بوتاکس نوعی روش احیا و بازسازی مو میباشد که باعث جان بخشیدن به موهای ضعیفی میشود که غالبا در اثر محصولات شیمیایی رنگ و بی رنگ کننده و همینطور براشینگ و اتو کردن های متوالی آسیب دیده اند. علاوه بر آن باعث برطرف شدن وزی مو میشود و تا حدود ١٠ الی ٣٠درصد منجر به صافی و لخت شدن موها میگردد.


بوتاکس با ترمیم سریع ساقه ی مو از طریق آب رسانی عمیق، خشکی و بی حالتی موها را به سرعت برطرف کرده باعث سلامت طبیعی و درخشندگی موها میشود.
اولاپلکس چیست؟
اولاپلکس فرمول شگفت انگیزی برای مو است که باعث میشود مو با کمترین آسیب دیدگی به روشن ترین رنگ برسد.
از طرف دیگر، اولاپلکس آسیب دیدگی های ناشی از براشینگ، اتوی مو، دکلره و رنگ را برطرف کرده و علاوه بر آن باعث درخشش موهایتان نیز میشود. علاوه بر آن اولاپلکس به تنهایی به عنوان احیا کننده و نوعی تراپی بویژه برای موهای کشسان بکار میرود که استفاده از این محصول با فرمول حرفه ای در رنگ ، دکلره، کراتین ،ریموو و فر صورت میگیرد.
 فراموش نکنید که اولاپلکس باید به طور کاملا صحیح اجرا شود چون در غیر این صورت نتیجه عکس داشته یا بی اثر میشود.
 اگر موهای ضعیف یا مشکی و شرابی رنگی دارید با اولاپلکس براحتی و بدون نگرانی به رنگ دلخواهتان خواهید رسید.
انجام کارهای نظیر دکلره، ریموو،کراتین ،ریباندینگ بسیار تخصصی هستند لطفا از انجام این قبیل کارها در خانه بدون داشتن تخصص و آشنایی به مواد خودداری کنید 
نتیجه اینگونه کارها معمولا آسیبهای شدید به مو را در بردارد ضمن اینکه به نتیجه مطلوب هم نمیرسید.
هیر تاکس چیست؟
این محصول کاملا گیاهی و سرشار از هیالورنیک اسید برای جوانسازی و آبرسانی و لطیف کردن و درخشانی مو محصولی فوق العاده و بینظیر برای موهای بسیار خشک و دمیج که بعد از استفاده حالت ابریشمی به مو میدهد
 کراتین چیست؟
 کراتین نوعی پروتئین است که در مو و ناخن ها وجود دارد و معمولا در افرادی که موهای فر دارند میزان کمتری از آن وجود دارد. بنابراین کراتینه کردن مو به معنایی، برگرداندن پروتئین کراتین به مو هم هست. و مو را بسته به جنس مو حدود شصت تا هشتاد درصد صاف و شصت درصد احیا میکند.
توجه داشته باشید کراتین برای موهای به شدت آسیب دیده یا نازک و کم حجم توصیه نمیشود . 
کراتین بسیاری از کسانی که همیشه از مجعد بودن موهایشان ناراحتند را صاحب موهایی کاملا صاف و سالم میکند.
چنانچه موهایی دارید که بشدت آسیب دیده هستند قبل از کراتین یک جلسه تراپی الزامیست.