. هم چنین می توان به ایجاد چین و چروک ناشی از سیگار کشیدن و سرطان اشاره کرد. برای ترک سیگار بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.
حمام بخار باعث زیبایی پوست می شود
حمام کردن در بخار زیاد برای پوست بسیار مهم و ضروری است. حمام کردن فقط آرام بخش نیست، بلکه موجب رهایی دردهای ماهیچه و احساس خواب می شود. برای داشتن پوستی زیبا می توانید از حمام نمک استفاده کنید که نه تنها موجب کاهش التهاب های پوستی می شود، بلکه سموم پوست را هم آزاد می کند.
زیبایی پوست دست و گردن 
صورت بخش مهمی از شما است، اما دست ها و گردنتان را فراموش نکنید. اگر به آن ها بی توجهی کنید، بافت هایشان زود پیر می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. در نتیجه با استفاده از پاک کننده و مرطوب کننده های ویژه از دست ها و گردنتان محافظت کنید.
ورزش و زیبایی پوست
ورزش کردن به صورت منظم بسیار مفید و ارزشمند است. شما می توانید با ورزش کردن به پوست تان یک فرصت مجدد بدهید تا با عرق کردن از شر مواد زائد رها شود. عرق کردن موجب باز شدن منافذ پوستی و تنفس بیش تر آن ها می شود. قبل از خشک شدن عرق هم بلافاصله حمام کنید.
زیبایی پوست با داشتن رژیم غذایی سالم 
از بین نکاتی که گفته شد، این نکته از همه مهم تر است. منظور از داشتن رژیمی سالم و مناسب، استفاده زیاد از میوه ها و سبزیجات است.
زیبایی پوست بدون استرس
استرس یکی از عوامل اصلی پیری زودرس است. همان طور که می دانید، هنگامی که یک فرد استرس دارد، می توان علائم تغییر حالت در صورتش را دید و متوجه شکل گرفتن پوست صورت وی شد.