نکات مهم و جالب در مورد اکستنشن
خیلی از خانم ها که به دنبال جذابیت و زیبایی هستند به ظاهرشان بسیار اهمیت می دهند و به موهایشان نیز بسیار می رسند؛ مثلا بازیگران هالیوود. اما شاید ندانید که در میان هنرپیشه های هالیوودی که به نظر می رسد موهای دلپذیر و پرپشتی دارند، کم نیستند آنهایی که برای رسیدن به هدفدلخواهشان از اکستنشن مو استفاده می کنند. می پرسید چرا و چطور؟ آیا این کار عارضه ای برایشان ندارد؟ آیا این کار در درازمدت باعث ریزش موی آنها نمی شود؟ آنچه در ادامه می خوانید، پاسخی به همین پرسش های رایج درباره اکستنشن موست.درحالی که بسیاری از مبتدی ها معمولا با مسائل متعددی دربارهاکستنشن مو مواجه می شوند، کسب اطلاعات لازم درباره انواع اکستنشن ها می تواند این نگرانی های ریز و درشت را برطرف کند. فهمیدن این موضوع که اکستنشن مو دقیقا چیست، شروع خوبی برای این کار است.
اکستنشن های مو، موهای اضافه کردنی خاصی هستند که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به آنها اضافه می شوند و انواع مختلفی دارند. شما می توانید بعد از انجام دادن مشاوره های لازم و با در نظر گرفتن عواملی مانند نیاز فردی، بودجه مالی، نوع موها و میزان بلندی موها از اکستنشن های مو استفاده کنید. اکستنشن های مو بی خطر هستند و امروزه بسیاری از زنان در سرتاسر جهان به این محصولات اعتماد دارند.


دلیل عمده این اعتماد، توانایی اکستنشن های مو برای پنهان کردن بسیاری از مشکلات مانند نازکی موها، ظاهر بد مو ، کوتاهی ، کم پشتی ، تغییر در رنگ و قد موها است. زنان در هر سنی می توانند به راحتی این اکستنشن ها را تهیه کنند، اما توجه کردن به برندها و نوع این محصولات قبل از استفاده واقعا ضرورت دارد. به طور کلی، اکستنشن های مو به دو نوع تقسیم می شوند؛ طبیعی و مصنوعی. انواع طبیعی از موهای واقعی انسان ها ساخته می شوند، درحالی که انواع مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند. با این حال، هر دو نوع دارای جنبه های مثبت و منفی مختص خودشان هستند.
اکستنشن موی لیزری حتی مورد تائید پزشکان می باشد چون هیچ آسیبی به ریشه و ساقه مو نمیزند و در این اکستنشن فقط 10درصد الی 15درصد موها در گیر می شود.