لمینت دندان تکنیک سان ست (sun set veneers ) مینیمال پرپ و no prep، تجربه ای جدید با بهترین و با کیفیت ترین لمینت دنیا


تکنیک مورد استفاده مدل های معروف اروپایی و هنرمندان مشهور هالیوودی، برای اولین بار در ایران زمان تحویل یک روزه تا یک هفته ای با گارانتی بدون قید و شرط پنج ساله انحصاری در دندانپزشکی زعفرانیه
سیستم سان ست ونیر برای اولین بار در ایران و بطور انحصاری توسط کلینیک زعفرانیه (دنتال زعفرانیه) ارائه می شود. این تکنیک با همکاری با لابراتوارهای تحقیقی اروپا و آمریکا توانسته است زیباترین و بهترین متد پروژه های درمانی و زیبایی دندان را همزمان به اجرا در بیاورد.
لمینت دندان تکنیک سان ست بدون تراش در سطح دندان و بدون هیچگونه آسیب بروی سطح دندان ساخته میشود. (مینیمال پرپ و no prep).
این سیستم کاربردی ترین و با کیفیت ترین لایه سرامیکی سطحی را بروی دندان ایجاد می کند و لمینت را از نظر ساختارهای آناتومیکی کاملا با الگو طبیعی دندان تطبیق میدهد.
این روش یک متد ترکیبی با فراوری نانو میباشد که روی سطح دندان بدون تراش و بصورت مینیمال پرپ قرار گرفته و با بافت طبیعی دندان ترکیب میشود و در نتیجه دندانها در زیباترین فرم خود قرار میگیرند.
سیستم سان ست ونیر برای اولین بار در ایران و بطور انحصاری توسط کلینیک زعفرانیه (دنتال زعفرانیه) ارایه میشود. این تکنیک با همکاری با لابراتوارهای تحقیقی اروپا و آمریکا توانسته است زیباترین و بهترین متد پروژه های درمانی و زیباییی را همزمان به اجرا در بیاورد .